1536 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Sorry 😘🤍
Ik blijf de fotoshop foto's melden 😡.
Iedereen is wel van school gehaald, 1 kant kolf en 1 kant slapende baby. Zo de hond naar de kapper want met 3 x per dag stofzuigen wil ik haar langzaam harsen 😭 haren overal
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik word soms zo moe van mezelf…
Ik ben klaar met m’n nagels, ga de was omze ...
Maar er is ook zoveel als je de handen vrij hebt. En eigenlijk moet ik slapen
2 maanden geleden
Waarom moet dat aapje opeens vanmiddag clusteren?!? Normaal doet ie dat altijd tijdens het avondeten.... ik heb de wasmand midden in de kamer staan en moet de bedden nog opmaken... eten pas net uit de vriezer gehaald, want vergeten vanmorgen🤷♀️ gelukkig bestaat er een magnetron. Me vriend is nog 2 weken thuis gelukkig, dus die is gaan stofzuigen en afwassen. Precies weer huize knots vandaag
2 maanden geleden
Reactie op Koekoeksklok
Maar er is ook zoveel als je de handen vrij hebt. En eigenlijk moet ik slap ...
Ja… dat is het. En nu zit ik lekker naar de droger is klaar, lakens van het bed zitten erin. Als ik niet opsta, moet ik strijken 😶
Nouja, niks moet maar vind het zo lelijk als er zo’n gekreukelde laken in het baby bed ligt 😜
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
In m’n kraamweek kreeg ik van alle kanten voedsel maar toen had ik m’n moed ...
Hier nog een aantal maaltijden in de vriezen gelukkig! Had echt iets van 14 maaltijden gemaakt ofzo. Zakken soep zijn er nog en nog genoeg potjes groente +aardappelpuree
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Hier nog een aantal maaltijden in de vriezen gelukkig! Had echt iets van 14 ...
Oh heerlijk, lekker veel!
Soep kan ik inderdaad ook wel even halen. Ik doe vaak ook van die verse maaltijd pakketten, zijn vaak lekkere gerechten en kan ik zo 4/5 keer van eten.
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Oh heerlijk, lekker veel!
Soep kan ik inderdaad ook wel even halen. Ik doe ...
Wat ook vaak handig is (als je van rijst houd etc) zijn de diepvries zakken van de aldi of lidl met bami, nasi, gyros etc. Kun je wat uithalen en opwarmen☺️
2 maanden geleden
Vanochtend naar het consultatiebureau, zag de arts een wit vlekje in haar gehemelte. Waarschijnlijk is de spruw toch niet helemaal weg, maar ik mocht wel gewoon borstvoeding geven. Laatste keer dat ik haar heb aangelegd, was zo’n twee weken terug. Gelukkig is de kleine het niet verleerd, maar ik stress hem al weer omdat ik geen idee heb hoeveel ze binnen heeft gekregen. Het melkmonster slaapt (wauw, kan nu even de was opvouwen), maar zometeen proberen die witte aanslag van haar tong te krijgen. Hopelijk is het gewoon melk.
@Kellaaa, ben vergeten te vragen waarom baby’s soms spugen met slijm..
2 maanden geleden
Reactie op Guchi
Vanochtend naar het consultatiebureau, zag de arts een wit vlekje in haar g ...
Hoezo kan je niet aanleggen met spruw??? Dat is echt achterhaald advies. Hoop niet dat dat van het cb kwam. Je moet jezelf ook behandelen met miconozolcreme zodat je elkaar niet blijft herbesmetten. Maar 2 weken niet aanleggen op deze leeftijd had het einde van je borstvoeding kunne betekenen
2 maanden geleden
Reactie op kich
Hoezo kan je niet aanleggen met spruw??? Dat is echt achterhaald advies. Ho ...
Nee, dat kwam zeker niet van het CB af. Ik had een lactatiekundige ingeschakeld waar ik helemaal niet tevreden over ben. Weinig deskundigheid en veel kopieer en plakwerk, kon niet meekijken met een voeding, stuurde links door naar websites. Zij zag er geen issue in om tijdelijk te stoppen met borstvoeding en afgekolfde melk aan te bieden. Nu loopt de kleine bij een osteopaat en die heeft een adres voor ons bij een andere lactatiekundige. Dus die ga ik binnenkort inschakelen om het aanleggen wat te verbeteren (struggle er namelijk nog wat mee, waarbij de kleine super gefrustreerd raakt).
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
En waarom ben je dat vergeten? Ga maar terug 😜
Wat fijn dat je meisje het ...
We waren te laat voor de afspraak 😅 Zo lastig als je kleintje mee moet en je aan zoveel moet denken voordat je het huis uit gaat. Precies wanneer we onderweg waren, had ze natuurlijk weer honger en was ze onrustig in de kinderwagen.
Ja, dat spruw gebeuren is wel mega irritant. Alle flesjes en toebehoren uitkoken aan het eind van de dag, alles op 60 graden wassen wat in contact is gekomen met moedermelk, tepels na elke voeding insmeren met een crème en dat niet vergeten eraf te halen vóór elke voeding, kleintje behandelen..
2 maanden geleden
Reactie op Guchi
We waren te laat voor de afspraak 😅 Zo lastig als je kleintje mee moet en ...
Ja, ik vind van huis gaan ook zo’n gedoe 😂
En dan de hele tijd twijfelen over wat ik allemaal mee moet nemen…
Uiteindelijk loop het dan inderdaad anders dan je gepland heb. 🤷🏼♀️
2 maanden geleden
Mijn poppetje heeft waarschijnlijk een infectie oid, morgen even naar de huisarts.
Net met verschonen had ze een soort gele afscheiding? Was een plasluier dus het was echt geen poep en zat bij haar vagina.
Ging ff chatten met zo’n chick van de GroeiGids. Afscheiding kan voorkomen maar dan is het wit/doorzichtig of vermengd met bloed, dat komt dan nog door mijn hormonen die eruit komen. Maar geel was niet de bedoeling 🤦🏼♀️