1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Mijn schoonmoeder over babykleding ja jij houd wel van beige hè (ik vind he ...
🥲 Hier precies hetzelfde. En dan vervolgens allemaal felle kleuren voor hem kopen met rare prints en teksten, terwijl ze weet dat ik dat echt niet mooi vind. Zo irritant en zonde van haar geld (ik ga het hem namelijk niet aantrekken).

2 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

🥲 Hier precies hetzelfde. En dan vervolgens allemaal felle kleuren voor he ...
Gelukkig luisteren ze hier wel😅😂 en nu liggen ze toch alleen maar in de romper met dit weer🙈 had gelukkig alles van m’n eerste bewaard en wel wat nieuw gekocht juist omdat ik wist dat het warm zou kunnen worden

2 maanden geleden

Zou tussen 12.40-14.40 een pakketje krijgen, het is 15.10 en ik heb niemand gezien én geen melding gehad van vertraging. 😑

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Zou tussen 12.40-14.40 een pakketje krijgen, het is 15.10 en ik heb niemand ...
Irritant.

2 maanden geleden

Ik werd net gebeld door de huisarts, over die rare afscheiding van Lina. Ze heeft contact gehad met de kinderarts en het kan een hormonale reactie zijn maar om uit te sluiten dat er geen ontsteking zit oid, moeten we over een uurtje langskomen voor een uitstrijkje.

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

- De baby heeft weer krampjes of zo.. Slaat, krast, trekt, duwt, me met all ...
Die Australische breakdancer, ik moet steeds lachen als ik aan dat optreden denk 😹😹

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik werd net gebeld door de huisarts, over die rare afscheiding van Lina. Ze ...
Oké. Gelukkig nemen ze het serieus en schepen ze je niet af. Succes straks.

2 maanden geleden

Kom van het CB en mag weer terug. De beeb kotste tot 2x toe het rotavaccin uit. Heb nu de 2e hands rockit op de wagen met de maxicosi. Geloofde er niks van. Werkt wel🥳

2 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Oké. Gelukkig nemen ze het serieus en schepen ze je niet af. Succes straks. ...
Nee idd, daar ben ik ook blij mee!

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

- De baby heeft weer krampjes of zo.. Slaat, krast, trekt, duwt, me met all ...
Hoe gaat het met z’n herstel eigelijk? Hier vanmiddag ook snel wat maken dan maar even mekkeren in je box vriend ik wil ook eten en naar de wc😅

2 maanden geleden

Reactie op Charlotte1987!

Kom van het CB en mag weer terug. De beeb kotste tot 2x toe het rotavaccin ...
Oh jeetje. Robbie die keek echt zo van wat geef je me nu😂 hield het wel binnen gelukkig. Goed ding hè. Ik ben er ook zo blij mee.

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Beige, ter aanvulling op m’n sad beige lifestyle 😂
Hahahaha, this is so me. M’n vriend zei laatst: ‘zelfs als ik je naar een zandbak breng zou je leuk vinden’ 😅

2 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Hoe gaat het met z’n herstel eigelijk? Hier vanmiddag ook snel wat maken ...
Ja super goed! Lief dat je daaraan denkt 🥰 Ik ben na 4 of 5 dagen al gestopt met paracetamol geven, hij deed het super! (Hecht)pleisters kwamen er ook makkelijk af en alles ziet er heel goed uit. Maandag (telefonisch) consult met het MUMC, als nacontrole.

2 maanden geleden

Reactie op Charlotte1987!

Kom van het CB en mag weer terug. De beeb kotste tot 2x toe het rotavaccin ...
De arts die de baby van mijn nichtje het vaccin gaf, vroeg of ze voor hem een speentje bij zich had, zodat hij daarop tegelijk kon zuigen (en dus zou slikken). Vroegen ze trouwens bij mij ook. Maar goed, anyway, dat had ze niet, hij gebruikt nooit een speen.. Duwt hij z'n pink in de mond van dat kind zodat 'ie daarop zou sabbelen 😱

2 maanden geleden

Reactie op Guchi

Hahahaha, this is so me. M’n vriend zei laatst: ‘zelfs als ik je naar een z ...
HAHAHA

2 maanden geleden

Aaaaaarg ik kolf al mijn borstvoeding omdat Mathijs niet wil aanhappen nu is er melk in mijn kolf apparaat gekomen de Medela freestyle Nu kan ik dus niks kolven en heb ik straks mega pijnlijke borsten 😭😭😩 Ohja en mijn vriend werkt tot 02:00 vannacht Wat we. *** dag!

2 maanden geleden

Reactie op kaarllieeen

Aaaaaarg ik kolf al mijn borstvoeding omdat Mathijs niet wil aanhappen nu i ...
Iemand tip? Hij wil gewoon ook niet meer aan.. 😫😫😫😩

2 maanden geleden

Ben ik bij de huisarts, heeft dat lieve kindje van mij gepoept. Geeft niet, ware het niet dat ze van voor tot achteren helemaal is doorgelekt 👍🏼

2 maanden geleden

Reactie op kaarllieeen

Op YouTube even filmpje zoeken van hoe je met de hand kan kolven, het is een gedoetje maar dan ontplof je in elk geval niet 😘

2 maanden geleden

Reactie op kaarllieeen

Met de hand kolven?