1536 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Pfff Lina is al vanaf 3 uur aan het jengelen en huilen, 2x een slaapje van ...
Hier dan iets minder lang maar hetzelfde verhaal. En dan begint het riedeltje met wat kan er aan de hand zijn en dan heb ik zoooo het gevoel dat ik maar wat doe 🤡 At least we’re in it together lol
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ja, net niet lang genoeg dus 🤦🏼♀️
Is hier ook vaak. Ik merk wel dat het minder is sinds ik hem tussen de middag in bed leg. En dan komt hij zelf in slaap. En de ene avond gaat het makkelijker dan de andere.
2 maanden geleden
Reactie op Immie26
Hier dan iets minder lang maar hetzelfde verhaal. En dan begint het riedelt ...
Ja echt ik heb geen flauw idee… ze heeft geen kramp want het zijn geen aanvallen. Het is geen ‘nehh’ dus geen honger.
Alle houdingen geprobeerd maar niks is goed…. 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️
2 maanden geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Is hier ook vaak. Ik merk wel dat het minder is sinds ik hem tussen de midd ...
Ja, dit truffeltje ligt eigenlijk altijd in der eigen bed maar ben vanmiddag naar de stad geweest en is haar slaapje verpest, daarna eten bij m’n zus. Het zal wel een prikkel ding zijn
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ja echt ik heb geen flauw idee… ze heeft geen kramp want het zijn geen aanv ...
Lastig hè, zo onvoorspelbaar ook. Ik was ervan overtuigd dat het kramp was, maar ik verwar kramp nog wel eens voor honger omdat ze dan zuigbehoefte heeft. Dus ik stug volhouden met de beentjes fietsen, buikje masseren, op onderarm dragen, wiegen… Nu blijkt ze toch wel honger te hebben, mijn man geeft haar een fles en ze is helemaal zen, oeps 😗
2 maanden geleden
Het wordt weer een lange avond..... joepie alsof ik nog niet moe ben is de kleine opeens nu pas aan het clusteren en besluit hij dus ook wakker te blijven🤷♀️😩😩😩😩
Ik val zo sws in slaap terwijl hij nog bij me drinkt 🫣
2 maanden geleden
Reactie op Immie26
Lastig hè, zo onvoorspelbaar ook. Ik was ervan overtuigd dat het kramp was, ...
Oja super lastig hè…
Ik heb haar nu aan de borst. Geef geen borstvoeding dus het is puur ‘spenen’, komen hooguit paar druppels vocht. Dan valt ze dus wel in slaap maar zodra die tepel uit der mond glijdt, schieten meteen die ogen open. 😶
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ja het lukt niet altijd maar als het lukt, wordt ze wel zen.
Ben nu een me ...
Ik heb papa ingezet. Kleine is onrustig en wil niet naar bed. Alleen maar brullen
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Moeilijk is dat hè, ik weet het soms écht niet meer en toch overleef je het ...
Ja hier dus ook ff zo'n moment van: kind wat heb je toch, ga aub slapen......
2 maanden geleden
Ik merk hier duidelijk verschil of hij wel of niet overdag geslapen heeft.
Overdag is "slaap" hier sowieso een groot woord, maar hij doet wel dutjes (hazenslaapjes) soms.
En dan slaapt 'ie 's nachts dus beduidend korter.
Nou heeft ie vandaag eigenlijk (wederom 🫠) helemáál niet geslapen, en ligt nu in bed.
Ik hoop héél erg dat ik dit "ritme" nu aan het herkennen ben, en dat hij vannacht dus inderdaad slaap gaat inhalen wat hij overdag heeft gemist.
Fingers crossed 🤞🏼
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik ben zo blij dat ik het nog nooit in de nacht heb gehad. Ik zou echt ten ...
Wij hebben 2 van zulke dagen en nachten na de bevalling gehad. 0 hulp in het ziekenhuis lag toen alleen in bed en kon niks.... bellen als hij brult... me vriend sliep thuis
En de eerste nacht thuis was ook zo.
Maar meneer is rustig door papa dus kan nu gevoed worden door mij. Hopelijk valt hij zo aan de borst in slaap
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ja dat weet ik nog idd dat je dat hier gepost had, vreselijk!
Hoop dat bij ...
Hier hopelijk de laatste borst van vandaag😬 ik heb geen zin om de hele nacht hiermee te zitten. Mij kun je nu al opvegen bah