1536 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik ben nu bij m’n moeder en zij heeft een hondje. Hondje is natuurlijk supe ...
Die kleinere hondjes zijn vaak de zenuwachtigste.
Wij hebben zo'n soort boomertje (geen idee wat er allemaal in zit, is een vondelingetje uit Spanje) en die zou ik voor geen goud met een kind alleen in de kamer laten (m.u.v. in de box, als ik ff moet plassen of zo).
Maar mijn ouders hebben vroeger een Husky, een Mechelse Herder en een Bordeauxdog gehad, ik had Moos bij alle 3 zo in de mand durven leggen.
Nu hebben ze een Jack Russel kruising, no way dat de kleinkinderen daarbij (zonder toezicht) in de buurt mogen komen.
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Die kleinere hondjes zijn vaak de zenuwachtigste.
Wij hebben zo'n soort bo ...
Ja m’n zus had idd ook een boomertje en m’n moeder heeft een shih tzu dus soort gelijk beestje. Ze vindt het allemaal meeega interessant, dus zit er bovenop. Maar ik vraag me dan af: is het interesse of jaloezie?!
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ja m’n zus had idd ook een boomertje en m’n moeder heeft een shih tzu dus s ...
Bij Mexx (onze hond) is het echt interesse.
Ze is echt dolverliefd op Moos.
In dat opzicht durf ik nu wel te zeggen dat ze hem echt niks aan zal doen, ze is juist beschermend (ook als we kraamvisite hebben).
Maar in haar enthousiasme kan ze héél overdreven "kusjes" geven en dan zachtjes nibbelen. Dat vind ik echt te spannend bij zo'n kleintje (of eigenlijk überhaupt bij kinderen).
Plus, zodra ze groter worden en bijvoorbeeld gaan kruipen of lopen, vindt Mexx het eng worden want dan maken ze onverwachte bewegingen of kunnen ze haar achterna gaan zitten en dan kan ze, als ze in een hoekje gedreven wordt, weleens zachtjes grommen.
Dus we leren onszelf nu maar meteen alvast aan dat ze zonder toezicht niet bij de baby mag komen.
2 maanden geleden
En bedankt buren! Echt zo blij als die lui weg zijn. Kleine aap sliep eindelijk..... maarja als je keihard de muziek in de auto aan hebt en moet inparkeren.... dan schreeuw je dus nog harder dan normaal🤬🤬🤬🤬 kleine aap overstuur..... dus weer van voor af aan beginnen met alles
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Zo doe ik het idd ook altijd, werkt top
Ik ook hoor, bij beiden. Man normaal ook. Maar vandaag niet. Met alle gevolgen van dien...😅
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Wat nieuws proberen.... de kleine alvast in bed stoppen en de babyfoon uitl ...
Ik ga dit ook zo doen! Al wel twee nachten vanaf ongeveer 23 tot nachtvoeding in eigen bedje gelegd. Nu ook vanaf zometeen al proberen.
Vanmiddag ook dutje geprobeerd, dat ging nog niet denderend.
Wel even spannend weer, maar ook fijn als het lukt. Even handen vrij en lichaam rust zonder koala baby.
2 maanden geleden
Reactie op Janneke12-21
Ik ga dit ook zo doen! Al wel twee nachten vanaf ongeveer 23 tot nachtvoedi ...
Ja wij doen poging, maar snachts ligt hij altijd in de co sleeper en dat gaat goed. Maar ff momentje voor jezelf zou heel fijn zijn idd zonder koala. Tis heel lief en snap het, maar wil soms echt even rust ook
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik ben nu bij m’n moeder en zij heeft een hondje. Hondje is natuurlijk supe ...
Mijn ouder hebben 2 friese stabijen maar ik vertrouw ook geen hond.ik heb toen ik zwanger was direct duidelijk gemaakt dat die beesten niet in dezelfde ruimte mogen als Roselien. Kwam ik daar wouden ze die beesten niet in andere ruimte doen. Heb ik gezegd dan ga ik naar huis. En toen kon het wel
2 maanden geleden
Reactie op Chan98
Mijn ouder hebben 2 friese stabijen maar ik vertrouw ook geen hond.ik heb t ...
Zo denk ik er ook over. Mijn schoonouders hebben 3 honden, kleintjes maar toch. Een is vals en blaft als een gek. Die moet in de tuin met de deur op slot anders komen we niet.
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Zo denk ik er ook over. Mijn schoonouders hebben 3 honden, kleintjes maar t ...
Die van m'n ouders zijn gewoon niet opgevoed springen tegen van alles aan blaffen als ze bewijzen van een mug horen. Ze hoeft niet doof te worden en ik wil m'n kinderwagen ook niet beschadigd hebben door die beesten