1536 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Immie26
Mama jouw gevoel zegt altijd wat! Dat is het belangrijkste instrument dat j ...
Ja, ik moet sowieso na 14:00 terugbellen om te horen wat de arts gezegd heeft. Maar als ik het er niet mee eens ben of morgen toch nog twijfel, trek ik gewoon weer aan de bel.
2 maanden geleden
Nog even een tip van moeder tot medemoeders:
Ik heb 1x gehad dat ik Skinny van Billie Eilish aan had staan en Lina was al uuuuuuren wakker en mopperig, bij dat nummer viel ze als een blok in slaap.
Ik dacht: toeval.
Nou, mooi niet. Inmiddels al 4x Billie ingezet en bij dat ene nummer, valt ze gewoon in slaap 😂
Misschien zijn er nog meer Billie Eilish gevoelige baby’s hier. En eerlijk, ik snap het wel… ze heeft echt de stem van een engel in dat nummer 😅
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik heb 1x gehad dat ik Skinny ...
Ik ga dit straks proberen!
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
WTF! Ze is rustig na al het mopperen en sinds 09.00 uur wakker te zijn! Lijkt alsof ze aandachtig naar het nummer luistert en ze houdt haar speen in haar mond 😱😱😱 En wat heeft die Billie een mooie stem hè ✨
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Net geprobeerd! Omg hij was meteen rustig... lag echt aandachtig te luisteren haha
Het is nog geen bedtijd dus slapen is niet gelukt maar ga het zeker nog eens proberen als hij niet wilt slapen!
2 maanden geleden
Reactie op citrus1987
Haha wauw het is toch niet alsof je daar om 6u s ochtends moest zijn ofzo?� ...
Haha ja. Dit hou je helaas de rest van de kindertijd. Bezoekjes zijn altijd onder slaaptijd/eettijd. Later als ze nog maar 1 dutje doen zal het altijd onder die tijd zijn, is je hele dag naar de klote… of onder je eigen werktijd. Of je wil dan juist vroeg zodat ze daarna naar de opvang kunnen en dan hebben ze alleen om 12 uur dus moet je de hele dag vrij nemen.
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Hallelujah hij slaapt! 😂 Nu had ik sowieso al voorzorgsmaatregelen getroffen door hem ervoor in een badje te doen en daarna de wasmachine aan te zetten (lijkt hij ook lekker op te gaan, whitenoice apparaatje heeft 0 effect). Maar ga dit zeker vaker proberen, wie weet!
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Morgen komt de lactatiekundige maar ik heb er een hard hoofd in.
M’n ‘produ ...
Nou de lactatiekundige is net geweest en ben positief gestemd!
Ze gaf aan dat met mijn manier van zwanger worden, HG zwangerschap, zware bevalling en herstel ik me niet dit ook nog op de hals moet halen.
Ook kan door de vruchtbaarheidsgedoe m’n hormonen niet goed op peil zijn en de borstvoeding daardoor ook gedoe is.
Haar advies:
Leg haar aan de borst en dan een dun sonde slangetje erbij, aan een spuit vol melk en zo toch het momentje pakken.
Zo kan je toch elke dag het momentje samen ervaren, maak je beide hormonen aan, wordt zij rustig etc.
En ze zei: als het niet lukt, ontbloot gewoon je bovenlijf en doe lekker huid op huid, dat doet voor jullie beide hetzelfde.
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Hahahaha oke dit had mijn dochter ook alleen dan met het vreselijke nummer; ik ga naar Frankrijk van de Amazing stroopwafels 🥲 kwam per ongeluk ooit op en sindsdien hebben wij dit PLAT gedraaid….. snap je dat we gek werden zoek maar op. Maar hey alles voor een slapend kind.