1536 Reacties
2 maanden geleden
Kleine heeft brul dag. Heel fijn😟 heeft nog amper geslapen dus is nu ook extreem vermoeid.
Fijne is ook dat me vriend zo enorm klaagt over zijn nachtrust en het brullen van de kleine. Joh gast jij slaapt elke nacht door en hoeft hem niet te voeden. En als die kleine honger heeft of de luier vol.... ja dan brult hij! En anders heeft hij buikpijn of het warm....
Ben zo blij dat me vriend vanavond ff naar zijn vader gaat, want heb even behoefte aan rust (de kleine die brult maakt me niet uit, die kun je troosten)
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Kleine heeft brul dag. Heel fijn😟 heeft nog amper geslapen dus is nu ook e ...
Ik zal wel iets fout gedaan hebben of zo want hier is nog geen woord gewisseld sinds hij thuis kwam een uur geleden. Nou ja ik ben toch veel te moe voor gezeik dus ik vind het eigenlijk wel lekker rustig.
Als 'ie ergens mee zit hoor ik het vanzelf en anders pleur ik zometeen z'n bord lasagne voor z'n neus en kan ik heerlijk in alle rust even eten.
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ben ik bij de huisarts, heeft dat lieve kindje van mij gepoept. Geeft niet, ...
Lekkere timing😂
2 maanden geleden
Ik ben kapot... Wanneer is dat afschuwelijke baby jaar voorbij 😭 niks stop de tijd, spoel maar vooruit, zo snel mogelijk.
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ik zal wel iets fout gedaan hebben of zo want hier is nog geen woord gewiss ...
Hier gaat ie nu ff weg. Prima ben ff nier te genieten namelijk🫣 net met de kleine onder de douche geweest en hopelijk hebben we rustige avond samen
2 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Ik ben kapot... Wanneer is dat afschuwelijke baby jaar voorbij 😭 niks stop ...
Waarom vertelt niemand je dit vooraf? 😂
2 maanden geleden
Reactie op kaarllieeen
Aaaaaarg ik kolf al mijn borstvoeding omdat Mathijs niet wil aanhappen nu i ...
Heb je een Haakaa? Dat haalt de ergste druk er af.
En misschien wil je kindje nu wel aanhappen, valt misschien te proberen? Ik weet natuurlijk niet waarom het niet lukt (e) maar dat is m'n tip.
2 maanden geleden
Reactie op kaarllieeen
Iemand tip? Hij wil gewoon ook niet meer aan.. 😫😫😫😩
Marktplaats op alles in de buurt reageren? Kolf van iemand die je kent lenen?
Als je in de buurt van Den Bosch woont heb ik er twee voor je die ik toch wilde verkopen :)
2 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Ik ben kapot... Wanneer is dat afschuwelijke baby jaar voorbij 😭 niks stop ...
Same here! Een vreselijke middag, peuter en kleuter die elkaar constant in de haren vliegen, baby slaapt al de hele middag niet en manlief die 1,5u later dan gepland thuis komt want: druk.
Morgen wordt een betere dag, morgen wordt een betere dag... 🫠
2 maanden geleden
Morgen wordt het 10 graden koeler dan vandaag. Ja ik weet de zon is heerlijk, maar door de hormonen stink ik enorm. Ik ruik mezelf gewoon😩
Hopelijk slaapt de kleine vannacht goed (kind is kapot, door zijn pijnlijke buik veel brullen) maar her wordt beter hebben wij het gevoel☺️ of dat nou door de osteopaat komt, ik die kamillethee ipv koffie drink of door de d3 op waterbasis. Geen idee, maar we hadden 3 luiers tot op de rug vandaag😅 nog nooit zo blij poep te zien🤣
2 maanden geleden
Reactie op Bloempje51
Heb je een Haakaa? Dat haalt de ergste druk er af.
En misschien wil je ki ...
Wat is een Haakaa? Ik heb nieuwe kolf besteld en ga met de hand de druk er af halen… hopen dat bol op tijd is.
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Je kan trouwens ook je verloskundige proberen, bij ons hebben ze kolf appar ...
Al gebeld was geen optie
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Dat is super jammer!
Ik ga gewoon proberen om de zoveel tijd met de hand de druk er af te halen. En om 08:00 gelijk een handpomp halen bij de apotheek
2 maanden geleden
Reactie op kaarllieeen
Ik ga gewoon proberen om de zoveel tijd met de hand de druk er af te halen. ...
Zou t (als je het niet erg vindt wat te verspillen) onder de douche proberen. Dan stroomt het veel makkelijker. Wel heel vervelend!
2 maanden geleden
Reactie op JChristine
Zou t (als je het niet erg vindt wat te verspillen) onder de douche probere ...
Zou je dan niet eerst met warmte kompressen oid de boel warm kunnen maken, masseren en dan met de hand kolven? Zodat je het niet verspild, zeg maar.
Bij mij ging dat op zich prima!
2 maanden geleden
Reactie op kaarllieeen
Aaaaaarg ik kolf al mijn borstvoeding omdat Mathijs niet wil aanhappen nu i ...
Soms werkt de reset optie van medela. Hij gaat dan uit zelfbescherming uit. Ook als je hem laat vallen. Weet niet meer hoe het moet maar Google het even. Is bepaalde tijd op de knop drukken dacht ik