1536 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
OMG 😂😂😂
I know…. En dan heel de godganzedag ronddansen in de draagzak. Nu zo gezegend met een zoon die gewoon slaapt op een normale manier 😂 (for now).
Overigens zei dit al veel over het karakter van ons kleine feestnummertje. Nu drie kaar en gek op lawaai, drukte, muziek en het woord overprikkeld kent ze niet hahah
2 maanden geleden
Bij schoonouders aangekomen, fles vergeten in alle haast. (Nog geen 5 minuten rijden hoor). Schoonmoeder kijkt me meteen aan of ik een soort van loedermoeder ben die eten van het kind vergeet.
2 maanden geleden
Zit je heerlijk met de kinderwagen in het parkje op een bankje.... hoor je die kleine aap een enorm dikke scheet laten🫣 mensen kijken mij gewoon aan. It wasnt me!
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Nog even een tip van moeder tot medemoeders:
Ik heb 1x gehad dat ik Skinny ...
Wij hebben dit met White Winter Hymnal van de Fleet Foxes! Ook een aanrader! Sowieso dat hele album is magisch hier, komt inmiddels mn strot uit maar goeie smaak heeft ie ten minste wel (vind ik iig hahaha)
2 maanden geleden
Pfff ik heb weer migraine.... slechte nacht gehad en kleine aap heeft een jengel dag😩 als hij nou eens even een uurtje zou gaan slapen.....
Cb was wel tevreden met zijn gewicht (nu 4600gr) das dan nog een licht puntje vandaag
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Pfff ik heb weer migraine.... slechte nacht gehad en kleine aap heeft een j ...
Hier ook. Ik moet echt een uurtje tukken, mijn hoofd knalt uit elkaar… maar directeur baby heeft andere plannen.
2 maanden geleden
Reactie op Charlotte1987!
Hier ook. Ik moet echt een uurtje tukken, mijn hoofd knalt uit elkaar… maar ...
Heb hem nu eindelijk ff kunnen sussen en in de wagen gelegd. Hopelijk houd ie ff half uur/uur zijn slaapje..... dan kan ik ff op de bank wat voor mezelf doen. Tis echt een cluster dag dus zal morgen wel betty boob zijn in de ochtend pffff
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Dus ik bel vanmiddag de huisarts terug, zegt de assistente:
De huisarts wee ...
Jeetje! Das wel echt slecht gewoon. Kun je het cb anders niet contacten? Die weten vaak ook wel hoe en wat
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Jeetje! Das wel echt slecht gewoon. Kun je het cb anders niet contacten? Di ...
Ja had hun gisteren bericht, via die GroeiGids app en zij stuurde me door naar de huisarts.
Ik wacht ff op antwoord van de verloskundige en anders idd maar contact zoeken met m’n eigen cb ofzo?
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ja had hun gisteren bericht, via die GroeiGids app en zij stuurde me door n ...
Is dit eenmalig geweest? Of nu bij elke luier? Mijn dochters hebben dit ook wel eens gehad. Heb er eigenlijk nooit wat mee gedaan omdat het dan 1 keertje vegen was maar daarna weer over
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Dus ik bel vanmiddag de huisarts terug, zegt de assistente:
De huisarts wee ...
Echt niet oké! De verloskundige is idd een goed idee, en soms helpt het nog als die je doorstuurt naar de huisarts met advies om ernaar te laten kijken zeg maar. Zou niet zo moeten zijn maar goed. Ik heb één keer tijdens de zwangerschap advies gevraagd aan de vk en zij zei toen dat ik even langs de huisartsenpost moest gaan omdat het weekend was. Flauw maar mocht ze adviseren dat er een arts naar kijkt dan kan je ook nu nog de huisartsenpost bellen want het is nu buiten kantooruren. Zou niet zo moeten maar ja…