1536 Reacties
2 maanden geleden
Stond om 2.00 het bed te verschonen, want ondergekotst. Baby wilde natuurlijk met geen mogelijkheid meer slapen en weggelegd worden. Het was een lange nacht😩
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Even een dikke respect voor iedereen die elke nacht in de weer is met hun b ...
Goeie tip neem een bak koffie 🤭
Ik geniet er even van dat de mannen nog in bed liggen en ik in rust kan ontbijten. Kleine vent is hier overdag wakker en slaapt snachts. Dus ik mag niet klagen.... behalve over zijn vader die echt alle bomen heeft omgezaagd hier.... man man man
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Goeie tip neem een bak koffie 🤭
Ik geniet er even van dat de mannen nog in ...
Haha ja ik lust geen koffie 😂
Maaaaar ik heb ontbeten en wat in huis gerommeld, ga nu aankleden. Moet nog boodschapjes doen want krijg om 12 uur visite. Ik zou de visite eigenlijk ff een weekje in hold zetten maar ik heb m’n moeder ingeschakeld. Die komt om 11 uur hier heen, dan kan ik ff doen wat ik moet doen en boodschapjes en sta ik er niet alleen voor met de visite 😂
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Hier vooralsnog niet 🤭
Gisteravond een BBQ bij m'n ouders, daar om 20.30 e ...
Gelukt!
Althans... 🫠
M'n man werd wakker van de brievenbus om 8 uur en heeft baby toen mee naar beneden genomen, die sliep nog maar hij wilde zorgen dat ik kon uitslapen (hartstikke lief)
Dus ik schoot om 10.00 (!! 😱) wakker.
Walhalla!!
Only to discover... 😑
Dat hij toen meteen om 08.15 eeb fles gegeven heeft. 🙄
Ik zeg: Huilde hij dan?
"Nee.."
Ik: Maar had 'ie echt alweer honger toen?
"Neuh.. Maar hij pakte de fles goed hoor, denk wel 110 gedronken."
Ja ff serieusssss ben ik nou de enige die het snapt hier???
En maar klagen dat "het schema volhouden nog niet echt lukt" bij hem. Nou die baby doet het anders KEURIG!
JIJ bent hier degene die het door de war schopt elke keer.
Misschien komt het omdat we 's nachts niet communiceren en hij dus geen idee heeft van de tijden van de voedingen. Maar op deze manier gaan wij inderdaad geen schema creëren.
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Gelukt!
Althans... 🫠
M'n man werd wakker van de brievenbus om 8 uur en he ...
Ik las ergens hier ergens dat ze de voedingstijden naar elkaar door appen, misschien is dat een idee? En dan voor jouw man met uitgekauwde uitleg erbij wanneer hij weer ‘mag’ eten 😅
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Gelukt!
Althans... 🫠
M'n man werd wakker van de brievenbus om 8 uur en he ...
Oohjeee anders misschien ouderwets op papier schrijven wat de tijden zijn?
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik las ergens hier ergens dat ze de voedingstijden naar elkaar door appen, ...
Thanks, da's wel een goeie inderdaad 👌🏼 Simpel, had ik zelf ook wel kunnen bedenken natuurlijk. 😅
Al had het denk ik weinig uitgemaakt want bij het minste 'jengeltje' stopt hij z'n vinger in z'n mond om te kijken of 'ie zuigt (heeft de kraamhulp hem geleerd), en dat betekent dus "Honger".
Ja dan kan ik hem elk uur dat 'ie wakker is wel 150 aanbieden 🙄
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Thanks, da's wel een goeie inderdaad 👌🏼 Simpel, had ik zelf ook wel kunne ...
Honger is bij mij alleen als ze huilt met ‘nehhh’. Of als het gewoon haar tijd is.
Oke en soms als ze compleet over stuur is en ik het écht niet meer weet.
Misschien moet je dat even opzoeken met je man, de geluiden van verschillende huiltjes 🤷🏼♀️
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Hebben baby’s rond 5 weken een sprong of iets? Lina is niet te genieten van ...
Ja, kan sprong 1 zijn, die zit volgens oei ik groei tussen week 4 en 6 van de uitgerekende datum gerekend.
2 maanden geleden
Reactie op Charlotte1987!
Ja, kan sprong 1 zijn, die zit volgens oei ik groei tussen week 4 en 6 van ...
Oja dan zou ze nu op 4 weken zitten (morgen 5 weken oud maar met 39 bevallen)
Ze heeft net een tijd bij de visite op schoot gezeten en nu ruikt ze niet meer naar m’n lekkere baby maar naar m’n nicht. Zou haar zo in bad willen doen 😂
2 maanden geleden
Reactie op Charlotte1987!
Ja, kan sprong 1 zijn, die zit volgens oei ik groei tussen week 4 en 6 van ...
Ik was net aan het wandelen maar heb nu even gelezen over sprong 1 en herken wel de ontwikkeling, zie daar nu al wat dingetjes van.
Maar ze is zo onrustig 🤷🏼♀️
Korte slaapjes, rare honger tijden, niet blij, veel huilen. Zo ken ik haar helemaal niet.
Is ze tijdens het wandelen net EINDELIJK in slaap, nu net thuis en ze is weer wakker.. grrr
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik was net aan het wandelen maar heb nu even gelezen over sprong 1 en herke ...
Ik ben nap trapped… mevrouw wil nergens anders slapen dan bovenop een persoon vandaag😂
2 maanden geleden
Reactie op Hummusdip
Ben er even klaar mee. Baby is onrustig rn drinkt bij me, ik moet plassen e ...
Ik ga met baby en al naar de wc 😁. Gewoon op schoot