1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Niet echt een klaag, maar wel een hele vette (mentale) tegenvallen. Net de ...
Oh jemig, dat is wel echt shit idd! 😶

2 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Ai das wel echt kak!

2 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Ah nee!! 😭 Waarom dan pas?

2 maanden geleden

Ik ben heel blij dat de buren gaan verhuizen! Ze spreken geen woord Nederlands of Engels.... hebben enorm veel overlast met muziek, schreeuwen en her parkeren van hun auto lukt nooit.... dat is 1 persoon achter het stuur en 1 op de straat schreeuwen hoe het stuur moet..... vannacht was dat om 4uur! Ze waren maar 30min bezig met inparkeren... serieus er past in dat vak een vrachtwagen... hun hebben een twingo🫤

2 maanden geleden

Tip: verschoon geen luier op schoot in de auto tijdens de terugreis van vakantie 😅🙃🫠

2 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Oh wow, heb je er nu fysieke last van? Hoop dat er snel een plekje vrij komt mocht dat tot de mogelijkheden behoren

2 maanden geleden

Reactie op CarolineF1986

Tip: verschoon geen luier op schoot in de auto tijdens de terugreis van vak ...
Nog een tip: Gebruik geen talkpoeder voor de billen van je baby als hij scheten laat.

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Nog een tip: Gebruik geen talkpoeder voor de billen van je baby als hij sch ...
Hahaha

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Mijn dochter van 5 zegt dat ze dat een keer gaat proberen met poedersuiker 😁 uhm nee 😆

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Hahahaha. Mijn vriend zou nog willen toevoegen: trek niet de luier onder de kleine uit rn leg een doekje op zijn brandweerslang🤣

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Hahahaha. Mijn vriend zou nog willen toevoegen: trek niet de luier onder d ...
Nog eentje: leg altijd alvast een schone luier onder de vieze. Mocht er nog wat uit komen. Man gisteren vergeten... Kwam er nog een poepfestijn uit... Aankleedkussenhoes ook de was in. Beste tip: wacht paar minuten tot ze echt klaar zijn na eerste lozing.

2 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Nog eentje: leg altijd alvast een schone luier onder de vieze. Mocht er nog ...
Hahaha hier heb ik die hoezen nu al 4x moeten wassen. In de nacht met mijn slaapkop gaat het soms ook fout😅 en dan ligt er ook gewoon hydrofiele doek op.... maar die bransweerslang..... daar helpt een hydrofiele doek niet tegen

2 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Nog eentje: leg altijd alvast een schone luier onder de vieze. Mocht er nog ...
Ik vouw altijd de vieze luier dubbel/dicht onder de billen, zodat eventuele lozingen nog op die luier vallen en haal het pas weg wanneer alles schoon is. De nieuwe luier heb ik altijd al uitgevouwen klaar liggen, dan heb je binnen een nano seconde verwisseld! Doe dit op m’n werk ook al 100 jaar zo, werkt perfect 👍🏼

2 maanden geleden

Ik ben nu bij m’n moeder en zij heeft een hondje. Hondje is natuurlijk super nieuwsgierig naar de baby, ik word er bloednerveus van. Ik ben zó bang dat ze bijt. (En ik ben er ook gewoon vies van) M’n zus had ook een hondje toen haar oudste een baby was, super lief hondje en toch had het hondje in haar gezicht gebeten. Ik wil er helemaal niet spastisch over doen maar ik hou m’n hart gewoon vast. 🫣 Het erge is: m’n moeder past straks 1 dag in de week op en zij kan soms nogal ‘makkelijk’ denken.

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik ben nu bij m’n moeder en zij heeft een hondje. Hondje is natuurlijk supe ...
Mijn schoonouders hebben een Jack Russel. Ben ook doodsbang.

2 maanden geleden

Reactie op Charlotte1987!

Mijn schoonouders hebben een Jack Russel. Ben ook doodsbang.
Ja hè, ik vind honden toch onvoorspelbaar ofzo

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik vouw altijd de vieze luier dubbel/dicht onder de billen, zodat eventuele ...
Zo doe ik het idd ook altijd, werkt top

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik ben nu bij m’n moeder en zij heeft een hondje. Hondje is natuurlijk supe ...
En terecht. Van kinderen op de spoedeisende hulp is een deel hete dranken over een kind (kind probeert thee te pakken als papa en mama praten of trekt aan tafellaken) en hondenbeten. Ik heb zelf een schat van een hond, maar het blijft een hond en ik laat haar niet alleen met de kinderen.

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

En terecht. Van kinderen op de spoedeisende hulp is een deel hete dranken o ...
Ja.. dat dus.. Blij te horen dat ik niet overdrijf 🫣

2 maanden geleden

Wat nieuws proberen.... de kleine alvast in bed stoppen en de babyfoon uitleggen. Ik hoop zo dat hij even tijdje slaapt! En vannacht ook natuurlijk. Eerste keer dat we het zo doen