1536 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik ben ook trapped…..
Lina kan huilen wat ze wil maar ik kan niet meer opst ...
Heeft ook aandacht nodig af en toe!
2 maanden geleden
Reactie op Guchi
Ben ik weer: ze pikt het niet. Heb wel even snel wat te eten kunnen pakken ...
Echt als de grote teen iets anders raakt dan een menselijk lichaam. Wij hebben ook een codewoord voor wegleggen.. volgens mij snapt ze dat ook gewoon 😈
2 maanden geleden
Reactie op Guchi
Hier ook.. Ik heb honger en vriendlief is sporten. Eigenlijk wil ik haar we ...
Gelukt?
2 maanden geleden
Reactie op Charlotte1987!
Heeft ook aandacht nodig af en toe!
Deze wil veel aandacht, voelde me zooo schuldig de eerste weken. Hij leefde zeg maar op mij en dan opeens ligt daar de hele tijd een baby en kon ik geen aandacht geven.
Gelukkig kwam hij al snel bij ons kijken, hij vindt Lina nog spannend maar ze kreeg wel kopjes van de week!
Ik heb trouwens 2 uur opende bank geslapen 😅. Lina slaapt nog steeds maar het is bijna 4 uur geleden dat ze gegeten heeft. Dus nu zit ik in dubio: ga ik haar wakker maken voor de fles of ga ik eerst zelf ff eten?
Ik heb een kant en klaartje dus het is zo opgewarmd 🤔
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Deze wil veel aandacht, voelde me zooo schuldig de eerste weken. Hij leefde ...
Eerst zelf eten! Hier werd het met de kleine man aan de borst mijn bord Chinees eten🫣😅 is echt huize knots zo af en toe.
Al heb ik nog wel een mooie foto om te delen. Onze poes kwam er opeens bij liggen vanmiddag🥰🐈⬛
2 maanden geleden
Ik liet even de wagen onbemand achter…. Hij dacht als zij niet wil, ga maar met mij rijden…
Eten is hier altijd om de beurt, dan is het meestal huiluurtje hier..
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Gisteren ging het heeeeelemaal perfect. Uurtje wakker, paar uur slapen, fle ...
Hier is het clusteren op de avond begonnen. Slinger die aap rond 2230 weer in zijn co sleeper. De luiers van vanavond zijn voor papa.... dus aub laat hem die flapjes goed gedaan hebben!!! Anders zit ik straks onder de kak
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Lina heeft net weer over me heen gespuugd, niet veel maar was slijmerig. De ...
Herkenbaar! Hier was het laatst ook slijmerig. Morgen moeten we langs CB, dan zal ik eens vragen waarom het slijmerig is. Verder doe ik soms bijvoeden met kunstvoeding. Als ze dit spuugt, dan is het transparant met witte vlokjes?!
2 maanden geleden
Wat is dat toch met babys en niet meer slapen na de fles van 3-4 uur? Of is de mijne de enige😂