1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Chan98

Die van m'n ouders zijn gewoon niet opgevoed springen tegen van alles aan b ...
Als ze weigeren jammer voor hun. En jammer voor mijn tijd 1 uur heen rijden en 1 uur terug rijden

2 maanden geleden

Reactie op Chan98

Als ze weigeren jammer voor hun. En jammer voor mijn tijd 1 uur heen rijden ...
Jahoor wij hadden vandaag gebeld of we vanmiddag even konden komen voor koffie. En of de hond dan opgesloten kon worden. Nee dat kregen ze niet voor elkaar vandaag want hij was te wild. Prima komen we niet🤣

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Jahoor wij hadden vandaag gebeld of we vanmiddag even konden komen voor kof ...
Ik vind dat bijna je hond verkiezen boven je kleinkind, als ik dat zo mag zeggen 😶 Heel bijzonder lijkt me dat, als je (schoon)ouders zo zijn..

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Jahoor wij hadden vandaag gebeld of we vanmiddag even konden komen voor kof ...
Wij hadden al afgesproken. Ik liep al terug naar de auto. Toen kon het wel. Hoorde later van m'n zus sat ze mij onredelijk vinden....

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik vind dat bijna je hond verkiezen boven je kleinkind, als ik dat zo mag z ...
Ja dat zeiden wij dus ookal. Nou dan zie je hem niet of kom je hier maar langs. Mij prima had er sowieso geen zin in om daar langs te gaan, want als de aap honger krijgt moet ik daar ook voeden.... dan kijken ze zo vreemd als ik me tiet eruit slinger🤣🙄 en ik denk dan ja hij heeft honger dus dan geef ik hem wat🤷‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Hahaha hier heb ik die hoezen nu al 4x moeten wassen. In de nacht met mijn ...
Ik heb maar gewoon een hele doos van die puppy zindelijkheidsmatjes gehaald bij de action. Wat een goede koop was dat. Scheelt erg veel was 😁

2 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Ik ga dit ook zo doen! Al wel twee nachten vanaf ongeveer 23 tot nachtvoedi ...
Hier ligt de kleine aap al vanaf 2130 heerlijk in zijn bedje te snurken☺️ geen idee hoelaat hij zich weer gaat melden voor de volgende voeding. Maar wij hebben een heerlijke avond gehad zonder koala, want hij was zo moe na die 2 hete dagen. Hopelijk een goede nacht met maar 1 voeding

2 maanden geleden

Reactie op CarolineF1986

Ik heb maar gewoon een hele doos van die puppy zindelijkheidsmatjes gehaald ...
Ja die heb ik ook nog in huis. Onze kraamzorg gaf als tip: ga je een lange reis maken met de kleine knip er gaatjes in en doe zo'n ding in de maxi cosi. Voor het geval er een poepfestijn onderweg komt😬 dan heb je niet de hele maxi cosi eronder. Maar aankleedkussen heb ik 2 hoezen van dus die was ik gewoon. Je hebt toch was genoeg met een kleine🫣

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Hier ligt de kleine aap al vanaf 2130 heerlijk in zijn bedje te snurken☺️ g ...
Ik hoop het ook voor jullie! Lina slaapt sinds een week ‘s nachts in der eigen kamertje en ik slaap echt een stuk rustiger. Heb wel de babyfoon mee, zodat ik haar op de camera kan zien maar het bevalt mij wel goed!

2 maanden geleden

Pfff met hartkloppingen naar Lina haar kamer, ze laat altijd max 6 uur tussen de voedingen en meestal eigenlijk 5/5,5. Nu zitten ze op 7 uur!! Ik dacht gelijk het ergste maar ze ligt gewoon heerlijk te slapen, dus dat ga ik ook maar doen 😅

2 maanden geleden

Gisteren laatste fles om 22.30 en toen werd hij pas om 6.15 wakker 🥳 Vandaag de laatste fles om 23.15, dus ik had me al helemaal rijk gerekend 😎... 04.50 😑 Het was ook te mooi natuurlijk... Hopelijk slaapt 'ie dadelijk nog een paar uur door, tot een uurtje of 9 zou toch fijn zijn.

2 maanden geleden

Hij snukt ook aan die fles als een uitgehongerd kalf dus deze was echt nodig denk ik 🤭

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik hoop het ook voor jullie! Lina slaapt sinds een week ‘s nachts in der ...
Hij kwam om 245 en om 530. Maar slaapt weer als een beer. Was allang blij dat hij eindelijk sliep na weer een middag met hazenslaapjes van max 30min. Dus ik ga ff extra deken pakken (tis best koud vind ik) en dan duik ik ook nog ff me bed in. Hopelijk slaapt hij tot 10uur ofzo

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Gisteren laatste fles om 22.30 en toen werd hij pas om 6.15 wakker 🥳 Vanda ...
Ik zou dus echt heel wat over hebben van 23.15-4.50 😅 ben al blij als er überhaupt 3 uur tussen een voeding zit.

2 maanden geleden

Blij als we straks een keer de krampjes piek gehad hebben... Vanaf 3 uur misschien een uurtje geslapen totaal. Nu is het wachten op de peuter die altijd om 6 uur de dag begint. 😴😴😴

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Hij snukt ook aan die fles als een uitgehongerd kalf dus deze was echt nodi ...
Haha hier nog 1. Ze werd ook hard huilend wakker, dat is nog nooit gebeurd 😂

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Ik zou dus echt heel wat over hebben van 23.15-4.50 😅 ben al blij als er ü ...
Echt heftig voor jullie 😘

2 maanden geleden

Ik lig ermee op de bank. Terug in bed leggen mondde uit in een jankfestijn. Hij blijft zoeken maar alles wat ik hem extra geef komt er met een grote golf weer net zo hard uit. Nu maar proberen of hij met z'n speentje terug in slaap wil vallen.. 😩

2 maanden geleden

https://www.instagram.com/p/C-jLawtvLCG/?igsh=ZXV6eGV5M3ZzM2Fl

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Echt heftig voor jullie 😘
Mwah, normaal baby gedrag, wordt vanzelf beter. 😊 Het gaat al meer richting de 3 ipv 2. :)