1536 Reacties
2 maanden geleden
Aaaaaarrgh. Koelkast heeft vannacht open gestaan. Met 300ml moedermelk dat nu op 10-12 graden is. Dus nu kunnen we vandaag allemaal flesjes gaan geven en mag ik kolven. 😭😭 Janken. Wat een kut zooi. En ik had al zo'n zin in vandaag. Want mijn man heeft de agenda weer lekker volgepland zonder overleg, waardoor ik voor dag 6 op rij alleen verantwoordelijk ben voor de kinderen. Prima, het had toch wel gemoeten, maar doe iig niet alsof het vanzelfsprekend is en ik een veredelde oppasservice ben.
2 maanden geleden
Reactie op CarolineF1986
Oh wow, heb je er nu fysieke last van? Hoop dat er snel een plekje vrij kom ...
Nee dat niet gelukkig. De kans op nog een fluxus is gelukkig heel klein, vandaar ook dat ze 3 maanden willen wachten. Dan is de baarmoeder (als het goed is) goed gekrompen en is de kans op complicaties tijdens de ingreep kleiner. Ik wil dit hele gedoe zo graag achter me laten 😭
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ah nee!! 😭
Waarom dan pas?
Dan is de baarmoeder als het goed is helemaal gekrompen en steviger als ik het me goed herinner. Als ze het nu al doen is de kans groter dat ze met het cameraatje door het weefsel heen prikken en ik daar weer een bloeding van krijg 😵
2 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Aaaaaarrgh. Koelkast heeft vannacht open gestaan. Met 300ml moedermelk dat ...
Oh wat een nare verrassing! De mannen denken dat weekend nog steeds weekend is met kinderen 😆
2 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Aaaaaarrgh. Koelkast heeft vannacht open gestaan. Met 300ml moedermelk dat ...
Ik kreeg gisteren de opmerking: ‘als ik thuiskom geef je de baby het liefst gelijk aan mij’
Ja, gast wij vrouwen willen ook weleens even tijd voor onszelf.
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Hier ligt de kleine aap al vanaf 2130 heerlijk in zijn bedje te snurken☺️ g ...
Kan jouw baby die van mij bellen dat die dagen vermoeiend zijn en dat ze dan moeten slapen ?
2 maanden geleden
Reactie op Koekoeksklok
Kan jouw baby die van mij bellen dat die dagen vermoeiend zijn en dat ze da ...
Dat zou wat zijn, want slapen is voor mietjes en niet voor baby's toch?!? Ik probeer hem nu nog even weer in slaap te krijgen... want ik wil douchen en me koffie in rust hebben.
Wakker geworden met een dik oog wat pijn doet, dus dat zo ook maar ff schoonmaken 🤷♀️🙄
2 maanden geleden
Reactie op Charlotte1987!
Ik kreeg gisteren de opmerking: ‘als ik thuiskom geef je de baby het liefst ...
Ben blij dat we ze niet op het werk afgeven
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Dat zou wat zijn, want slapen is voor mietjes en niet voor baby's toch?!? I ...
Ja zou toch ideaal zijn als ze dat konden doen
'Vriend, blijf rustig in de kinderwagen. Het is best chill'
'Ben blij in de autostoel, dan ga je wat leuks doen'
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik hoop het ook voor jullie!
Lina slaapt sinds een week ‘s nachts in der ...
Van 2045 tot 2330 geslapen. Flesje nog gegeven en om 0530 wakker, luier vol met 💩 Toen ook maar direct fles gegeven en heeft ze door geslapen tot 0830. Sev was helaas wel al om 0730 wakker. Dus ik zat alsnog vroeg beneden met Duplo.
Ik slaap nu ook steeds rustiger nu ze op eigen kamertje slaapt en was gisteravond heeeeel fijn om even nog paar uurtjes zonder baby aan ons geplakt op de bank te zitten.
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Pfff met hartkloppingen naar Lina haar kamer, ze laat altijd max 6 uur tuss ...
Hahahhahaha dit weet ik ook nog met Sev. Echt dikke paniek en hij lag toen zo vredig in z'n bedje te slapen😍
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Heerlijk zeg!
Hier begon de dag wel om 6:00, ze sliep om half 8 weer en t ...
Hier begon de dag ook om 06:00 uur, om 07:00 weer te bed gelegd, sliep om 7:30 & mama ging ook weer lekker terug 😍 Hij begint nu wakker te worden. Lang geleden dat ik tot zo laat kon uitslapen 🥰
2 maanden geleden
Pfff ik wou dus vanmiddag eben proberen een uurtje te gaan slapen met de kleine aap boven..... besluiten mijn schoonouders hier maar te komen, want dan hoeft de hond niet opgesloten te worden🤷♀️🙄 daar gaat de middagrust....
Vriend zegt doodleuk: dan ga je vanavond toch vroeg erin🫤 ja schat ik ga er dan wel vroeg in en ga in zombie modus de middag wel door🤷♀️
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Pfff ik wou dus vanmiddag eben proberen een uurtje te gaan slapen met de kl ...
Ik zeg: opa en oma zijn er voor entertainment voor je man en de kleine, dan kan jij lekker even je bed in! Lekker gebruik van maken 😘
Als mijn moeder hier is of ik daar, dan ga ik echt ff uit m’n moedermodus hoor. Lekker op m’n telefoon, hangen op de bank of echt even slapen…
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik zeg: opa en oma zijn er voor entertainment voor je man en de kleine, dan ...
Nee dat kan niet. Mijn schoonvader is licht dementerende en mijn schoonmoeder zit in een gesloten inrichting voor psychische ziektes. Die laat je dus geen enkel moment alleen in 1 ruimte met de kleine. Als mijn vriend dus in de keuken is of op wc..... nee dan kan ik niet slapen. Tis of de kleine gaat mee met me naar boven en ik slaap dus terwijl ze komen (moeten ze ook maar bellen hoelaat ze komen🙄🫤) of ik zit dus beneden erbij