1536 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Guchi
Nee, dat kwam zeker niet van het CB af. Ik had een lactatiekundige ingescha ...
Oh wat vervelend. Hopelijk is dat wel een goeie die je dan nu krijgt. Je kan er evt op letten of de lactatiekundige ibclc gecertificeerd is. Dan weet je zeker dat ze een goede opleiding heeft gehad
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Mijn poppetje heeft waarschijnlijk een infectie oid, morgen even naar de hu ...
Oohnee😢 hopelijk valt het allemaal mee!
Hier huize knots weer hoor. We hadden tijdens zijn slaapje het eten opgewarmd en ik was halverwege mijn bordje pasta pesto.... goddelijk, want had honger..... nou die kleine aap dus ook opeens🙈 dus hup bord ff aan de kant... shirt open... aap eraan slingeren en weer verder eten😅 hij ligt nu lekker voldaan bij papa op de borst, zodat ik dus opzoek kan gaan naar een lekker toetje 😍
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Is ze verder zichzelf?
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Witte afscheiding kan wel geel opdrogen. Dus ‘t kan meevallen! Maar goed beter even na laten kijken natuurlijk.
2 maanden geleden
Pfffff mannen!!!! De voeding van 22uur doe ik in stilte en met weinig licht. Hierna leg ik de kleine aap in zijn co sleeper.... me vriend kwam de kleine brengen. Alle lampen aan, luid praten, nog ff zijn kleding klaar leggen.... dus ik zeg kun je wat rustiger doen aub.... nee wil nog fff met me kleine aap spelen....
Resultaat: kleine aap is nu wakker, brult en die probeer ik nu te kalmeren om te gaan slapen... vriend is naar beneden gegaan🫤
2 maanden geleden
Ik heb even niks te klagen eigenlijk (baby heeft z'n dutje van 19.00-22.00 compleet overgeslagen én had overdag ook al niet geslapen) maar ik mocht eindelijk m'n nagels weer eens laten doen! 💅
Dus ik was er niet, dus ook geen last van gehad. 🤭
Baby bleef bij m'n man onrustig en toen ik thuis kwam heb ik 'm overgenomen, viel als een blok op m'n arm in slaap 🥹
Eigenlijk wel sneu voor m'n man 🤭
Net de fles van 22.00 alsnog gegeven, zometeen z'n slaapzakje aan en mee naar bed, hopelijk wil hij dan eindelijk slapen en slaapt hij ook een beetje door (érgens moet 'ie het inhalen toch?)
Anyway, ik heb voor het eerst in weeeeeken weer mooie verzorgde handen 😍
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Niettttttt 😱🙄😭
Het is toch om te janken!
Ja ben nog bezig.... kleine aap liet net een scheet dus brullen om volle luier😅🫣
Me vriend zit gewoon beneden, komt ook niet kijken ofzo
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Hier zou ik echt woest van worden omg
Nah hij hoeft ook niet persee naast me te liggen😅 met bv kan hij toch niks 🤭
2 maanden geleden
Morgen komt de lactatiekundige maar ik heb er een hard hoofd in.
M’n ‘productie’, voor zover deze er nog was, lijkt terug te lopen. Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik ook niet zo goed weet hoe ik daar energie in moet steken.
Denk dat ik dan als een malle moet gaan kolven maar wanneer? De momenten die ik voor mezelf heb, als huishouden soort van klaar is, heb ik echt nodig om even bij te komen…
En Lina regelmatig aanleggen kost ook bakken met energie want zij is 9/10 keer alleen maar zwaar gefrustreerd aan de borst.
Het voelt zo egoïstisch en tegelijk wil ik ook niet opgeven.
Maar goed, ik moet daar nu niet mee bezig zijn en gewoon morgen het consult afwachten. Het spookt nu alleen wel de hele tijd door m’n hoofd…