1536 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Jazeker! Je komt aan niks anders meer toe ook🫤😅 de wasmachine is ook klaa ...
Ik heb alleen een kwarkje op omdat ik dat niet hoeft te smeren/snijden/whatever en die kan ik opeten met baby op de arm.
Er staat nog heerlijke teriyaki kip op me te wachten in de koelkast maar dat moet ik opwarmen, roeren, nog een keer opwarmen en roeren én dan zonder knoeien opeten en dat is tóch een stuk onhandiger met een baby op je arm.
Zometeen toch maar even proberen weg te leggen want ik heb honger 😅
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Jazeker! Je komt aan niks anders meer toe ook🫤😅 de wasmachine is ook klaa ...
Ja en als je dan 20 min je handen vrij hebt kun je het huishouden doen. Ik wil sporten 😭 en even iets anders zijn dan mama en melkkoe
2 maanden geleden
Reactie op Koekoeksklok
Is er nog iemand die er soms een beetje doorheen zit dat je 24/7 een baby a ...
Ben af en toe blij als ik naar de wc ben geweest en heb gegeten. Oh ja en douchen is ook een luxe tegenwoordig.
2 maanden geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ja en als je dan 20 min je handen vrij hebt kun je het huishouden doen. Ik ...
Yes ken het. Of als je aan het voeden bent en je opeens heel erg nodig moet plassen.... maar als je loskoppelen dan is het brullen als een gek
2 maanden geleden
Reactie op Charlotte1987!
Ben af en toe blij als ik naar de wc ben geweest en heb gegeten. Oh ja en d ...
Douchen heb ik met baby gedaan.. 🤘🏼
Hem eerst in z'n luier in bed gelegd (was wel ff jengelen, maar ja..)
Toen mezelf gedoucht, handdoek op m'n haar gedraaid, baby gaan halen (drijfnat over de overloop gelopen 😂), en weer terug onder de douche gaan staan.
Praktisch was anders maar nu zijn we tenminste allebei gewassen.
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Victory!!
Jeetje wou dat her hier lukte. Ben al blij dat hij nu rustig (maar wakker) op me ligt
2 maanden geleden
Heb het gevoel dat de zomer compleet aan mij voorbij gaat. Het is te warm om met baby buiten te zijn dus we zitten koel binnen. Kleuter verveelt zich rot en had zó graag met haar naar het strand gewild. Maar durf het niet aan in mn eentje met baby en kleuter + strandstoel, parasol en allerlei spullen mee te nemen.
2 maanden geleden
Reactie op Immie26
Baby wil alleen in de draagdoek
Meid ik sterf van de hitte ga aub in je be ...
Nou dit hè. Ben net een rondje kinderwagen gaan lopen en dan dit hij wel. Maar buiten ook veel te heet en zodra ik de drempel overstap weer wakker. Toch maar weer de draagdoek zo 😩
2 maanden geleden
Reactie op layla223
Heb het gevoel dat de zomer compleet aan mij voorbij gaat. Het is te warm o ...
Same, eerst klote weer. Toen werd het eindelijk beter weer was ik nog steeds niet bevallen en kleine bleef ook weer lekker lang zitten.
Nu met een baby van een maand en peuter durf ik strand niet aan in m'n eentje. Tuin is te warm nog voor haar dus ik zit af en toe aan voorkant met kinderwagen en peuter en anders ook binnen in de koelte.
Had me dit verlof toch wel iets anders voorgesteld vergeleken met verlof midden in de winter...
2 maanden geleden
Reactie op Charis91
Ik heb dat van de week ook gedaan! Heb toen t verschoningskussen in de badk ...
Zo doe ik dat ook! In badcape op het kussen in de cape en daarna ook weer op het kussen en mezelf snel afdrogen.