1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

Oké ja ze is nu 5 weken en 6 kg, dus dat zal inderdaad ook wel helpen. En ...
Oja dat is ook misschien wel een verschil, mijn dochter is 5 weken en was eergisteren 4250gram. Haar temperatuur was wel vrijwel gelijk goed stabiel, heb nooit kruiken gebruikt maar bijvoorbeeld gewoon een extra dekentje. Maar toch gewoon wat kouwelijk ofzo 🤷🏼‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Oké, Lina had keurig 6 uur tussen der flessen. Heerlijk. Maar ze was gister ...
Verstand op 0 en het straks allemaal vergeten 😅. Tot ik de andere kinderen kreeg en dacht: shit dit ken ik al😂

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Verstand op 0 en het straks allemaal vergeten 😅. Tot ik de andere kinderen ...
Haha 😜 Ben nu weer aan het wiebelen voor het volgende slaapje. Wat is er gebeurd met mijn kind die zelf in slaap viel?!

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Haha 😜 Ben nu weer aan het wiebelen voor het volgende slaapje. Wat is er ...
Hier ook een koalabeertje vandaag. Niet vervelend, maar gewoon vastgehouden willen worden. Net wel even 1 jankbui, want hoe dúrf ik zonder hem te gaan plassen, wat ben je dan voor Loedermoeder.. Schan-da-lig

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Hier ook een koalabeertje vandaag. Niet vervelend, maar gewoon vastgehoude ...
Ik heb haar net toch maar in bed gelegd en dan zelf over het bed heen hangend, m’n hand over der hoofd heen en ssssshhh. Kan zelf niet meer bewegen nu maar denk wel dat ze gaat slapen. Ze sliep toen ik de kamer uit ging maar zie haar op de camera bewegen. Ze huilt niet dus, prima..

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Maar idd, waarom plas je niet gewoon in je broek? 🤔

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ja sorry hoor. Alleen naar het toilet gaan heb je opgegeven toen je een kind kreeg..

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik heb haar net toch maar in bed gelegd en dan zelf over het bed heen hange ...
Ik heb dus altijd een dilemma: Baby slaapt goed. Leg ik hem weg met mogelijkheid tot wakker worden en weer hetzelfde gedoe. Of hou ik m vast waardoor ik niks kan🧐

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik heb dus altijd een dilemma: Baby slaapt goed. Leg ik hem weg met mogelij ...
Ja dat zijn vreselijke dilemma’s… bij mij is ze uiteindelijk niet gaan slapen. Dus de fles wat eerder gegeven en ligt nu alsnog wakker in bed. Al 3 uur wakker, 2 flessen in je buik: GA SLAPEN. Ik wil ff m’n nagels doen 😅

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja dat zijn vreselijke dilemma’s… bij mij is ze uiteindelijk niet gaan slap ...
Ik kies meestal voor een dutje op mij. Dan heeft hij in elk geval goed geslapen. Ik mopper dan wel dat ik niks gedaan krijg en dat hij echt in zijn bed moet slapen 😂

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik kies meestal voor een dutje op mij. Dan heeft hij in elk geval goed gesl ...
Het is ergens ook heerlijk als ze op je slapen 😇 Heb alleen wel gewoon nog wat dingen op m’n to do lijstje staan voor vandaag 😅

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Het is ergens ook heerlijk als ze op je slapen 😇 Heb alleen wel gewoon nog ...
Ik heb de was kunnen wisselen en 2 van de 3 bedden kunnen verschonen en toen was hij er 😭

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik heb de was kunnen wisselen en 2 van de 3 bedden kunnen verschonen en toe ...
Sorry 😘🤍

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Sorry 😘🤍
😫 Hier moet je dus geduld voor hebben (en dat heb ik niet)...

2 maanden geleden

O wacht hij is stil 🤫🤞🏼🤞🏼

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

O wacht hij is stil 🤫🤞🏼🤞🏼
Niet te hard zeggen 😂

2 maanden geleden

Ik word soms zo moe van mezelf… Ik ben klaar met m’n nagels, ga de was omzetten en daarna zou de vaatwasser aan de beurt zijn. Maar ik dacht: ik zet eerst ff de flesjes in het gekookte water. Opeens sta ik de tv aan te zetten, voor als ik straks zit? Alsof dat niet kan terwijl ik zit. Ik ruim de vaatwasser uit en opeens sta ik brood voor mezelf te smeren. Ik wil beginnen met de flesjes schrobben en bedenk me dat ik beter eerst de kat eten kan geven, zo gezegd zo gedaan en zonder na te denken wil ik een flesje pakken maar die zit natuurlijk vol met kokend water… AUW! Nouja, anyway… alles is gedaan en zit m’n broodje te eten. 😶 Maar waarom alles zo door elkaar en tegelijkertijd moet? Doe alles toch gewoon na elkaar 😂

2 maanden geleden

Net voor het eerst naar het winkelcentrum met baby. Lag rustig te slapen een tijd. Wordt bij de mcdo wakker en ze zet het op een krijsen. Nog lang geen fles tijd. Niet te troosten. Toen maar naar de auto. Valt in slaap, niks meer aan de hand, eenmaal thuis ook niks aan de hand. Geboren dramaqueen..

2 maanden geleden

Reactie op Guchi

Ein-de-lijk vannacht een betere nacht met 2-2,5 uur tijd tussen de voedinge ...
Je kunt eventueel ook een opgerolde handdoek om haar heen leggen, zoals het voedingskussen bij zwangere. Heel geborgen 😀

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik word soms zo moe van mezelf… Ik ben klaar met m’n nagels, ga de was omze ...
Oh my god, zo ben ik ook. Ik ben zó snel afgeleid! Dan zie ik bijv. een leeg gebruikt flesje die ik schoon wil maken. Er ligt water op het aanrechtblad, dus dat wil ik eerst droogmaken. Dan bedenk ik me, de vaatdoeken moeten vervangen worden. Laat ik dan ook gelijk een wasje draaien. Onderweg naar de wasmachine zie ik stof op de grond, laat ik de stofzuiger erbij pakken, etc. 🤦🏻‍♀️