1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Haha ja dat dus. Ik wil tot 7 uur niks meer horen 🫢
https://www.facebook.com/share/r/Dc9vy3u84f8p8i9V/ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ik lig dubbel hier.

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

https://www.facebook.com/share/r/Dc9vy3u84f8p8i9V/ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ik lig dub ...
Dit ben ik nu

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Dit ben ik nu
Kleine aap ligt in de co sleeper😬 hopelijk blijft hij slapen pffff

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Kleine aap ligt in de co sleeper😬 hopelijk blijft hij slapen pffff
Ohh fijn! Lina is biiiijjjna klaar met drinken

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja het lukt niet altijd maar als het lukt, wordt ze wel zen. Ben nu een me ...
Haha nooit over nagedacht dit zo te doen eigenlijk. Wie weet is t de moeite waard om te proberen als die een x niet rustig word haha

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ohh fijn! Lina is biiiijjjna klaar met drinken
Oké ze slaapt… maar nu heeft ze nog niet geboerd. Vind dat altijd lastig he, ze spuugt altijd veel…

2 maanden geleden

Reactie op Charis91

Haha nooit over nagedacht dit zo te doen eigenlijk. Wie weet is t de moeite ...
Ja ik probeerde het een paar weken geleden toen ik ten einde raad was. En nu doe ik het eigenlijk als ze echt ontroostbaar is, als ze het pikt had ze gewoon troost nodig en als ze woest wordt, heeft ze toch honger 😅

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja ik probeerde het een paar weken geleden toen ik ten einde raad was. En n ...
Eerst ging het aanhappen hier helemaal kut maar sinds we bij de osteopaat zijn geweest, gaat dit veeeel beter. Ze heeft een blokkade in haar nekje.

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja ik probeerde het een paar weken geleden toen ik ten einde raad was. En n ...
🤣🤣 mooie tactiek haha

2 maanden geleden

Reactie op Charis91

🤣🤣 mooie tactiek haha
Haha ja toch 😂 En eerlijk: het is, als het lukt, wel echt ook een mooi moment. Maar baal dan soms ook nog meer dat het met de borstvoeding niet gelukt is..

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Haha ja toch 😂 En eerlijk: het is, als het lukt, wel echt ook een mooi mom ...
Dat snap ik heel goed! Ik heb nooit bv willen geven dus dat gevoel zal bij mij niet opspelen ( denk ik 😅) daarom miss ook nooit dan gedacht om hem zo te troosten.

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Oké ze slaapt… maar nu heeft ze nog niet geboerd. Vind dat altijd lastig he ...
Ik laat hem tussendoor altijd 2 x boeren, vooral als ik zie dat die echt moe is. Zijn laatste beetje fles heeft die slapens gedronken. Wilde ook niet meer boeren dus heb hem maar gewoon zo in bed gelegd haha Manlief is op een feestje dus ik ga ook snel me ogen dicht doen 😴 je weet nooit wat de nacht brengt haha

2 maanden geleden

Reactie op Charis91

Ik laat hem tussendoor altijd 2 x boeren, vooral als ik zie dat die echt mo ...
Ja, dom.. doe ik normaal ook maar ik zat hersendood tv te kijken en opeens was de fles leeg 😂 Ik ga ook heeeeuuuul snel zorgen dat ik m’n bed in kan! Truste!

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja, dom.. doe ik normaal ook maar ik zat hersendood tv te kijken en opeens ...
Als die kleintjes dat nou ook ff doen en zich pas over een aantal uren weer melden! Dan zeg ik ook truste, maar voor nu nog bezig met de kleine man

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Als die kleintjes dat nou ook ff doen en zich pas over een aantal uren weer ...
Ahh shit… Lina ligt, voor nu, wel slapend in der bedje. Kwamen ook nog 3 grote boeren uit, toen we naar haar kamertje liepen 😁

2 maanden geleden

Stom kind. Overdag lekker slapen en s nachts mij wakker houden. Ik heb sinds 3 uur gisteren nacht misschien 2 uur geslapen. De volgende die klaagt over 'maar 5 uur doorslapen' doe ik wat. Knijp gvd in je handen met de mega goede nachten.

2 maanden geleden

Volgens mij heb ik een beginnende borstontsteking… au au au!

2 maanden geleden

Heb opeens last van m’n litteken: ik voel dat het weefsel precies boven het litteken wat harder aanvoelt 🥴 Misschien het gevolg van het stofzuigen en dweilen vandaag? Afgelopen 3 weken eigenlijk amper last van gehad, maar toen deed ik vrij rustig aan.. Kan er ook wel weer bij. Loop al met een lelijke duimbrace door overbelasting van m’n pees en m’n knieën zijn pijnlijk bij het opstaan vanaf de bank wanneer ik de kleine in m’n armen heb.

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Stom kind. Overdag lekker slapen en s nachts mij wakker houden. Ik heb sind ...
Haha ja dit hè. Die van mij laat er met geluk 3 uur tussen meestal.

2 maanden geleden

Klerezooi, waarom wil mijn baby nooit slapen tussen 2.00 en 6.00 en wil mijn peuter altijd wakker worden om half 6 (of eerder)?? Aaaaah 🤯😡😭