1536 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Nee dat kan niet. Mijn schoonvader is licht dementerende en mijn schoonmoed ...
Hmm ja, dat is idd wel een andere situatie..
ja eerlijk, ik zou echt voor mezelf kiezen en dan zo gewoon lekker naar boven gaan met je apie, dan zien ze je vanzelf wel weer beneden verschijnen 😅
Jij bent de gene die vanavond en vannacht weer paraat moet staan, terwijl zij lekker liggen te snurken!
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
ja eerlijk, ik zou echt voor ...
Ja ik ga na de lunch okk gewoon naar boven idd. Me vriend gaat zo even naar de winkel voor wat kleine boodschappen. En dan ga ik vanmiddag maar eens even rusten op bed. 3 nachten dan ik 2x moest voeden dus zie er beetje uit alsof ik onder een vrachtwagen heb gelegen😬😁
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
ja eerlijk, ik zou echt voor ...
Dit zou ik ook doen. Slaap pakken wanneer het kan.
2 maanden geleden
Reactie op Janneke12-21
Dit zou ik ook doen. Slaap pakken wanneer het kan.
Ja ze belden net ze komen vanmiddag.... dus ik vraag hoelaat aan mijn vriend... ja geen idee maar vanmiddag🤷♀️
Nouja prima hij is nu broodjes halen en na het eten ga ik ff heerlijk met de kleine aap naar boven. Komen ze dan jammer als we slapen, hadden ze maar een tijdstip moeten zeggen. Ga de kleine sowieso niet wakker maken en uit bed halen ervoor
2 maanden geleden
Pohh ik heb een goede. Vanmorgen dreumes om 6:15 wakker, met een flesje slaapt ze rustig nog een uur verder. Heeft ze haar fles nét op, PAKT MIJN VRIEND HAAR UIT BED. Geeft haar aan mij, en gaat zelf weer verder slapen. Great 🥲
De meid viel net om 10:30 in slaap bij het wandelen dus het dutjesschema is overhoop. Dus nu is ze óf alles overhoop aan het trekken óf aan het krijsen omdat ze iets niet mag. Wish me luck tot 19:00…
2 maanden geleden
Reactie op JChristine
Pohh ik heb een goede. Vanmorgen dreumes om 6:15 wakker, met een flesje sla ...
Dreumes heeft de baby inmiddels ook al een aantal keer wakker gehuild om het nog beter te maken
2 maanden geleden
Ik heb vandaag voor het eerst een evenement(je) vanuit de carnavalsvereniging.
Soort afsluiter van het vorige seizoen / start van het nieuwe seizoen.
Ga er even een uurtje met baby naartoe (mijn man is er al).
Van alle mensen die daar komen, hebben 4 gezinnen het geboortekaartje persoonlijk ontvangen (en die zijn ook allemaal op kraamvisite geweest). De overige leden zien de baby vandaag dus voor het eerst.
Ik heb nu al, bij voorbaat, irritaties over iedereen die er met z'n grijpgrage klauwen aan gaat zitten.
Of eraan WIL gaan zitten, want ik draai hem gewoon weg.
Heb met m'n man afgesproken dat wij en 1 vriendin van ons hem vasthouden, en de rest blijft er vanaf.
Ben benieuwd of dat in de praktijk gaat werken.
En anders ben ik zo weer weg. Houdoeee! 👋🏼
2 maanden geleden
Reactie op JChristine
Pohh ik heb een goede. Vanmorgen dreumes om 6:15 wakker, met een flesje sla ...
Zou hier op gegeven moment de beeldbuis dan inzetten🫣
Op gegeven moment ben ik dan zelf nl ook niet meer te genieten. Dan maar een Disney filmpje op en meekijken of een uurtje naar Paw Patrol luisteren.
2 maanden geleden
Wat is dat toch met mannen? Ik lig lkkr boven. Nou de kleine sliep net half uur, maar werd wakker van zij eigen scheet. Dus schone luier en was hem aan het verschonen. Komt me vriend boven dat de kat ook aan het kotsen is🤷♀️ ik zei ja en wij proberen te rusten.... nou dat kunnen jullie dan nog kort, want mijn ouders komen vanmiddag.
Ja had ff een tijd met ze afgesproken! Slaapt die kleine zo eindelijk maak ik hem niet meer wakker, omdat hun geen tijdstip doorgeven.
*tis dus vrij gezellig hier nu😬🤭*
2 maanden geleden
11 juli bevallen van mijn 2e kindje. Bij de eerste gaf ik geen bv, en werd ik pas na 12 weken weer ongesteld.. nu geef ik wel bv, en ben ik al voor de 2e x ongesteld 😫😫😫😫
2 maanden geleden
Baby heeft spuitluier. Gedoucht, leg haar op bed… plast bed onder…
2 maanden geleden
Reactie op Janneke12-21
Zou hier op gegeven moment de beeldbuis dan inzetten🫣
Op gegeven moment be ...
Ze ligt inmiddels op bed. Viel een halfuur geleden jn slaap. Pyjama aan en flesje gegeven en nu ligt ze wakker in bed… ze slaapt vanzelf een keer
2 maanden geleden
Nou de schoonouders zijn geweest.... manmanman.... die hebben zo idioot lang op die bel lopen drukken... ik wakker en kleine aap wakker... liepen in de hal al te schreeuwen: hij ligt toch niet boven op bed he!?!?? Want wij komen even onze kleinzoon bewonderen.... nee DOOS die is onderhand wakker en ik ook.....
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Pfff Lina is al vanaf 3 uur aan het jengelen en huilen, 2x een slaapje van ...
Hou jij je adem nooit in dan😂😂.