1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Charlotte1987!

Waarom willen die baby’s nooit meer slapen om 4.00? 😔
Ik ben benieuwd hoe het hier gaat verlopen na de voeding.. normaal gesproken is dit ook het probleem tijdstip..

2 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Is het bij jou niet gevoelig dan? Mijn borsten voelen vaak heel vol en zijn ...
Ik heb zo'n hele zachte van bonprix voor de zoogcompressen. Heerlijk !!

2 maanden geleden

Baby heeft gisteren geslapen van 20.00-1.30. Wat heerlijk. Alleen jammer dat ik het grootste gedeelte van deze tijd niet zelf op bed lag en hij de rest van de nacht elke 1,5 uur kwam 😩

2 maanden geleden

Ik heb consultatiebureau gesproken en zij was het helemaal eens dat groene afscheiding niet hoort en daar iets mee moet. Haar advies: kijk even het beloop vandaag en dan bel je morgen en dan geef je aan dat ze maar met een kinderarts overlegd, als ze het zelf niet weet. Voet bij stuk houden. Bij verandering vandaag natuurlijk vandaag alweer bellen!

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik heb consultatiebureau gesproken en zij was het helemaal eens dat groene ...
Waarom is het eerste advies ALTIJD "Kijk het even aan" Nee! Gewoon nee. Ik hèb het aangekeken, het verbetert niet, daarom bel ik. De fak zeg

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Waarom is het eerste advies ALTIJD "Kijk het even aan" Nee! Gewoon nee. Ik ...
Hmm ik begrijp het wel, dat het in sommige gevallen geadviseerd wordt. Er zijn ook best mensen die voor iedere dwarse scheet aan de lijn hangen. Máár, uit het gesprek aan de telefoon moeten ze wel kunnen halen of iemand het al heeft aangekeken en niet. Dus in dit geval hadden ze idd wel een ander advies mogen geven.

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Waarom is het eerste advies ALTIJD "Kijk het even aan" Nee! Gewoon nee. Ik ...
Ja, dit was dan het advies om morgen dus de huisarts weer te bellen. Het consultatiebureau kan er verder niks mee. Maar ben blij met de bevestiging dat ik niet gek ben 😅 En als ik verandering zie, dan bel ik uiteraard vandaag nog en desnoods bel ik zelf wel naar de kinderarts. Of nouja, de poli.

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Hmm ik begrijp het wel, dat het in sommige gevallen geadviseerd wordt. Er z ...
Ja oké, de mensen die voor elke ingescheurde teennagel bellen even buiten beschouwing gelaten inderdaad. Maar Kella heeft haar verhaal nou al meermaals gedaan en dan begrijp ik niet waarop ze nu nog zou moeten wachten..

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja, dit was dan het advies om morgen dus de huisarts weer te bellen. Het co ...
Je kunt naar de dienstdoende kinderarts vragen. Dat helpt weleens

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja, dit was dan het advies om morgen dus de huisarts weer te bellen. Het co ...
Ik zou vandaag gewoon weer bellen en niet morgen. Desnoods voet bij stuk houden om naar kinderarts te gaan

2 maanden geleden

Het leek vanochtend rustiger dan gisteren, straks even beoordelen als ze wakker wordt. Moet zo ook met haar naar de osteopaat, misschien heeft hij nog een idee 🤷🏼‍♀️ Maar bij twijfel trek ik echt vandaag aan de bel hoor! Komt goed mama’s, thanks voor jullie support en meedenken 😘

2 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Note to self: wat vaker checken wat de baby allemaal tussen z'n tenen verza ...
Nekplooien.... Bij de eerste dacht ik steeds je blijft stinken. Terwijl hij dan net in bad was geweest. Bij weer een mondje teruggeven zag ik wat er allemaal in z'n nekplooien had verzameld en wat lekker was gaan smetten🫠 Vriendin die paar maanden voor mij was bevallen zei toen ook; Oh ja dat hadden wij ook. Gebeurt je nu niet meer😅

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Het leek vanochtend rustiger dan gisteren, straks even beoordelen als ze wa ...
Echt aan de bel trekken. Assistenten willen ook nog weleens patiënten weren (logisch soms ook omdat sommigen bellen voor elke scheet), maar dit gaat om een baby. Het voelt voor jou niet goed en moeder instinct is vaak echt wel goed.

2 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Nekplooien.... Bij de eerste dacht ik steeds je blijft stinken. Terwijl hi ...
Hahaha vies hé, dat hadden we bij onze oudste ook met de rolletjes op z'n armen. Echt zo'n Michelin mannetje was dat 😂

2 maanden geleden

Nog iemand hier die in de krampjespiek/huilpiek zit? Pfff… blij als dit voorbij is…

2 maanden geleden

Reactie op Charlotte1987!

Nog iemand hier die in de krampjespiek/huilpiek zit? Pfff… blij als dit voo ...
Ja hier ook🥲 mijn dochter is zondag 8 weken. Hoop zo dat het gauw beter wordt

2 maanden geleden

Pff zo fijn schoonzus wou vandaag langskomen op kraambezoek.... prima bel je ff van te voren? Ze heeft nog niet gebeld.... die zal vanavond laat dus wel komen aanhobbelen🤷‍♀️🙄 als de kleine slaapt jammer voor je

2 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Echt aan de bel trekken. Assistenten willen ook nog weleens patiënten weren ...
Ja, ga morgen gewoon weer bellen hoor. Dan hebben zij hun zin dat ik het 1 dag aangekeken heb. Het is in elk geval niet erger geworden, lijkt zelfs minder maar ben als de dood dat zou infectie naar binnen slaat ofzo 🤷🏼‍♀️ Gaf jij nou de tip van AH Puur luiers? Ben er erg blij mee namelijk 😂 Ook de doekjes 👍🏼

2 maanden geleden

Man werkt normaal 07.30 - 16.00 (soms een kwartiertje langer) en is dan uiterlijk 16.30 altijd wel thuis.. Vandaag kwam Picnic onze boodschappen brengen tussen 16.40-16.50 en het is inmiddels wel algemeen bekend dat de baby overdag niet slaapt - Tenzij hij op je arm ligt. 16.30 geweest, dus hij zal er elk moment wel zijn, toch.. Hoop ik.. Toch? 16.42 gaat de bel, baby ligt nog op m'n arm te jengelen, hond begint te blaffen en ik kan met 1 hand alle boodschappen aannemen. Terwijl ik alle tassen in de keuken zet met 1 hand gaat m'n telefoon, geluid gaat keihard af, baby huilt inmiddels en de hond stopt ook niet met blaffen (hoewel Picnic alweer weg was, die hond is dement aan het worden denk ik), dus de chaos is hier weer compleet. Was m'n man, dus ik neem op, zegt 'ie niks terug en hangt hij op. Gassstttttt! 1. Waar blijf jij 2. Jij ziet toch ook in de Picnic app én in de Eufy app dat ze voor de deur staan, en 3. Hoe groot acht jij de kans dat het hier in huis nu lekker rustig is zonder telefoon, huilende baby, deurbel en blaffende hond. Echt, die mannenlogica ontgaat mij soms VOLLEDIG

2 maanden geleden

Baby laat scheet met verschonen: alles onder de poep tot het behang twee meter verderop😂