1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik ben net woest geworden aan de telefoon bij de doktersassistente. Ik leg ...
Pfff vreselijk! Hopelijk nemen die je wel serieus, want die HA van je blijkbaar niet

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

5 september is ook echt niet normaal hoor. Ik weet niet waar je woont, maar hier kun je dezelfde dag langskomen bij de HA. Misschien toch een andere zoeken ook.

2 maanden geleden

Reactie op Charlotte1987!

5 september is ook echt niet normaal hoor. Ik weet niet waar je woont, maar ...
Ja we hebben zeg maar 2 praktijken en beide zijn over vol. Bij mijn praktijk zijn 5 huisartsen ofzo en normaal kan je wel binnen enkele dagen terecht of zelfs de zelfde dag idd. Ik hang nog altijd in de wacht bij t zkh 🫣

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja we hebben zeg maar 2 praktijken en beide zijn over vol. Bij mijn praktij ...
Ik had het niet geaccepteerd (ik sta tegenwoordig heel erg op mijn strepen wat betreft zorgverleners) ik had gezegd zo laat ben ik er. Gaat wel om je kindje en je hebt 2 dagen geleden ook al gebeld

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Nah, ga weg hoor.. Dit kan gewoon écht niet. Ik kan met m'n hond nog sneller terecht bij de Trimsalon.

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Omg ik sta echt te kijken van dit verhaal, kan niet! Lukt het om een andere huisarts te zoeken? Ik zou er klaar mee zijn denk ik. Goed dat je contact hebt opgenomen met het ziekenhuis ❤️

2 maanden geleden

Ik heb het zkh gesproken en zij snapte ook echt niet waar dit misgaat. Huisartsen kunnen namelijk makkelijk contact zoeken met een kinderarts wanneer de zelf niet weten wat er is. Ze vond me geen overbezorgde moeder in elk geval, ze is 5 weken en dit is niet iets wat erbij hoort dus daar moet gewoon iemand met verstand over oordelen. Maar ze had natuurlijk wel een verwijzing nodig, uiteraard. Dus ik bel de huisartsenpraktijk weer op en geef aan dat de kinderpoli graag een verwijzing wil. (Had nu iemand anders aan de lijn) Zegt ze: nou de huisarts gaat het even beoordelen. Dus ik zeg, nou nee. Ze gaat een verwijsbrief maken, zodat ik naar een arts kan want zij weet niet wat het is. En ik kijk het nou al 6 dagen aan en ik kan volgende week pas terecht. Ik wil gewoon dat ernaar gekeken wordt. Zegt ze: je kan ook morgenochtend om 8 uur bellen want dan is er misschien morgen wel plek. Dus ik zeg: ik heb vandaag toch om 9 uur gebeld? Zegt ze: ja dat is te laat. Noooouuuu woest werd ik. Ik zeg: ik zit hier gvd met een baby van 5 weken, denk je dat ik vanmorgen om 8 uur tijd had om te bellen? Daarbij heb ik van de week al gebeld en moest ik het aankijken. De dokter weet niet wat het is, ik wil gewoon geholpen worden door iemand die het wel weet of in elk geval actie onderneemt. Dus zij begon van doe maar rustig blablabla. Waarom kan ze wel een afspraak maken voor volgende week donderdag maar niet voor morgen? En waarom gaat de dokter beoordelen of er een verwijsbrief komt of niet? Nee die brief komt er want het is MIJN kind. (Dat heb ik ergens ook nog tussendoor gebruld) Vermoedelijk gaat de huisarts mij straks ergens bellen want dat kan nu opeens wel, ik eiste namelijk dat er wel juiste informatie op de verwijzing komt.

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik heb het zkh gesproken en zij snapte ook echt niet waar dit misgaat. Huis ...
Je-zussssss Zo'n praktijk zou je toch aanklagen bij de tuchtcommissie

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Je-zussssss Zo'n praktijk zou je toch aanklagen bij de tuchtcommissie
Ja, ik ben ook dicht bij brandstichting op dit moment 😅

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Het cb mag ook doorverwijzen naar de kinderarts, misschien kunnen zij je ook helpen. Vervelend dat je er al zo lang voor moet leuren!

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik zou hier een klacht over indienen.. en inderdaad toch sterk een andere praktijk overwegen. Onrust bij een moeder moet je ten alle tijden serieus nemen. En dat je op basis van vragen denkt dat het morgen kan prima. Maar hier gebeuren nu al een paar dingen die echt niet OK zijn.

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Het cb mag ook doorverwijzen naar de kinderarts, misschien kunnen zij je oo ...
Zij verwezen me terug naar de huisarts…

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik vind dit zo erg, ik vraag me überhaupt af of de huisarts al had gekeken naar je foto's dus of het überhaupt is beoordeeld door een arts. Een tip die ik had gekregen maar ik mij erg bezwaard voelde om in te zetten maar uiteindelijk wel had gedaan: aandikken. Een hele andere situatie maar ons zoontje had al paar dagen last van benauwdheid, was net de 'grens' van 3 maanden bereikt, omdat hij niet neusvleugelde had het geen haast. Uiteindelijk kreeg ik een afspraak 2 weken later. Opnieuw gebeld paar uur later beetje aangedikt, kon ik wel langskomen. Heb toen ook klacht bij de HA neergelegd. Zijn uiteindelijk ook doorgestuurd naar zkh omdat huisarts het niet helemaal vertrouwde. Toen ook nachtje opgenomen geweest. Dus zorgen waren niet voor niets. Helemaal goed gekomen overigens. Dus hopelijk belt de huisarts je zometeen en luistert die wel goed naar je en kan je verwijzing krijgen.

2 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Ik vind dit zo erg, ik vraag me überhaupt af of de huisarts al had gekeken ...
Oh jeetje, dat dat nodig is, is toch bizar? Waarom wordt er niet gewoon geluisterd hè? Ik voel me echt een beetje teneergeslagen… kan wel aan 1 stuk door huilen, ook een beetje door de vermoeidheid hoor. Ik werd net gebeld door de assistente en de huisarts wil Lina perse morgenochtend eerst zelf zien, voor ze de verwijzing geeft. Nou heb ik voor het laatst vannacht een luier gehad met gedoe erin, dus ik ga akkoord. Ik ben moe, heb koppijn en weet het ook ff niet meer. Tenzij de situatie straks weer verandert, dan hang ik gelijk weer aan de telefoon.

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Zij verwezen me terug naar de huisarts…
Ahw, het betere kastje muur werk 🙄😔

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Ahw, het betere kastje muur werk 🙄😔
Jupppp

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Oh jeetje, dat dat nodig is, is toch bizar? Waarom wordt er niet gewoon gel ...
Hij moet waarschijnlijk ergens een vinkje zetten ‘gezien’ voor hij de verwijzing mag uitschrijven. Wat een idoot. 😖

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Oh jeetje, dat dat nodig is, is toch bizar? Waarom wordt er niet gewoon gel ...
Ik vind meerdere schakels hier tekort schieten ook. De CB arts kan met de huisarts overleggen, de kinderarts ook. De huisarts is hier echt een flapdrol maar de rest kan ook voor jou opkomen als iedereen de noodzaak ziet.. Hopelijk heb je in elk geval snel antwoord over jouw kleine meisje 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Charlotte1987!

Hij moet waarschijnlijk ergens een vinkje zetten ‘gezien’ voor hij de verwi ...
Het allerergste vind ik nog, mijn huisarts is een vrouw. Waarom snapt ze mijn ‘noodzaak’ niet?

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik vind meerdere schakels hier tekort schieten ook. De CB arts kan met de h ...
Ja helemaal eens hoor… Maarja, wat ik al zei: het lijkt beter te gaan dus daar komt die huisarts goed mee weg. Maar ik ga morgen wel zeggen dat ik vreselijk teleurgesteld ben…