1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Immie26

Ons dochtertje is echt super makkelijk, heel af en toe zit daar wel eens ee ...
Oh blijf wakker maken en blijf het verdelen! Ik lees hier zoveel verhalen dat moeders alles alleen doet omdat hun man niet wakker wordt etc. Dat is echt een kwestie van willen. Natuurlijk slaapt de een vaster dan de ander, en hebben wij ook hormonen, maar als hij ziet dat jij bezig bent kan hij op zn minst vragen of je hulp nodig hebt. Als je het nu altijd zelf op gaat knappen, blijft het altijd zo. Zou zeker overdag aangeven dat je het irritant vindt hoe hij doet.

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Maar dat het een bewuste keuze is, wil niet zeggen dat je het af en toe nie ...
🤍

2 maanden geleden

Zwaar verkouden wakker worden, niet meer kunnen liggen met die zware buik en amper geslapen. Nu maar op de bank liggen en hopen dat ik toch nog in slaap sukkel

2 maanden geleden

Reactie op Immie26

Ons dochtertje is echt super makkelijk, heel af en toe zit daar wel eens ee ...
Dat in slaap vallen gelijk herken ik zo erg😫 super irritant!

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Zwaar verkouden wakker worden, niet meer kunnen liggen met die zware buik e ...
Oh nooh, en vandaag inleiding toch? Succes!

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Oh nooh, en vandaag inleiding toch? Succes!
Ja vanmiddag afspraak voor ballon staan. Vind het spannend, maar ben er ook helemaal klaar mee🤰🤣

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Ja vanmiddag afspraak voor ballon staan. Vind het spannend, maar ben er ook ...
Héél veel succes! 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Succes!! 🤍🤍

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Oh blijf wakker maken en blijf het verdelen! Ik lees hier zoveel verhalen d ...
Heb je helemaal gelijk in! Ik heb het aangegeven hoor en hij zegt idd ook maak me maar gewoon wakker. Ik erger me er gewoon aan dat hij zo slecht wakker wordt en dan geef ik het soms ook op en word ik chagrijnig en koppig, maar hij kan er misschien niks aan doen dat hij slecht wakker wordt. Maar goed hij kan me best helpen als hij ziet dat ik bezig ben ja.

2 maanden geleden

Reactie op Nita98

Dat in slaap vallen gelijk herken ik zo erg😫 super irritant!
Hoe doen ze het toch hè… ik word wakker van ieder geluidje van de baby

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Succes vandaag!

2 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Succes vandaag!
Zonder ballon weer naar huis, heb 3cm ontsluiting. Ze hebben nogmaals gestript (voor de 5de keer). Komt het vannacht niet vanzelf op gang dan moeten we morgen om 06:30 bellen hoelaat we moeten komen voor vliezen breken en inleiding

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Zonder ballon weer naar huis, heb 3cm ontsluiting. Ze hebben nogmaals gestr ...
Oh lekker dat je geen ballonetje hoeft! Bij mij heeft de verloskundige mijn vliezen toen gebroken, de avond voor de inleiding en toen kwam de bevalling meteen op gang. Daardoor hoefde ik geen wee opwekkers, wellicht iets wat je kan bespreken!

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Oh lekker dat je geen ballonetje hoeft! Bij mij heeft de verloskundige mijn ...
Ze breken hier ook eerst de vliezen en wachten dan af eerst voordat opwekkers komen☺️ en het is helaas weekend dienst hier dus gewoon afwachten maar weer😅

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Ze breken hier ook eerst de vliezen en wachten dan af eerst voordat opwekke ...
Ja, dat was hier ook het plan. Zou maandag vliezen breken, even wachten en dan wee opwekkers maar uiteindelijk heeft m’n verloskundige zondag om 19:00 m’n vliezen gebroken en begonnen die avond de weeën. Wat stom dat je dan weer met weekenddienst zit 🤦🏼‍♀️

2 maanden geleden

Mijn man maakte net een foto van een hele charmante hoek waardoor ik mezelf nog kutter voel. Heb de laatste dagen wat meer moeite met mijn lichaam ben nu 4 weken pp en had verwacht dat het gewicht er zoals in de eerste 2 wk nog iets harder zou af vliegen. Ook wordt ik erg onzeker van het feit dat ik nogsteeds na 10 maanden duizelig, onstabiel en wazig zicht heb. Al bij kno etc geweest en nu weer wachten op neuroloog. Wil gewoon de gezonde mama zijn en kunnen gaan sporten.. ff helemaal klaar mee

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Zonder ballon weer naar huis, heb 3cm ontsluiting. Ze hebben nogmaals gestr ...
Ik hoop zo voor je dat het nu op gang komt. Na 5x moet het toch wel iets doen.... En anders heel fijn dat ze eerst vliezen breken en je lichaam tijd geven om het zelf op te pakken.

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja, dat was hier ook het plan. Zou maandag vliezen breken, even wachten en ...
Dit was bij mij ook het plan mits ze was ingedaald. Helaas niet ingedaald dus konden ze vliezen niet breken. Uiteindelijk kwamen weeën alsnog vanzelf, dus geen inleiding.

2 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Dit was bij mij ook het plan mits ze was ingedaald. Helaas niet ingedaald d ...
Ik vond het zelf echt fijn dat mijn lichaam het alsnog ‘zelf’ kon doen. Helaas vorderde uiteindelijk na iets van ruim 13 uur intense weeën de ontsluiting niet dus heb ik toch alsnog een beetje wee opwekkers gekregen, toen kreeg ik binnen no time volledige ontsluiting en persweeën.

2 maanden geleden

Baby was vanmiddag / vanavond niet in slaap te krijgen. Wilde alleen maar op/bij iemand liggen. Maar m'n ouders en zus kwamen BBQ'en dus mijn moeder kon lekker even knuffelen, vond ze niet erg 😇 Uiteindelijk viel hij na héél veel gedoe en 2 flessen in 4 uur tijd bij haar op schoot in slaap, en daarna hebben we hem voorzichtig in de box gelegd en sliep hij verder. Daardoor is hij nu al bijna 2 uur te laat voor z'n fles. Waarom kan hij er 's nachts niet 'ns een keer 5 of 6 uur tussen laten zitten, maar laat op de avond wel? 😭 P.s.: Wakker maken heeft geen nut want dan is hij na 1 kwart van z'n fles alweer in slaap gevallen en komt hij na een uur weer vanwege honger. Maaaaarr, positieve noot: Hij KAN dus 6 uur slapen. Nu moeten we hem alleen nog ff uitleggen dat dat NA 00.00 moet en niet ervoor 🤣😅