1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Vanochtend voor m'n controle naar het ziekenhuis geweest, verloskundige vro ...
Haha had ik bij de eerste ook. Ondanks dat hij bv kreeg. Hier komt er migraine op zetten. Ben nauwelijks bevallen of die pret is ook alweer terug. Niet gemist....

2 maanden geleden

Reactie op Nita98

Mijn zoontje is 6 weken en slaapt ook nog niet hele nacht door😅 is pas 1 k ...
Ha ja inderdaad! Ik ben daar ook totaal niet mee bezig, we zien het vanzelf wel weer 😄 Mijn andere twee kinderen sliepen rond de 6 en 8mnd door en weet nu al niet meer hoe het was om onderbroken nachten te hebben en ze zijn 5jr en 3jr. Je vergeet dat toch allemaal weer en nu zijn het hele goede slapers!

2 maanden geleden

Peuter anderhalf uur oo bed. Ik even voeden en ook rusten en vriend rust op de bank… wordt ik tijdens de luier wissel COMPLEET onder gespuitpoept. Over mijn benen over het bed over mijn zwangerschapskussen 😂 Nou douchbeurt mrt de kleine man en bed afhalen en verder voeden en toen was de rusttijd om 👍🏽

2 maanden geleden

Reactie op Bloempje51

Baby is 4wk en er komen kennissen van mn mam op de koffie, het eerste wat ...
Dit is sowieso standaard vraag die mensen het eerste levensjaar blijven stellen; hoe gaat het? Slaapt ie al door? Nee mijn eerste sliep vreselijk. Die was elke dag rond half 5 wakker en dat is echt vroeg twee jaar lang. Maar verder was het een fantastisch lief vrolijk slim en enthousiast meisje. Dat is wat telt voor mij in de vraag hoe het met ons gaat.

2 maanden geleden

Ik begrijp wel dat moeders na de bevalling soms zo'n dun haar hebben. Hoeveel haren Moos al uit m'n hoofd heeft getrokken! Ik hou zo niks over

2 maanden geleden

Mensen die op kraambezoek komen en heel erg naar parfum ruiken en dan aan je baby gaan zitten. En ook mensen die kusjes geven aan je baby. Aaaaahhh ik voel dan echt een innerlijke woede. Maar ik ben gewoon niet sterk genoeg om er wat van te zeggen.. en dan kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan, en voel me daar dan zo kut over.

2 maanden geleden

Vanavond komen mijn mans neef en z'n vriendin op kraamvisite. Verplicht nummertje, konden we niet onderuit. Maar allebei geen zin in. Dus we hadden er meteen een eindtijd aan gehangen en gezegd "van 19.00 tot 20.00 kan wel". Appt 'ie net dat ze waarschijnlijk later zijn want hij was nog niet thuis van z'n werk. WELK DEEL SNAP JE NIET, take a hint Sherlock

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Vanavond komen mijn mans neef en z'n vriendin op kraamvisite. Verplicht num ...
Dan zouden we spontaan een nieuwe datum moeten vinden en die ligt heel toevallig pas 3 maanden in de toekomst want druk druk

2 maanden geleden

Reactie op Vis0703

Dan zouden we spontaan een nieuwe datum moeten vinden en die ligt heel toev ...
Mijn oom en tante wilden hem ook "zó graag zien!!" stuurde zij net na de bevalling, 5 weken geleden. Nou appte gisteren (al) of ze op visite konden komen.. Die heb ik mooi naar eind augustus gezet. Jullie geen haast, ik geen haast. 👌🏼

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Vanavond komen mijn mans neef en z'n vriendin op kraamvisite. Verplicht num ...
Haha geluk bij een ongeluk, zit je er korter mee te koekeloeren 🤣 haha Of ze moeten niet snappen dat ze alsnog om 20:00 moeten oprotten 🤣 Wij hebben dat ook een x gehad maar gewoon neteen gezegd, ah "jammer" gaat allrmaal van jullie tijd af 🙈 dan is de hint ook wel duidelijk denk ik.. en anders zeg je om 20:00, wij gaan onze kleine in bad doen 😄 dan moeten ze wel

2 maanden geleden

Reactie op veeriekie

Mensen die op kraambezoek komen en heel erg naar parfum ruiken en dan aan j ...
Mijn schoonmoeder pakte hem vorige keer zonder dr handen te wassen (daarvoor had ze gerookt) toen wilde me schoonzus hem even vasthouden en toen zei ze ik ga eerst even me handen wassen waarop me schoonmoeder trots zei “oh heb ik niet gedaan hoor goed voor zijn immuunsysteem “ hij was net 3 weken oud en 1 week uit ziekenhuis..

2 maanden geleden

Reactie op veeriekie

Mensen die op kraambezoek komen en heel erg naar parfum ruiken en dan aan j ...
Ik heb dit ook. Vooral om de rust te bewaren binnen de familie

2 maanden geleden

Reactie op Nita98

Mijn schoonmoeder pakte hem vorige keer zonder dr handen te wassen (daarvoo ...
Ah neeee wat verschrikkelijk! En het is zo moeilijk er wat van te zeggen hè...

2 maanden geleden

Reactie op veeriekie

Ah neeee wat verschrikkelijk! En het is zo moeilijk er wat van te zeggen hè ...
Ja.. vooral omdat ik weet hoe me schoonmoeder kan reageren😅

2 maanden geleden

Reactie op Nita98

Mijn schoonmoeder pakte hem vorige keer zonder dr handen te wassen (daarvoo ...
Ik rook zelf (weer), maar na elke sigaret was ik m'n handen voordat ik de baby aanraak. Meestal poets ik m'n mond ook nog even met m'n zeep-hand en pak ik een slok drinken. Ik heb geen idee of het allemaal effect heeft maar het geeft me wel een beter gevoel 🤷🏻‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik rook zelf (weer), maar na elke sigaret was ik m'n handen voordat ik de b ...
Ik rook zelf niet meer maar heb misschien wel nog een tip. Mijn buurvrouw rookte met een plastic handschoentje aan. Dan komt de geur ook niet op/in je vingers!

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik rook zelf (weer), maar na elke sigaret was ik m'n handen voordat ik de b ...
Me vriend rookt zelf ook en die wast ook zijn handen daarna en zal echt keer gebeuren dat het niet gebeurd en zal denk ook niet heel snel iets gebeuren maar die uitspraak dacht echt van pardon😅

2 maanden geleden

Reactie op Nita98

Me vriend rookt zelf ook en die wast ook zijn handen daarna en zal echt kee ...
Dat is hier een heel ding idd. Voor mijn vriend en mij niet.... hij rookt en ik heb jaren gerookt. En sws na bevalling ook weer. Mijn vader rookt ook. Ik zie het probleem niet, handen wassen en klaar. Mijn zusje is in september uitgerekend die wil persee dat mijn vader stopt met roken voor haar kind.... mijn vader is 63 en rookt al bijna 50 jaar🙄 alsof hij er opeens mee gaat ophouden..... zij wil hem dan verbieden het kind op te pakken🤷‍♀️ dat vind ik dus heel erg. Je kan vragen of iemand niet voordat diegene het vast heeft gaat roken, maar na de tijd🤷‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Dat is hier een heel ding idd. Voor mijn vriend en mij niet.... hij rookt e ...
Oh nee dat vind ik onzin, van mij hoeft echt niemand te stoppen met roken.. zelf rook ik niet en heb ook nooit vast gerookt maar ga niet voor iemand bepalen om te stoppen alleen vind wel fijn als je ons kind wilt vast houden even je handen wast vooral als je met je handen in buurt van zijn mond gaat zitten😅

2 maanden geleden

Reactie op Nita98

Oh nee dat vind ik onzin, van mij hoeft echt niemand te stoppen met roken.. ...
Nou dat dus idd! Ik heb mijn vader hierop nooit aangesproken. En ik weet als ik vraag of ze even de handen wassen ze dit echt wel gaan doen. Mijn zusje weigert hem dan gewoon om straks hun kleine vast te houden. Nouja dan pakt hij die van ons maar vast🤭 ze krijgen dan ook hun 2 eerste kleinkinderen snel op elkaar. Al weten ze er niks van dat die van ons dit weekend er sws al is (als inleiding goed verloopt)