1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Nah hij hoeft ook niet persee naast me te liggen😅 met bv kan hij toch niks ...
Ja maar hij kan op z’n minst even om een hoekje komen kijken, toch?

2 maanden geleden

Reactie op Rooss97

Bij ons deden ze dit wel met bloed prikken via een hielprikje. Ze konden zo ...
Oh gadver, dat heeft ze dus al 6x gehad… wat een gezeik…

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Oh gadver, dat heeft ze dus al 6x gehad… wat een gezeik…
Ja, Lotte ook… vreselijk 🥹 Ook een keer bij iemand die het niet kon, duurde super lang en heel haar voetje werd samen geknepen

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja maar hij kan op z’n minst even om een hoekje komen kijken, toch?
Ja maar dan alle lampen weer aan ams hij komt kijken.... en dan moet hij de kleine aap weer soort van klieren (kus geven, ff met hand over hoofd en rug). Nee heb hem ju rustig op me borst liggen en leg hem zo slapend in de co sleeper. Dan ga ik ook eindelijk knock out pfff ben kapot

2 maanden geleden

Reactie op Rooss97

Ja, Lotte ook… vreselijk 🥹 Ook een keer bij iemand die het niet kon, duurd ...
Jaaa hier idem!! Ik was woest!! Het begon al dat ik niet mocht zitten (kon amper staan door de bevalling) en zij vond dat de kraamhulp haar maar vast moest houden dan. Nou nee, ik ben haar moeder. Dus ik alles bij elkaar geraapt en toch gaan staan en zij was aan het kloten, daarna mega in die voet te knijpen. Lina krijsen, niet normaal. En ik werd helemaal niet lekker door het staan, de spanning en woede. Gvd m’n arme kind. En zij zeggen: ‘is alleen even de schrik hoor, de rest voelt ze niet’ rot op. M’n kraamhulp was het voetje aan t warm maken vooraf, zodat het beter zou stromen. Nou daar had ze geen tijd voor hoor en was volgens haar ook onzin. Bah, wat een kutwijf.

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Ja maar dan alle lampen weer aan ams hij komt kijken.... en dan moet hij de ...
Ja… dat schiet niet op inderdaad… blijf dan maar weg 😅

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Morgen komt de lactatiekundige maar ik heb er een hard hoofd in. M’n ‘produ ...
Ontzettend herkenbaar! Het grootste nadeel van borstvoeding vind ik dat je niet weet hoeveel je kleine binnen krijgt. En tuurlijk, je moet vertrouwen op het aantal plasluiers en zolang ze groeit, dan krijgt ze voldoende binnen. Maar ik wil à la minute de bevestiging dat ze voldoende binnen krijgt en niet wachten totdat er een dag voorbij is en tellen hoeveel plasluiers er zijn geweest. Zo heb ik vandaag de kleine een aantal keren aangelegd (ging niet helemaal soepel, ze was ontzettend gefrustreerd, hele tent bij elkaar gehuild en geschreeuwd, té zielig om te zien). Maar de keren dat ze was aangelegd, zat ze zo’n 5-10 minuten te drinken. Dat zat wel goed, dacht ik, maar uiteindelijk hebben we haar nog 100 ml bijgevoed terwijl we haar normaal al 100 ml flesjes aanbieden?! M’n vriend ziet borstvoeding ook niet zitten en kolven kost me heel veel energie. Soms denk ik, laten we gewoon volledig kunstvoeding doen, maar aan de andere kant voelt het ook weer niet goed 😰

2 maanden geleden

Voorkeurshouding van baby wordt steeds hardnekkiger, heb haar nu al drie keer in vijf minuten terug gedraaid maar ze blijft zichzelf omdraaien. Gelukkig morgen afspraak bij de osteopaat

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Jaaa hier idem!! Ik was woest!! Het begon al dat ik niet mocht zitten (kon ...
Ah gossie wat sneu hè! Onze kleine is ook vaak geprikt en je hart breekt iedere keer. Groot gelijk dat jij haar gewoon wil vasthouden, voor een warm voetje wil zorgen enz. Mochten ze weer gaan prikken zou ik daar ook zeker op staan! 😘

2 maanden geleden

Pffff vriend komt boven..... kleine aap weer brullen 🤬😭😭😭 dit wordt een lange nacht voor mij

2 maanden geleden

Reactie op Guchi

Ontzettend herkenbaar! Het grootste nadeel van borstvoeding vind ik dat je ...
Ja wat is het toch, dat het zo blijft triggeren om het perse te willen… Ik heb overigens wel een vermoeden… ik kan van nature niet zwanger worden, zwanger zijn ging ik al niet goed en ook bevallen ging niet van een leien dakje. Denk dat ik gewoon heel graag iets ‘natuurlijks’ wel gewoon met succes wil. Maarja, dat is het al niet en ik denk echt dat ik er alleen maar meer stress van krijg. Ben met de flesjes al onzeker of ze wel genoeg binnen krijgt en of het wel goed gaat 🤦🏼‍♀️ En daarbij inderdaad haar frustratie en gedoe met aanhappen en drinken. Ze gaat er zoo hard van huilen ☹️

2 maanden geleden

Reactie op Immie26

Ah gossie wat sneu hè! Onze kleine is ook vaak geprikt en je hart breekt ie ...
Ja zeker weten! M’n arme meissie ♡

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Pffff vriend komt boven..... kleine aap weer brullen 🤬😭😭😭 dit wordt een ...
Ooo noooooo

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja wat is het toch, dat het zo blijft triggeren om het perse te willen… Ik ...
Ik begrijp volkomen dat je iets ‘natuurlijks’ wilt, maar je kunt jezelf afvragen of dat het stressen het waard is. Ik denk dat stress niet bevorderlijk is voor de melkproductie en dat je kleintje de stress ook kan aanvoelen. Advies inwinnen van een lactatiekundige kan nooit verkeerd zijn, maar volg je gevoel. Vergeet niet dat het zorgen en opvoeden van je kleintje al iets natuurlijks is ✨💗

2 maanden geleden

De meid slaapt al vanaf 21:30 en het is nu 4:07. Wat is hier de klacht? Nou lig ik al vanaf 1:30 wakker. De wekker gaat over 2 uur…

2 maanden geleden

Reactie op Guchi

Ik begrijp volkomen dat je iets ‘natuurlijks’ wilt, maar je kunt jezelf afv ...
Dat is lief van je en natuurlijk helemaal waar. Ik laat het straks over me heen komen 😘

2 maanden geleden

Reactie op JChristine

De meid slaapt al vanaf 21:30 en het is nu 4:07. Wat is hier de klacht? Nou ...
Dat is vreselijk!

2 maanden geleden

Ik ben een fles aan het geven en heb giga dorst en er is een pluk haar los uit m’n knot, die de hele tijd in m’n gezicht kriebelt 🥸

2 maanden geleden

Fles om 3 uur gegeven en ze wil met geen mogelijkheid weer gaan slapen 😩

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Dat is vreselijk!
Jij bent hier anders ook lekker actief