1536 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik krijg m van m’n moeder dus ik ga voor nieuw denk ik 😜
Als je weleens op de bank eet is de babybjorn wipper ook wel een goede. Wij parkeren haar soms daar in. Ze redt het nu met 6 weken wel een half uurtje in dat ding zonder veel gemopper.
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Nog even een tip van moeder tot medemoeders:
Ik heb 1x gehad dat ik Skinny ...
Maar ff serieus, dit is een briljante tip . Zoontje weigerde sinds het drinken te slapen (zoals wel vaker op dit tijdstip). Dus m’n man flink aan de wandel met m in de draagzak, nada. Probeert ie dit uit en hoppa, lekker snurken 😴 🙏
2 maanden geleden
Zu nu al op tegen morgen ochtend. Om 8 uur de boot hebben we gaan op visite bij m'n schoonzusje. Alles inpakken en in de auto zetten zodat het morgen vroeg niet hoeft. Hopelijk voldoende luiers mee kinderwagen mee draagzak mee extra schone kleertjes (we pakken wel dezelfde avond de boot weet terug).
Hopelijk gaat het goed met de voeding snachts zodat het sochtends ook goed uitkomt.
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Lina der temperatuur is normaalmrond 36,9. Afgelopen dagen 37,3 en nu net 3 ...
Mijn zoontje was gister ook 37,5 telkens terwijl hij in alleen z’n luier lag de hele dag en nacht. Hij bleef ook maar zweterig. Gelukkig is het niet boven de 37,5 uitgekomen dus geen verhoging maar gewoon van de warmte dan denk ik!
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik krijg m van m’n moeder dus ik ga voor nieuw denk ik 😜
Ik zou het doen. En het is gezellig. 😊
2 maanden geleden
Ik was er zo aan gewend om met mn peuter weer een avondje te hebben vanaf een uur of 20:00…ben ik de enige met een wakkere baby om 21:30?? 😩
2 maanden geleden
Ik wil sporten maar de baby slaapt in bed niet zo lang en bij mijn man wordt hij onrustig 😭. De avond ben ik zelf te moe als hij tussen 22 en 23 in bed slaapt.
2 maanden geleden
Ben bij de huisarts geweest inmiddels. Het was niet m’n eigen arts maar wel een heeeeele fijne!
Heb echt even m’n zorgen en frustratie kunnen uitspreken en voelde me echt gehoord. Ze begreep het helemaal en vond het vervelend dat ik zo’n nare ervaring had met de assistentes gisteren.
Ik mocht een verwijzing voor de kinderarts maar ze stelde ook voor dat zij de kinderarts belde en dat ik dan de foto’s even door mailde. Dus op goed vertrouwen ga ik er vanuit dat ze capabel genoeg is om overleg te plegen met de kinderarts.
Dit laatste gaat ook vaak sneller omdat zo’n overleg met de huisarts tussendoor gaat en anders moet je wachten tot je terecht kan.
Dussss nouja, voor nu een goed gevoel 👍🏼
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ben bij de huisarts geweest inmiddels. Het was niet m’n eigen arts maar wel ...
Gelukkig!!
2 maanden geleden
Waarom stoppen auto’s wel bij het zebrapad met een kinderwagen?
Maar toen ik zwanger was niet? 🤷♀️
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Nee, heb nog geen Stokke gekocht. Dacht ff kijken hoe lang ik het zonder re ...
Zowel zoontje als nu dochter kunnen we iets rustiger eten als ze in de newborn set liggen dan in de box. Voor ons voor straks ook weer handig ivm dat we beiden ook avonden werken dus soms 1 van ons alleen is met kids.
Vind het tot nu toe beste aanschaf!