1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op layla223

Heb het gevoel dat de zomer compleet aan mij voorbij gaat. Het is te warm o ...
Ik zit bij t zwembad bij mn schoonouders. Inmiddels met draagzak om, slapende baby. Zelf bijna drooggekookt. Heb er dus ook niks aan… volgend jaar zomer gaan we in de herkansing…

2 maanden geleden

Reactie op Charlotte1987!

Ik zit bij t zwembad bij mn schoonouders. Inmiddels met draagzak om, slapen ...
Aah typisch hè. Kun je niet met draagzak en al dat bad in? 🤪 (veel te koud ws voor de kleine 😅)

2 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

Aah typisch hè. Kun je niet met draagzak en al dat bad in? 🤪 (veel te koud ...
Ik heb overwogen om met mn benen er in te gaan en dan rondjes te gaan lopen in t zwembad… 🤪

2 maanden geleden

Reactie op Charlotte1987!

Ik zit bij t zwembad bij mn schoonouders. Inmiddels met draagzak om, slapen ...
Ah lekker hier ook een plakkende kleine met dit weer🥵 maar dan slaapt hij tenminste☺️

2 maanden geleden

De baby die vandaag de hele dag huilt als hij niet op mij of in m’n armen ligt. Niks is goed voor hem vandaag, drinkt ook z’n flessen niet leeg. Zal dit sprong 2 zijn (hij is donderdag 8 weken), of gewoon een day off?🥴 ben kapot😂

2 maanden geleden

Hier ook een kind dat vanaf vanochtend alleen op mij of in de draagzak kan slapen 🥵 Heb ook vandaag amper wat kunnen doen (maar toegegeven het is ergens ook wel heel fijn om hem zo dichtbij te hebben 🥰)

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Yes ken het. Of als je aan het voeden bent en je opeens heel erg nodig moet ...
Jaaa, dat had ik vandaag! Wordt er helemaal zenuwachtig van 😂

2 maanden geleden

Reactie op Guchi

Jaaa, dat had ik vandaag! Wordt er helemaal zenuwachtig van 😂
Ik app dan mijn vriend: papa moet even assisteren, want mama moet nodig plassen😅 dan gaat hij even met de kleine op de arm wandelen en boertje doen

2 maanden geleden

M'n ouders gaan morgen 13 dagen op vakantie 😭 Ik gun ze alles hoor, al bleven ze 13 weken weg, maar ik heb altijd een soort omgekeerde heimwee dan.. Dus we hebben net afscheid genomen en ik mis ze nu al 😭 Dit konden weleens 13 héle lange dagen worden...

2 maanden geleden

Wat een dag… Ging begin van de middag ff naar m’n vader en zijn vriendin toe. Dus bij aankomst had ik al gezegd: ze moet slapen hoor maar ze kan nog wel eventjes met jullie knuffelen. Vervolgens gaan ze dan heel erg tegen haar praten en ze was eigenlijk al te lang wakker. Te lang wakker, te veel prikkels dus ging slapen hem niet meer worden… om over die takke hitte nog maar te zwijgen. Anyway, jammerig en het wilde allemaal niet. Moest daarna nog even wat bij m’n zus ophalen, daar viel ze als een blok in slaap dus had haar daar even weggelegd en daar blijven eten maar precies rond etenstijd werd zij wakker en was het weer huilen 🤦🏼‍♀️ Inmiddels ben ik thuis en sliep ze gelukkig binnen no time weer op m’n arm en ligt ze in haar bedje maar wat een dag. De warmte en een oververmoeide baby, ik kan dat niet zo heel goed handelen 😅 Gevoelsmatig wilde ik haar niet in bed leggen en gewoon lekker op mij laten slapen maar ik heb het zooooo heet 😢

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Wat een dag… Ging begin van de middag ff naar m’n vader en zijn vriendin to ...
Ik heb trouwens sowieso als anderen haar vasthouden, dat ik me snel irriteer om hoe ze haar vast hebben omdat ik zie dat ze wat anders wil 😂 Maar wil er dan niet zo bovenop zitten, als zo’n zeikmoeder 😶

2 maanden geleden

Please laat dit sprongetje snel voorbij zijn 😭 Madame wil alleen maar op mij liggen of rechtop tegen me aan worden gehouden, gewiegd, meer en eerder drinken. En ik heb het zooooo warm. Man vandaag voor het eerst weer aan het werk. Ging prima thuis, maar hij is wel moe en snel aangebrand. Ben benieuwd hoe dat morgen gaat…

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik heb trouwens sowieso als anderen haar vasthouden, dat ik me snel irritee ...
Haha ik snap dit zo goed, ik heb het al bij mijn man en ik probeer dan echt niet te bemoeien maar zo lastig

2 maanden geleden

Reactie op Immie26

Haha ik snap dit zo goed, ik heb het al bij mijn man en ik probeer dan echt ...
Hahaha ja, ik word er heeeel onrustig van 😂

2 maanden geleden

Reactie op Immie26

Haha ik snap dit zo goed, ik heb het al bij mijn man en ik probeer dan echt ...
Als ze bij iemand anders zit en ze is ontevreden of aan het huilen, begin ik zelf heen en weer te wiegen 😂😂😂

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Als ze bij iemand anders zit en ze is ontevreden of aan het huilen, begin i ...
Hahahaha ik wieg inmiddels met mijn vork als ik eet, ieder hapje gaat even op en neer 😂

2 maanden geleden

Ondanks de hitte, ligt de kleine voor de tweede keer vandaag op m’n borst. Of naja, ze is aan het klimmen en ligt nu met haar hoofd in m’n nek. En ze blijft maar klimmen. Kind, wil je op m’n hoofd zitten ofzo? 🤦🏻‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op Immie26

Hahahaha ik wieg inmiddels met mijn vork als ik eet, ieder hapje gaat even ...
Hahahaha

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Als ze bij iemand anders zit en ze is ontevreden of aan het huilen, begin i ...
Ik stond bij mijn vorige kinderen ineens in Hema de wiegede beweging te maken en toen realiseerde ik me dat ik helemaal geen kind bij me had

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik heb trouwens sowieso als anderen haar vasthouden, dat ik me snel irritee ...
Ik heb dit ook heel erg. Als ze dan blijven zitten en hem in de baby houding vasthebben. DAT WIL HIJ NIIEEEHHIIIEEEETT🙈