1536 Reacties

2 maanden geleden

Nou wij zijn vandaag bij de osteopaat geweest hoor. Hij zag de voorkeurskant heel duidelijk dus behandeld en nieuwe afspraak gemaakt. Blij dat we geweest zijn!

2 maanden geleden

Reactie op Immie26

Echt niet oké! De verloskundige is idd een goed idee, en soms helpt het nog ...
Ja, ik vond het ook een beetje een simpel advies ‘ik weet het niet dus zoek het maar ff uit’. Nouja, ff de VK afwachten dan maar!

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Nee tis echt al een paar dagen, bij bijna elke luier..
Dan zou ik ook wel willen idd dat er naar gekeken wordt. Ze kunnen evt ook een uitstrijkje maken en opsturen. (Klinkt enger dan het is, even met wattenstaafje erlangs is genoeg)

2 maanden geleden

Reactie op kich

Dan zou ik ook wel willen idd dat er naar gekeken wordt. Ze kunnen evt ook ...
Ja, ik snap die arts niet helemaal.. we hebben het nogal over een belangrijk plekje van het lichaam

2 maanden geleden

Ik snap dat overproductie ook een heel vervelend probleem kan zijn maar als ik daar topics over lees word ik zo verdrietig en jaloers. Zuuuuuucht

2 maanden geleden

Reactie op Immie26

Ik snap dat overproductie ook een heel vervelend probleem kan zijn maar als ...
Thank youuuu. Me 2 😭

2 maanden geleden

Reactie op Immie26

Ik snap dat overproductie ook een heel vervelend probleem kan zijn maar als ...
Als ik dat had.... dan had die aap van me vandaag geen cluster dag😅 hij slaapt amper ook tussendoor. Ben nu ook wel gaan zeg maar

2 maanden geleden

Verloskundige vindt dus ook dat ze op z’n minst even had kunnen kijken 🤷🏼‍♀️

2 maanden geleden

De hele zwangerschap er naar uit kijken dat je na de bevalling eindelijk weer lekker op je buik kan liggen: kan dat nog steeds niet omdat je borsten constant op ontploffen staan. En dat vele lekken! Wanneer stopt dat 😭

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Verloskundige vindt dus ook dat ze op z’n minst even had kunnen kijken 🤷🏼 ...
Ik zou gewoon huisartsenpost bellen dan heb je andere arts als je eigen. Nee heb je ja kun je krijgen

2 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

De hele zwangerschap er naar uit kijken dat je na de bevalling eindelijk we ...
Ik lig soms ook op mijn buik en leg er dan een handdoek onder🫣 zoogcompressen in bh

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Verloskundige vindt dus ook dat ze op z’n minst even had kunnen kijken 🤷🏼 ...
Ik zou zeker even proberen de HAP of het ziekenhuis te bellen. Het zegt niks natuurlijk, maar bij ons was het een teken van infectie toen we in het ziekenhuis waren. Lotte had toen ook echt wel andere klachten, dus ik wil je niet ongerust maken maar trek vooral aan de bel!

2 maanden geleden

Reactie op Rooss97

Ik zou zeker even proberen de HAP of het ziekenhuis te bellen. Het zegt nik ...
Wat voor klachten had Lotte?

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Ik lig soms ook op mijn buik en leg er dan een handdoek onder🫣 zoogcompres ...
Is het bij jou niet gevoelig dan? Mijn borsten voelen vaak heel vol en zijn veeeel groter dan voorheen (heb een behoorlijke productie) en daardoor voelt het echt niet fijn om op m’n buik te liggen 🥺 En zoogcompressen, ja… Die heb ik maar ik vind het dus echt vreselijk om constant een bh te dragen, super oncomfortabel. Ook nu ik weer wat ‘actief’ kan zijn met mijn man vind ik dat lekken echt een afknapper 🙈 hahaha

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Wat voor klachten had Lotte?
Prikkelbaar, wilde niet dat je haar teveel aanraakte. Ze was misselijk en had last van haar hoofdje ook in combinatie door het meconium en de pomp.

2 maanden geleden

Reactie op Rooss97

Prikkelbaar, wilde niet dat je haar teveel aanraakte. Ze was misselijk en h ...
Oja dus dat was vlak na de geboorte… ja mijn dochter was ook zo na de vacuümpomp…

2 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Is het bij jou niet gevoelig dan? Mijn borsten voelen vaak heel vol en zijn ...
Ik heb van die voedinsshirts voor de nacht. Hemdjes met een bh erin zeg maar. Bij de lidl besteld😅🤣 ja die hebben online zwangerschapskleding. Dacht 2 voor 8euro ofzo. Ideaal clipje los en gaan. Ja is niet sexy, maar wel makkelijk. Hier ook groter en gevoelig. Maar lig na de laatste voeding eventjes op mijn buik🥰 in de ochtend onmogelijk als betty boob

2 maanden geleden

Note to self: wat vaker checken wat de baby allemaal tussen z'n tenen verzamelt. Voel me soms echt zo'n loedermoeder 😂

2 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Note to self: wat vaker checken wat de baby allemaal tussen z'n tenen verza ...
Vergeet de handjes niet🫣

2 maanden geleden

Ik heb zo’n honger 😭