1536 Reacties
2 maanden geleden
Goed schoonzus zou gister op kraamvisite komen.... kwam niet🤷♀️ staat ze vandaag zomaar opeens voor de deur. Prima waren thuis kom erin.... alleen zij draagt een enorm sterk parfum... kleine aap stonk naar haar dus heb hem net maar meegenomen onder de douche en mer zwitsal gewassen. Dat ruikt tenminste lekker
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Nog even een tip van moeder tot medemoeders:
Ik heb 1x gehad dat ik Skinny ...
Net weer geprobeerd na al de hele middag een huilerige baby 😐
HIJ SLAAPT!🙏🏼
Het mooiste is dat op het moment zij CRY zingt,, ik een pruillipje krijg en hij ook echt begint te huilen 🤣
Toch maar afgezet want dacht hij vind het niks, liedje was uit & BAM, meneer is in dromeland! 😴
2 maanden geleden
Reactie op Charis91
Net weer geprobeerd na al de hele middag een huilerige baby 😐
HIJ SLAAPT! ...
'Als ik nu ga slapen zet ze het niet meer op🤞' 😂
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ja helemaal eens hoor…
Maarja, wat ik al zei: het lijkt beter te gaan dus ...
Dit zeker doen! Lucht op en wie weet helpt het bij een volgende keer als je ze nodig hebt.
2 maanden geleden
Reactie op Janneke12-21
Dit zeker doen! Lucht op en wie weet helpt het bij een volgende keer als je ...
Ja ik heb er namelijk echt de p over in dat ik zo tekeer ben gegaan. Ook al was het terecht, ben altijd van mening dat het ook anders kan.
Dus idd even alles op tafel gooien…
2 maanden geleden
Dus ik ben aan het appen en zeg:
Ik heb niet slim gepland want Lina der fles is nu 4 uur geleden en het is half 6 dus ik moet ook eten. Maar heb een kant-en-klare maaltijd dus ik ga eerst wel gauw eten.
‘Kan je niet eten dan, als zij wakker is?!’
Nou, ze kan zichzelf nog niet zo goed zelf vermaken en moet ook straks plastic en oudpapier(wordt zo opgehaald) regelen. Dus moet even slim plannen.
‘O, juist ja’
Dussss dat komt over alsof ze er iets van vindt 😅
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Dus ik ben aan het appen en zeg:
Ik heb niet slim gepland want Lina der fle ...
Heb je geen stokke stoel met newborn set erop? Dan gewoon naast je neerzetten. Doen wij ook als Robbie wakker is. En anders in de box en even mekkeren. Ik/wij moeten ook eten.
2 maanden geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Heb je geen stokke stoel met newborn set erop? Dan gewoon naast je neerzett ...
Nee, heb nog geen Stokke gekocht. Dacht ff kijken hoe lang ik het zonder red maar mis hem idd wel inmiddels 😅
Als ze in de box aan het mekkeren is, kan ik niet eten haha dan krijg ik het er gewoon niet in 🫣
Maar had nu gegeten voor ik haar wakker had gemaakt, alleen dat komt niet altijd zo uit natuurlijk.
Toch ff kijken of ik die stoel zal bestellen 😂
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Nee, heb nog geen Stokke gekocht. Dacht ff kijken hoe lang ik het zonder re ...
Of 2de hands een stokke stoel kopen. Hebben wij ook gedaan baby en peuter set erbij voor 200
2 maanden geleden
Reactie op kaarllieeen
Of 2de hands een stokke stoel kopen. Hebben wij ook gedaan baby en peuter s ...
Alleen Mathijs vind de kuipstoel verschrikkelijk 🤣 dus hij ligt gewoon in de box als wij eten… of een van ons eet later
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Oja dat is lastig.
Ik ben alleenstaand dus dan is om en om eten wat lastig ...
Als mijn partner late dienst heeft, zit ik ook te hannesen. Ga ik eten of kolven als hij slaapt? Dat is de vraag 😇🙂
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik krijg m van m’n moeder dus ik ga voor nieuw denk ik 😜
Dat begrijp ik
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Oja dat is lastig.
Ik ben alleenstaand dus dan is om en om eten wat lastig ...
Ik deed vandaag m’n eerste dag alleen en ik heb al het gevoel dat ik de marathon liep. Vind het heel knap dat je het alleen doet!! ❤️