1536 Reacties

2 maanden geleden

Robbie heeft net het rota vaccin/druppels gekregen. Hopelijk krijgt hij er geen last van🤞🏻

2 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Kan je het niet ergens neer laten zetten en dan bij opmerkingen niet aanbel ...
Normaal laat ik het altijd in m’n kussenbox leggen maar het is een groot pakket dus dat lukt nu niet 😅

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Normaal laat ik het altijd in m’n kussenbox leggen maar het is een groot pa ...
Je stokke stoel?😬

2 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Robbie heeft net het rota vaccin/druppels gekregen. Hopelijk krijgt hij er ...
Moos niet! 😊 Dus hopelijk Robbie ook niet 🤞🏼 Wel een tip: Na z'n poepluiers je handen goed wassen. Die kreeg ik van iemand hier op het forum, de GGD zei er niet eens iets over. 😑

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Tip: Rockit Baby 👌🏼 Moos werd ook altijd wakker zodra de kinderwagen stil ...
Ow, heb het ff opgezocht maar de mensen op de plaatjes zijn er erg blij mee, lijkt het 😂

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ja ik plak dan een post-it onder de bel met "Op de deurmat zetten, niet aan ...
Ja, het lastige is dat ik in een appartementencomplex woon dus het aanbellen gaat via de centrale hal. Woon wel op begane grond maar instructies met pakketten is altijd lastig. Sommige bezorgers luisteren prima maar de meeste denken ‘zoek t uit’.

2 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Je stokke stoel?😬
Nou, een onderdeel. De newborn set, had het los van elkaar besteld want het is toch een refurbished Stokke stoel geworden, kwam namelijk een heeeeeeele mooie kleur tegen 😁

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Moos niet! 😊 Dus hopelijk Robbie ook niet 🤞🏼 Wel een tip: Na z'n poeplui ...
Nee hier ook niet idd. Robbie heeft al nooit last van krampen oid. Dus ik neem aan dat hij de dans ontspringt😊

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Nou, een onderdeel. De newborn set, had het los van elkaar besteld want het ...
Beter! Welke kleur? Ik had bij m’n eerste de stoel blauw geverfd. En nu helemaal geschuurd en zwart met hout gedaan.

2 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Beter! Welke kleur? Ik had bij m’n eerste de stoel blauw geverfd. En nu hel ...
Beige, ter aanvulling op m’n sad beige lifestyle 😂

2 maanden geleden

Ik had 2 kinderen tegelijk in bed. Het waren 3 fantastische minuten 🥲 Het goede nieuws is: de ui voor het avondeten is al gesneden.

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

M’n bank heeft ook deze kleur ongeveer, dus zou goed moeten zijn. Hoop ik 🤓

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

M’n bank heeft ook deze kleur ongeveer, dus zou goed moeten zijn. Hoop ik � ...
Heel mooi 🤩

2 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Heel mooi 🤩
Nu nog even een leuk hoesje scoren voor die Newborn set 😁

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Mijn schoonmoeder over babykleding ja jij houd wel van beige hè (ik vind het mooi maar moet je staan ook bij een baby vind ik) ik zeg nou niet perse maar kijk eens om je heen. Alles is beige😂😂

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Nu nog even een leuk hoesje scoren voor die Newborn set 😁
Ja, maar zou die niet van stokke zelf doen die hebben saaie🙈.

2 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Mijn schoonmoeder over babykleding ja jij houd wel van beige hè (ik vind he ...
Haha mijn stiefmoeder zei laatst precies hetzelfde. Laatste appte ze of ik een kledingsetje goed wou keuren, ze was bang dat ik het niet mooi zou vinden. Haha oooeeeps, ik ben ook wel echt vet kieskeurig 🫣

2 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Ja, maar zou die niet van stokke zelf doen die hebben saaie🙈.
Nee idd, had al ff zitten kijken van de week maar er zijn echt leuke! Leuk met van dat bouclé stof oid 🤤

2 maanden geleden

Goed nieuws trouwens, de UPS is geweest en komend uur verwacht ik Lina nog niet wakker. Ik lig dus laaaaanguit 😁

2 maanden geleden

- De baby heeft weer krampjes of zo.. Slaat, krast, trekt, duwt, me met alle 4 z'n ledematen in totale paniek finaal in mekaar. Wil niks, ligt mega onrustig op m'n arm.. Het enige wat enigszins lijkt te helpen is als ik hem op z'n rug klop en dat ben ik nu al een kwartier aan het doen, maar ik krijg er zo'n kramp van in m'n pols dat het lijkt of ik RSI krijg - Hij blijft ook maar ziemelen (is dat Nederlands?) dus ik versta ook geen reet van de tv - D'r zit een dikke vette strontvlieg binnen maar elke keer als ik de vliegenmepper pak ben ik dat kutbeest kwijt - De buurman heeft geen trillingsmatje onder z'n oude verrotte wasmachine liggen en in deze gehorige huizen is het net of 'ie zo m'n woonkamer in komt stuiteren - Ik heb een tril oog - Ik heb honger, maar ik kan alleen een ei bakken want meer hebben we niet in huis en dat gaat niet met de baby op m'n arm. - Ik heb veel te weinig geslapen. - Die plakkerige warmte gaat maar niet uit m'n huis. Ik heb al hydrofiel tussen mij en de baby in gelegd maar aangezien hij als die Australische breakdancer tekeer gaat blijft dat voor geen meter liggen en plakken de baby en ik aan elkaar Alles zit ff héél hoog in m'n irritatiezone 😅 Hoog tijd voor een dutje maar daar heb ik vandaag een héél hard hoofd in.