1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op JChristine

Jij bent hier anders ook lekker actief
Ja ik had de laatste fles mega laat gisterenavond, 12 uur en daarna bleef ik nog bijna anderhalf uur telefoon scrollen. Domme keuze… Uitgerekend nu was Lina 4 uur later weer wakker voor de fles, ipv 5/6 uur. Grrr Ze ligt nu wel weer op me te slapen dus zal haar gauw terug in bed doen en zelf weer verder slapen!

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja ik had de laatste fles mega laat gisterenavond, 12 uur en daarna bleef i ...
Helaas, ze werd wakker bij het in bed leggen… ligt nu wakker in bed, spannend hoor! Hoe zal komend uur eruit gaan zien 😜 Wordt het lekker slapen of ben ik straks aan het wiebelen en sussen voor m’n leven 🤡

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja ik had de laatste fles mega laat gisterenavond, 12 uur en daarna bleef i ...
Lastig dat ze van tevoren niet even vertellen hoelaat ze weer komen he 😅 Ik heb opgegeven. Net gedoucht, ga nu aankleden, 2e wasje aanzetten en alvast strijken

2 maanden geleden

Reactie op Charlotte1987!

Fles om 3 uur gegeven en ze wil met geen mogelijkheid weer gaan slapen 😩
Pff hier net zo. Elke nacht zo’n drama na de fles en deze nacht begon het huilen en onrustige al voor de fles 🥲 herken dit echt niet van mijn oudste zoon die was in de avond onrustig .. inmiddels ga ik niet meer zo lekker op het niet slapen in de nacht.

2 maanden geleden

Reactie op i91

Pff hier net zo. Elke nacht zo’n drama na de fles en deze nacht begon het h ...
Ik ben echt poepchagrijnig… slaaptekort…

2 maanden geleden

Fles om 3 uur gegeven en ze wil met geen mogelijkheid weer gaan slapen 😩
En hier ook zo eentje! 😑 Kwart voor drie wakker en kwart over vijf pas weer slapen. Toen 7 uur weer wakker. Mijn man: o sorry dat wist ik helemaal niet. Nee jij sliep. Hij mag het nu doen, ik ga kolven en dan pitten 😴 Als hij haar kan troosten en op bed kan leggen na deze voeding tenminste, hij laat haar vaak net iets langer huilen dan ik aan kan. Wat totaal niet lang is maar voor mijn gevoel wel

2 maanden geleden

Ik ben echt poepchagrijnig… slaaptekort…
Oh dat was ik ookal vannacht. Kleine aal eindelijk om 00:30 in slaap gevallen, om 5uur en om 7uur wakker. Hij slaapt nu weer. Ik ga er zo maar uit....kan ik rustig ontbijten en ff opruimen. Cb komt om 11uur langs. Me vriend ligt nog in bed, misschien brult de kleine hem straks wakker😁

2 maanden geleden

Ik ben echt pissig. Ik bel de huisarts voor een afspraak en ze zegt: ik ga overleggen met de arts, bel na 14:00 maar terug. Ze hoeven haar niet live te beoordelen. Een baby van 5 weken, die geen afscheiding hoort te hebben, heeft groene afscheiding en ze hoeft niet gezien te worden door een arts?!

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik ben echt pissig. Ik bel de huisarts voor een afspraak en ze zegt: ik ga ...
Bijzonder he! Ik zou gewoon opnieuw bellen dat je een afspraak wilt!

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik ben echt pissig. Ik bel de huisarts voor een afspraak en ze zegt: ik ga ...
Gewoon weer bellen en erop staan. Zeggen dat je kleine anders is dan anders. Desnoods huilen. Je moet echt keihard zijn tegenwoordig

2 maanden geleden

Reactie op Immie26

Voorkeurshouding van baby wordt steeds hardnekkiger, heb haar nu al drie ke ...
Kun je niet een rolletje van een hydrofiele doek achter haar leggen? Wij deden dit ook en dat hielp goed.

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Ja ben nog bezig.... kleine aap liet net een scheet dus brullen om volle lu ...
Poah ik zou ook kwaad zijn!

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Morgen komt de lactatiekundige maar ik heb er een hard hoofd in. M’n ‘produ ...
Jeetje lieverd wat haal je je op je hals. Het is prachtig dat je dit wil voor je dochter maar ik begreep dat je alleenstaande mama bent (hallo respect, ik zou niet weten hoe dit te doen!). Je zult je handen al zo vol hebben aan de fulltime zorg voor je kleine meid, terg jezelf toch niet zo. Natuurlijk is borstvoeding geven prachtig maar het moet niet ten koste gaan van jou, jezelf vertrouwen of mentale state of mind. Ik geloof echt 100% in happy mommy happy baby! Wees niet te streng voor jezelf!

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Gewoon weer bellen en erop staan. Zeggen dat je kleine anders is dan anders ...
Het punt is, dat ik zelf ook echt niks aan de buitenkant kan zien… het is niet rood of gezwollen. Niks 🤷🏼‍♀️ Ze is in gedrag wel wat anders maarja, zijn ook de kenmerken van sprong 1. Had wel net een foto gemaild van haar luier en daar heb ik wel bijgezet dat ik het heel bijzonder vind, dat de arts dit niet even zelf wil zien. Zeker gezien het gaat om een baby van 5 weken.

2 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Jeetje lieverd wat haal je je op je hals. Het is prachtig dat je dit wil vo ...
Bedankt voor je lieve berichtje… Ik weet diep in m’n hart wel dat ik er beter aan doe om gewoon de fles te blijven geven, Lina gaat er hartstikke goed op. Ik kan het makkelijker uit handen geven en zit niet met voeden én kolven maar ik baal gewoon zo dat het niet wil… Maar goed, die vrouw komt straks en dan kunnen we het erover hebben. Zal wel 1 groot tranendal worden 😶

2 maanden geleden

Heb Moos net uit bed moeten trekken om op tijd bij het 'Consternatiebureau' te kunnen zijn. Kind sliep nog.. Slaapzak uit, broek aangetrokken, trui over z'n vieze romper heen, schone luier aan en in de auto. Heb pas om 09.40 een afspraak maar ik dacht ik zorg dat ik er om 09.10 zoiets ben, dan geef ik hem daar de fles (en als hij dan om 09.40 nog niet klaar is met drinken is dat hún probleem en niet het mijne. Ik heb m'n best gedaan). Zit ik in die wachtkamer, kind schreeuwt natuurlijk de longen uit z'n lijf, komt er nog zo'n blije verpleegkundige langslopen, zegt ze "Etenstijd zeker??" met zo'n blij lachje... Ja DOOS júllie plannen toch die afspraak op zo'n godsonmogelijk tijdstip. Kind sliep nog, heb 'm zo recht uit z'n bed in de auto gepleurd om in JULLIE agenda te passen. Wat is het toch ook een takketent (en dit is pas de 2e keer dat ik er kom, dat wordt nog wat in de toekomst 🤭)

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Heb Moos net uit bed moeten trekken om op tijd bij het 'Consternatiebureau' ...
Hier komen ze vandaag dus thuis.... ze wouden ook om 9uur komen, maar heb her naar 11uur kunnen verplaatsen. Heb er ook niks mee, maar vermoed dar meerderen dat hebben🤣🤣

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Haha wauw het is toch niet alsof je daar om 6u s ochtends moest zijn ofzo?😂😂

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Je kunt toch zelf ook een afspraak verplaatsen als je er zoveel moeite mee hebt. Of überhaupt niet gaan, het is geen verplichting hé :)

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Het punt is, dat ik zelf ook echt niks aan de buitenkant kan zien… het is n ...
Mama jouw gevoel zegt altijd wat! Dat is het belangrijkste instrument dat je hebt. Als je het niet vertrouwt inderdaad nog een keer bellen. Drie weken geleden had ik ook een niet pluis gevoel en toen had ze uiteindelijk flink hoge infectie waarden. Echt bellen hoor als je het niet vertrouwt