1536 Reacties
2 maanden geleden
Oh het zou toch zo fijn zijn als hij gewoon in de cosleeper zou slapen.. iedere 2 uur voeden, prima, maar laat me tussendoort liggen zoals ik wil.
Oke en ik heb stiekem een hekel aan iedereen die baby's heeft die met 6 weken al doorslapen. Ja ik gun het hen, maar gun het mezelf ook na de eerste die een dramatische slaper was. Of ja, doorslapen hoeft niet eens, maar gewoon om de 3 uur een voeding en tussendoor in de cosleeper zou al fantastisch zijn. Waarom is het contrast zo groot?
2 maanden geleden
Reactie op Guchi
Ben ik blij dat ik niet de enige ben die hiermee worstelt. Ik zit weer op d ...
Hehe oh ik ga niet op de bank zitten. 馃槄 Hier is het dan maar samen slapen, zo komen we nog aan de meeste rust. Maar zou het heerlijk vinden om gewoon in de houding te liggen die ik wil. Liever iedere 2 uur voeden en wel in de cosleeper slapen, dan 3-4 uur ertussen en verkrampt in een houding liggen.
Vind het principe van samen slapen echt super mooi, maar ik kan er mijn draai niet in vinden.
2 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Hehe oh ik ga niet op de bank zitten. 馃槄 Hier is het dan maar samen slapen, ...
Lijkt me ontzettend fijn om die mogelijkheid te hebben om samen te slapen. Helaas hebben wij een bed van 140 cm in de breedte en dan wordt het wel erg krap met de kleine tussen ons in 馃槴 Ik ga vanavond proberen om de co-sleeper voor te verwarmen, kijken of dat werkt. Anders ben ik ook wel bereid om een nieuw matrasje te kopen, want op deze manier ga ik het niet nog 5,5 maand volhouden 馃ス
2 maanden geleden
Reactie op Guchi
Lijkt me ontzettend fijn om die mogelijkheid te hebben om samen te slapen. ...
Ah ja, dat is niet heel breed. Met samen slapen trouwens sowieso niet de kleine tussen jullie inleggen, het is veiliger om die aan 茅茅n kant van het bed te hebben. Bij ons dan de kant van de cosleeper, kan hij er sowieso niet uitvallen. 馃槉
2 maanden geleden
Reactie op Guchi
Lijkt me ontzettend fijn om die mogelijkheid te hebben om samen te slapen. ...
Ik weet niet of je het al hebt geprobeerd maar ik heb een tshirt wat ik gedragen heb in de cosleeper gelegd, onder zijn hoofd bij de hydrofiele doek. Heb ook een apparaat wat baarmoeder geluid en licht nabootst en dat werkte voor ons heel goed!
2 maanden geleden
Reactie op claudiamaximee
Ik weet niet of je het al hebt geprobeerd maar ik heb een tshirt wat ik ged ...
Een gedragen t-shirt heb ik nog niet geprobeerd, bedankt voor de tip! 馃槍 De knuffelbeer wat we hebben wat het baarmoedergeluid nabootst, wil helaas niet slagen bij ons.
2 maanden geleden
Oke het is gewoon fucking oneerlijk.
Vrouwen moeten zwanger zijn, zich 9 maanden ellendig voelen, dan een kind eruit persen, blablabla. En de mannen mogen dan ook nog weer eens eerder aan het werk.
Ik wil ook werken. Ik wil ook weer mezelf zijn, eindelijk, na al die tijd. Maar heb nog tot fucking november verlof omdat we pas vanaf dan opvang hebben. Ik word gillend gek. Net kon ik een half uur met 2 kinderen al niet aan (wat ben ik voor in fucking slechte falende moeder), hoe ga ik dat straks 2,5 maand doen??? Ik kan dit niet.
En ik haat mannen. Waarom is voor hun alles 10x makkelijker.
2 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Vrouwen moeten zwanger zijn, zich 9 m ...
En zij kunnen gewoon in de bosjes pissen.
En ze worden niet ongesteld.
3 keer raden wie hier alweer de Sjaak is. 馃珷
Want ik had na de bevalling nog niet lang genoeg gebloed??
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
En zij kunnen gewoon in de bosjes pissen.
En ze worden niet ongesteld.
3 ...
Hehe in de bosjes pissen moet ons ook lukken, maar of het zonder knoeien gaat? xD
Oh dat is wel heel snel weer 馃ゲ
2 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Vrouwen moeten zwanger zijn, zich 9 m ...
Je moet gewoon even je draai opnieuw vinden. En jezelf niet zoveel druk opleggen.
Je houdt 'm al een maand in leven, en die andere al 2 jaar.
Dus hoezo faal je dan?
Het gaat misschien even niet zoals je het voor ogen had.
Pech.
Ze komen niks tekort, je weet dat het makkelijker wordt. En de vorige keer is het je ook gelukt, dus dit keer ook.
馃珎
2 maanden geleden
Slaapt meneer een keer vijf en een half uur aaneengesloten door 鈥榮 nachts, word ik na drie uur wakker, omdat-ie zo zwaar ademt, omdat-ie verkouden is. Zucht
2 maanden geleden
Wanneer je kindje echt continu wil drinken aan de borst. Pfff wanneer komt daar meer tijd en structuur in. Voel me de hele dag alleen maar een voedselvoorziening. Ik zou zo graag eens iets willen schoonmaken馃ぃ gewoon omdat het niet kan.. normaal is dat ook echt niet mijn hobby.
2 maanden geleden
Ons dochtertje is geboren op 29 juli met 2700 gram. Aankomende woensdag hebben wij een etentje met vrienden. Ik had gezegd tegen mijn vriend dat ik het geen probleem vond om toch te gaan, mits het niet te laat zou worden. Nu heeft mijn schoonmoeder laten doorschemeren bij mijn vriend dat zij heel graag wilt oppassen. Ik ben vanaf het begin duidelijk geweest dat ik haar gewoon wilde meenemen, en nu begint mijn vriend toch opeens te dwingen om zijn moeder op te laten passen. Ons dochtertje is dan pas 2,5 week oud en ik vind het gewoon niet fijn om haar nu al voor een paar uur bij iemand anders te laten. Zal dalijk ongetwijfeld weer een heerlijke discussie worden 馃様馃様
2 maanden geleden
Reactie op Mommytobe24x
Ons dochtertje is geboren op 29 juli met 2700 gram. Aankomende woensdag heb ...
Oh nee dat zou ik ook niet doen als ik me zelf daar niet prettig bij zou voelen 馃檲
2 maanden geleden
Reactie op Mommytobe24x
Ooh niet doen hoor, vind het al heel wat dat je al naar een etentje gaat. Als het niet goed voelt om haar al achter te laten moet je haar echt meenemen. Als mama mag je echt toegeven aan je moeder instinct!
2 maanden geleden
Reactie op Mommytobe24x
Ooh niet doen hoor, vind het al heel wat dat je al naar een etentje gaat. Als het niet goed voelt om haar al achter te laten moet je haar echt meenemen. Als mama mag je echt toegeven aan je moeder instinct!
2 maanden geleden
Reactie op Mommytobe24x
Oh nee, ik snap je helemaal! Na 2.5 week ben je daar vaak echt nog niet aan toe. Meenemen is een prima oplossing toch. Anders zit jij toch ook helemaal niet lekker relaxed op dat etentje? Je schoonmoeder krijgt vast nog momenten genoeg dat ze op kan passen! Ik zou het open gooien, aangeven dat jij er nog niet aan toe bent om haar uit handen te geven (bij wie dan ook) maar dat je haar wens ook snapt. Wellicht is er een alternatief te vinden? Als ze echt heel graag even 1 op 1 tijd met de kleine wil, kan ze misschien al een keertje lekker een uurtje gaan wandelen met haar?
2 maanden geleden
Nou, wij ook overstag en een slaaptrainer gekocht voor de oudste. Uitgelegd dat ze altijd om hulp mag vragen, maar het tot het lampje oranje wordt slaaptijd is en ze daarna pas mag drinken. Snapte ze goed, dus wij denken mooi.
Maar wat een waaaaaardeloos ding is d谩t zeg. Er zit een digitale klok op, maar die is zo fel dat de hele kamer licht is. Dus ze is gewoon om 5 uur wakker omdat de kamer dan niet meer donker is. En het oranje lampje is niet zozeer een 'hee als je toevallig wakker bent mag je eruit lampje', maar ook zo fel dat het door kan voor een wake up light. Hoppa vandaag ding weer in de doos en retour 馃槄 toch maar geen slaaptrainer voor ons.