1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Rooss97

Half 5 met mijn schoonouders afgesproken en ze zouden blijven eten. Inmidde ...
Dit lijken de mijne wel 🤣🤣 die komen ook wanneer hun denken dat het goed is🤭

2 maanden geleden

Nou morgen gaat de kleine naar de osteopaat. Wil eens zien of die iets kan betekenen voor hem. Geen idee of hem iets dwars zit, maar hij brult soms gewoon extreem ontroostbaar. Papa is de boertjes koning en ik ben sinds een uur de volle luier koning. Hatseflats zo langs de benen en omhoog de romper in. Kleine had zulke heftige krampjes, dus ik besloot zijn buikje te masseren..... nou hij is nu happy en weer schoon. Ik zal de was iin de biotex zetten, want stinkt ook🫣🤭

2 maanden geleden

ARGH. Gisteren had mevrouw een drama dag, precies wanneer mijn man voor het eerst een festivalletje ging pakken en ik er voor het eerst alleen voor stond. Vandaag gaat het gelukkig stukken beter. Lekker op bed gevoed, mevrouw was in slaap gevallen, ik er lekker naast blijven liggen. Komt meneer er ook 10 minuten bij liggen om vervolgens niet rustig het bed uit te stappen, maar om het bed uit te schieten, waardoor ze weer wakker is en ik het hele riedeltje weer opnieuw kan doen. Roept ‘ie vervolgens naar boven: BEN JE AAN HET SLAPEN OF ZO?! Nee… ik ben niet aan het slapen en als ik dat wel aan het doen was, dan was ik nu wakker geweest, thanks maat…

2 maanden geleden

Reactie op PHv

ARGH. Gisteren had mevrouw een drama dag, precies wanneer mijn man voor het ...
Ja die mannen snappen niet dat je die laatste voeding vaak in uiterste rust doet. Ik heb een klein zacht lampje aan dan en voed op bed. In alle rust. Mijne presteerd het idd soms naar boven te komen... alle lampen aan en dan gewoon tegen me gaan praten🫣 Mannen..... zijn soms handig, maar komen echt van een hele andere planeet🫤

2 maanden geleden

Reactie op Rooss97

Half 5 met mijn schoonouders afgesproken en ze zouden blijven eten. Inmidde ...
Ik zou eten en demonstratief de lege pan en borden laten staan denk ik 😂 dat doe je toch niet...

2 maanden geleden

Pfff wij dachten weer een tevreden ventje te hebben na heftige weken met veel krampen, maar gister en vandaag is het weer helemaal mis. Ook meer honger, misschien het warme weer? Hij verzet zich ook meer tegen de draagdoek dan normaal. In eerste instantie valt ie wel in slaap, maar zitten zit er niet in en op een gegeven moment gaat ie steeds meer beuken, dus dan haal ik m er maar uit. Maar ja, slapen doet ie overdag eigenlijk alleen in de draagdoek, dus straks weer veel te moe 😥

2 maanden geleden

Reactie op AnneM90

Pfff wij dachten weer een tevreden ventje te hebben na heftige weken met ve ...
Hier ook een dag dat mevrouw niks wil, niet slapen en meer drinken…

2 maanden geleden

Hier een die alleen maar bij je wil zijn. Maar verhaaltjes voorlezen en nu slaapt ze in m'n arm. En zodra ik haar in de box wil leggen is het huilen. Zo blijft de was staan

2 maanden geleden

Ik word gebeld als ik s middags eindelijk even mn ogen kan sluiten, terwijl baby en peuter slapen. Laat gaan, ik heb dit dutje nodig…omdat ik nog twee keer door dezelfde persoon wordt gebeld denk ik: ai, is er iets ergs aan de hand? Neem ik op, zegt ze droogjes: “Lag je te slapen ofzo?” No shit sherlock

2 maanden geleden

Man heeft vandaag het raam open laten staan voor frisse lucht en is niet overtuigd van het feit dat het daardoor juist warmer wordt in huis en je het dus pas savonds open moet gooien. Baby slaapt als een blok en ik lig wakker van de hitte 🤡

2 maanden geleden

Reactie op Immie26

Man heeft vandaag het raam open laten staan voor frisse lucht en is niet ov ...
Ik ook! 😭 Ik kom gewoon niét in slaap..

2 maanden geleden

Baby slaapt, man slaapt en ik lig al 2 uur wakker en kan niet slapen 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Immie26

Man heeft vandaag het raam open laten staan voor frisse lucht en is niet ov ...
Ben jij met mijn man getrouwd ofzo? 😂 Hier ook

2 maanden geleden

Reactie op sunshine2121212121

Ben jij met mijn man getrouwd ofzo? 😂 Hier ook
Wat bezielt die mannen toch! 😂 Hier nu wakker voor de voeding en het is nog steeds bloedheet

2 maanden geleden

Argh... Slaapt de kleine een keer heel goed snachts, wordt ik wakker omdat mijn borsten zo pijn doen. Nu in dilemma of ik alvast wat moet afkolven, de baby moet wakker maken of toch nog proberen verder te slapen.

2 maanden geleden

Reactie op AnneM90

Pfff wij dachten weer een tevreden ventje te hebben na heftige weken met ve ...
Wij hebben dit ook sinds 2-3 dagen. Zitten ook middenin regeldagen 6 weken. Maar waar draagdoek het enige middel was tot slaap kan ik het nu amper inzetten. En tot mijn verrassing slaapt hij als ik ga wandelen met de wagen!!!! (Wel max 45 min maar goed, alles is meegenomen)

2 maanden geleden

Bluh. 😑 Kon niet slapen van de warmte, heb het half 2 zien worden of zo.. Om 3 uur werd baby wakker maar toen kon ik écht nog niet. Beetje valsgespeeld door 'm z'n speen steeds te geven, maar dat is natuurlijk uitstel van executie en daar hield ik mezelf ook alleen maar mee wakker.. Toch nog tot 5 uur volgehouden en nu net klaar met z'n fles. Stiekem een grotere fles gegeven, in de hoop dat hij me nog een paar uur gunt. 🤭🤞🏼

2 maanden geleden

Ik lig bij mn schoonouders aan het zwembad vandaag. Baby heeft alleen gezin om te dutten. Dus ik hoop dat ik er toch nog ff in kan vandaag. Zou wel leuk zijn.

2 maanden geleden

Is er nog iemand die er soms een beetje doorheen zit dat je 24/7 een baby aan t voeden bent/in slaap aan 't wiegen wat steeds moeilijker wordt 😅. In slaap wegleggen geeft een dutje van max 30 minuten en bij anderen is hij onrustig

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Is er nog iemand die er soms een beetje doorheen zit dat je 24/7 een baby a ...
Jazeker! Je komt aan niks anders meer toe ook🫤😅 de wasmachine is ook klaar. Dus zo snel was ophangen met een boterham in de hand🫣