Origineel openings bericht :
Dag dames,
In andere groepen is dit een populair topic. Laten we eens kijken of het hier ook zo goed werkt. Drop hier je gezeur, gemopper en geklaag over 'vervelende' partners, (schoon)familie, collega's, huisdieren, mensen in het verkeer....... Alles waar je over wil klagen 🤣❤️
#moppertijd
Vervolg van :
https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-juli-2024/klaagmuur-AnDvNo?page=1
Haha nooit over nagedacht dit zo te doen eigenlijk. Wie weet is t de moeite ...
Ja ik probeerde het een paar weken geleden toen ik ten einde raad was. En nu doe ik het eigenlijk als ze echt ontroostbaar is, als ze het pikt had ze gewoon troost nodig en als ze woest wordt, heeft ze toch honger 😅
Haha ja toch 😂
En eerlijk: het is, als het lukt, wel echt ook een mooi moment. Maar baal dan soms ook nog meer dat het met de borstvoeding niet gelukt is..
Haha ja toch 😂
En eerlijk: het is, als het lukt, wel echt ook een mooi mom ...
Dat snap ik heel goed!
Ik heb nooit bv willen geven dus dat gevoel zal bij mij niet opspelen ( denk ik 😅) daarom miss ook nooit dan gedacht om hem zo te troosten.
Oké ze slaapt… maar nu heeft ze nog niet geboerd. Vind dat altijd lastig he ...
Ik laat hem tussendoor altijd 2 x boeren, vooral als ik zie dat die echt moe is. Zijn laatste beetje fles heeft die slapens gedronken. Wilde ook niet meer boeren dus heb hem maar gewoon zo in bed gelegd haha
Manlief is op een feestje dus ik ga ook snel me ogen dicht doen 😴 je weet nooit wat de nacht brengt haha
Ik laat hem tussendoor altijd 2 x boeren, vooral als ik zie dat die echt mo ...
Ja, dom.. doe ik normaal ook maar ik zat hersendood tv te kijken en opeens was de fles leeg 😂
Ik ga ook heeeeuuuul snel zorgen dat ik m’n bed in kan!
Truste!
Stom kind. Overdag lekker slapen en s nachts mij wakker houden. Ik heb sinds 3 uur gisteren nacht misschien 2 uur geslapen.
De volgende die klaagt over 'maar 5 uur doorslapen' doe ik wat. Knijp gvd in je handen met de mega goede nachten.
Heb opeens last van m’n litteken: ik voel dat het weefsel precies boven het litteken wat harder aanvoelt 🥴 Misschien het gevolg van het stofzuigen en dweilen vandaag? Afgelopen 3 weken eigenlijk amper last van gehad, maar toen deed ik vrij rustig aan.. Kan er ook wel weer bij. Loop al met een lelijke duimbrace door overbelasting van m’n pees en m’n knieën zijn pijnlijk bij het opstaan vanaf de bank wanneer ik de kleine in m’n armen heb.