1536 Reacties

vor 2 Monaten

Ben zo klaar met vandaag. Nu wil het kolven ook niet lukken en raak ik nog meer gefrustreerd wat natuurlijk niet helpt

vor 2 Monaten

De baby die vanaf 21 slaapt en dan zelf geen rust vinden om te slapen 😡

vor 2 Monaten

Oke waaaaaaaaarom is mijn kind zo onrustig na een voeding. Overdag: prima. S nachts: kreunen, trappelen, aanspannen. Ga. Gewoon. Slapen. Mama. Is. Moe.

vor 2 Monaten

Reactie op Kellaaa

Ik heb trouwens sowieso als anderen haar vasthouden, dat ik me snel irritee ...
Hahaha zó herkenbaar! Of dat iemand haar vast heeft terwijl ze even een krampje heeft en dan net doet alsof het niet goed met haar gaat en dat 20 x benoemt terwijl ik het ‘normaal’ gedrag vindt en het herken

vor 2 Monaten

Reactie op Koekoeksklok

Ik stond bij mijn vorige kinderen ineens in Hema de wiegede beweging te mak ...
😂😂 hilarisch

vor 2 Monaten

Reactie op Koekoeksklok

Ik heb dit ook heel erg. Als ze dan blijven zitten en hem in de baby houdin ...
Ja en vanmiddag had m’n vader de fles en was ik ook totaal niet eens met hoe dat ging. Wat een ellende

vor 2 Monaten

Reactie op Kellaaa

Ja en vanmiddag had m’n vader de fles en was ik ook totaal niet eens met ho ...
Oeh ja herkenbaar! Ik heb het vooral met flesjes maken😂 sommige mensen, waaronder m’n schoonmoeder schudt dat flesje mega hard, waardoor het een milkshake wordt vol lucht 🥴😂

vor 2 Monaten

Kind heeft zichzelf weer moe gemaakt door te huilen en flink te krijsen: het lukten mij niet om haar goed aan te leggen. Woensdag komt een andere lactatiekundige. Volgens mij denkt het kind echt: ‘wat een gare mensen zijn dit, waar ben ik terecht gekomen? Hier heb ik niet voor gekozen’.

vor 2 Monaten

Baby wordt ineens wakker van krampjes.. Even opgepakt, flink over z'n rug gewreven en met z'n speentje weer terug gelegd. Slaapt als een roos. Ik ben klaarwakker. Top. 😑

vor 2 Monaten

Ik. Wil. Slapen.

vor 2 Monaten

Reactie op WeS187

Baby wordt ineens wakker van krampjes.. Even opgepakt, flink over z'n rug g ...
Krampjes waren toch nog niet helemaal over, dus ik dacht ik zal 'm op me in bed leggen, dan kan ik wrijven zodat hij niet zo onrustig is. Z'n armen en benen gingen alle kanten op, en dat gekreun is gewoon sneu.. Zegt m'n man: "Moet ie niet gewoon eten?" Ik zeg nee, dit zijn krampjes.. Zucht ie een keer overdreven, ik zeg "Ja LAAT MAAR, ik ga er wel weer uit" Zegt ie "Pff ja ik lig hier al een uur wakker!" Nouuu, heftig zeg! Meneer kan 1 keer een nachtje niet doorslapen. Dat heb ik trouwens ook gezegd, en toen ben ik de trap af gestommeld (expres vrij hard). Toegegeven, baby heeft net een grote fles leeggedronken dus het kán ook honger geweest zijn 🤭

vor 2 Monaten

Reactie op Linnie2024

Oeh ja herkenbaar! Ik heb het vooral met flesjes maken😂 sommige mensen, wa ...
Haha ja. Mijn moeder had daar ook een handje van dus had haar gezegd dat je het beter kan roeren met een lepel. Vervolgens roert ze zo hard, dat het opgeklopte melk is 🤦🏼‍♀️

vor 2 Monaten

Reactie op Guchi

Kind heeft zichzelf weer moe gemaakt door te huilen en flink te krijsen: he ...
Ahh, dat is zo kut. Ik weet helemaal hoe je je voelt 😘

vor 2 Monaten

Ik ben gesloopt en touched out... Maar voor mij is er nog even geen ruimte. Ik kijk uit naar morgen. En naar de kapper, en een vergadering 's avonds. Gewoon 4 hele uren voor mezelf op die dag 🤩

vor 2 Monaten

Reactie op Linnie2024

Oeh ja herkenbaar! Ik heb het vooral met flesjes maken😂 sommige mensen, wa ...
Haha wij maken altijd zelf de fles. Met fles geven zeggen wij echt nu wel hoe we het willen hoor. De eerste moest echt therapeutisch gevoed worden anders ging het totaal mis en met gekolfde borstvoeding kon ik dan wel janken als het er weer net zo hard uit kwam. Onze dame is iets makkelijker maar ook bij haar voeden we therapeutisch dus als anderen een fles geven zeg ik echt wel hoe we het willen.

vor 2 Monaten

Veeg mij maar op. Hopelijk slaapt de kleine na deze voeding nog ff een uurtje, want wil douchen en ontbijten. De warmte en hrt korte slapen maken me vandaag nu al prikkelbaar. Vanmiddag komt een vriendin langs op kraamvisite (erg veel zin in al is de kleine jengelig soms). Me vriend kan ik wel ff wat aandoen🫣 hij zegt net: ik blijf zo nog ff liggen, moest er vannacht 2x uit te plassen..... uh schat en ik 2x voor de kleine en moest zelf ook plassen🤷‍♀️

vor 2 Monaten

Vannacht keelpijn gekregen… denk ontstoken keelamandelen… 😫😭 Iemand tips? ❤️👋

vor 2 Monaten

Reactie op kaarllieeen

Vannacht keelpijn gekregen… denk ontstoken keelamandelen… 😫😭 Iemand tips ...
Nat washandje met sjaal omdoen. Tussen het washandje en de sjaal even een boterhamzakje doen. Oma haar middel en werkt altijd.

vor 2 Monaten

Reactie op kaarllieeen

Vannacht keelpijn gekregen… denk ontstoken keelamandelen… 😫😭 Iemand tips ...
Ik gebruik altijd Strepfen Keelspray, werkt bij mij heel goed

vor 2 Monaten

Reactie op WeS187

Ik gebruik altijd Strepfen Keelspray, werkt bij mij heel goed
Dankje ga ik kopen.