1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Guchi

Hier ook.. Ik heb honger en vriendlief is sporten. Eigenlijk wil ik haar we ...
Ben ik weer: ze pikt het niet. Heb wel even snel wat te eten kunnen pakken in de 2 minuten dat ze stil bleef.

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik ben ook trapped….. Lina kan huilen wat ze wil maar ik kan niet meer opst ...
Heeft ook aandacht nodig af en toe!

2 maanden geleden

Reactie op Guchi

Ben ik weer: ze pikt het niet. Heb wel even snel wat te eten kunnen pakken ...
Echt als de grote teen iets anders raakt dan een menselijk lichaam. Wij hebben ook een codewoord voor wegleggen.. volgens mij snapt ze dat ook gewoon 😈

2 maanden geleden

Reactie op Guchi

Hier ook.. Ik heb honger en vriendlief is sporten. Eigenlijk wil ik haar we ...
Gelukt?

2 maanden geleden

Reactie op CarolineF1986

Gelukt?
Nope, het melkmonster wilde nog meer melk. Heb haar nog maar een flesje van 70 ml aangeboden die ze een uur geleden ook al had.. Dan zit ze zometeen op 140 ml voor een baby van 4+3 weken 😰😱

2 maanden geleden

Reactie op Charlotte1987!

Heeft ook aandacht nodig af en toe!
Deze wil veel aandacht, voelde me zooo schuldig de eerste weken. Hij leefde zeg maar op mij en dan opeens ligt daar de hele tijd een baby en kon ik geen aandacht geven. Gelukkig kwam hij al snel bij ons kijken, hij vindt Lina nog spannend maar ze kreeg wel kopjes van de week! Ik heb trouwens 2 uur opende bank geslapen 😅. Lina slaapt nog steeds maar het is bijna 4 uur geleden dat ze gegeten heeft. Dus nu zit ik in dubio: ga ik haar wakker maken voor de fles of ga ik eerst zelf ff eten? Ik heb een kant en klaartje dus het is zo opgewarmd 🤔

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Deze wil veel aandacht, voelde me zooo schuldig de eerste weken. Hij leefde ...
Eerst zelf eten! Hier werd het met de kleine man aan de borst mijn bord Chinees eten🫣😅 is echt huize knots zo af en toe. Al heb ik nog wel een mooie foto om te delen. Onze poes kwam er opeens bij liggen vanmiddag🥰🐈‍⬛

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Eerst zelf eten! Hier werd het met de kleine man aan de borst mijn bord Chi ...
Haha ja ik zat dus ook met een baby over m’n schouder die lasagne naar binnen te werken. Volgende keer andersom haha Ahhh wat een lieve foto!!!

2 maanden geleden

Ik liet even de wagen onbemand achter…. Hij dacht als zij niet wil, ga maar met mij rijden… Eten is hier altijd om de beurt, dan is het meestal huiluurtje hier..

2 maanden geleden

Ik ben heel blij met m’n Elvie stride kolf, maar soms ‘plopt’ er een schelp uit zichzelf open. Melk overal, en 15 minuten gewerkt voor maar de helft van de opbrengst 😫

2 maanden geleden

Ik liet even de wagen onbemand achter…. Hij dacht als zij niet wil, ga maar ...
Mijn kat ligt ook vaak op het verschoonkussen, dus die zet ik nu vaak maar rechtop haha

2 maanden geleden

Gisteren ging het heeeeelemaal perfect. Uurtje wakker, paar uur slapen, flesje, uurtje wakker, paar uur slapen etc. Vandaag alles weer in de soep, ze is zooo onrustig. En het zal een sprongetje zijn hoor, hoort erbij maar heb inmiddels een zere rug 😶

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Gisteren ging het heeeeelemaal perfect. Uurtje wakker, paar uur slapen, fle ...
Hier is het clusteren op de avond begonnen. Slinger die aap rond 2230 weer in zijn co sleeper. De luiers van vanavond zijn voor papa.... dus aub laat hem die flapjes goed gedaan hebben!!! Anders zit ik straks onder de kak

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Hier is het clusteren op de avond begonnen. Slinger die aap rond 2230 weer ...
Lina heeft net weer over me heen gespuugd, niet veel maar was slijmerig. Denk dat ze misschien ook niet helemaal fit is. Het meurt ook echt zuur 🤮

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Lina heeft net weer over me heen gespuugd, niet veel maar was slijmerig. De ...
Herkenbaar! Hier was het laatst ook slijmerig. Morgen moeten we langs CB, dan zal ik eens vragen waarom het slijmerig is. Verder doe ik soms bijvoeden met kunstvoeding. Als ze dit spuugt, dan is het transparant met witte vlokjes?!

2 maanden geleden

Reactie op Guchi

Herkenbaar! Hier was het laatst ook slijmerig. Morgen moeten we langs CB, d ...
Ja klopt, van kunstvoeding krijg je vlokjes. Dat heb ik hier ook. Ze slaapt eindelijk pfff

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja klopt, van kunstvoeding krijg je vlokjes. Dat heb ik hier ook. Ze slaa ...
Haha grapje 😜

2 maanden geleden

Ik liet even de wagen onbemand achter…. Hij dacht als zij niet wil, ga maar ...
Hier ook wij houden.het gaas tegen muggen er standaard op

2 maanden geleden

Wat is dat toch met babys en niet meer slapen na de fles van 3-4 uur? Of is de mijne de enige😂

2 maanden geleden

Mijn baby van 6 weken slaapt niet overdag alleen in de nacht. Overdag alleen op mij of in de draagzak.