1536 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op kaarllieeen
Wat is een Haakaa? Ik heb nieuwe kolf besteld en ga met de hand de druk er ...
Dit is een haakaa kolf, zuigt vacuüm op je borst. Ik vind hebben super handig ding! Gebruik 'm regelmatig om de druk eraf te halen als baby een lange nacht maakt.
*foto niet van mij maar van het worldwideweb*
2 maanden geleden
Reactie op kaarllieeen
Ik ga gewoon proberen om de zoveel tijd met de hand de druk er af te halen. ...
Bij diverse ziekenhuizen kan je een kolf huren, die haal je uit een automaat en kan als het goed is 24 uur per dag
https://mypump.nl/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw59q2BhBOEiwAKc0ijZSifMvpIVVKe697LwOiYSjdwhIls4TfRsP25TDDxvMNRgteKO96BxoCnnkQAvD_BwE
2 maanden geleden
Reactie op kich
Soms werkt de reset optie van medela. Hij gaat dan uit zelfbescherming uit. ...
Ja heb ik gedaan. Er zit melk in het apparaat. Ligt nu in rijst
2 maanden geleden
Reactie op inspiratieloos
Bij diverse ziekenhuizen kan je een kolf huren, die haal je uit een automaa ...
Dankje!
2 maanden geleden
Reactie op inspiratieloos
Bij diverse ziekenhuizen kan je een kolf huren, die haal je uit een automaa ...
Heb ik overwogen, maar met een huilende baby nog totaal een uur heen en weer vond ik veel. Hoop dat het lukt met de hand. En anders de apotheek in de morgen.
2 maanden geleden
Reactie op kaarllieeen
Heb ik overwogen, maar met een huilende baby nog totaal een uur heen en wee ...
Ah ja dat is net ff te ver rijden dan.
Ik zou dan morgen wel naar zo’n hulpmiddelen winkel gaan zoals vegro of medipoint en niet naar de apotheek. Die hebben meestal geen kolfspullen. (Hier in de regio in ieder geval niet)
2 maanden geleden
Hier weer brullen geblazen, hopelijk gaat ze net als gister nu nog eventjes slapen voor de laatste voeding. Nu huilt ze niet meer maar kijkt ze wel heel alert om zich heen, terwijl ze wel moe is. Pffff wel pittig hoor dat constante wiegen, en vooral het mentale stukje dat ik me zo erg irriteer want wil zo graag dat ze gaat slapen. En dan zorgen maken dat ze dalijk oververmoeid is enz
2 maanden geleden
Reactie op Immie26
Hier weer brullen geblazen, hopelijk gaat ze net als gister nu nog eventjes ...
Herken je volledig. Onze doet korte slaapjes van 20-30min overdag. Raakt dan over zijn toeren steeds en niks helpt. Heb hem net in de co sleeper en ik lig ernaast. Nou die slaapt😁 zie wel hoelaat hij zich meld vannacht
2 maanden geleden
Tjonge, wat een heftige dag weer voor iedereen. Meer dan 200 ongelezen berichten na een dag geen telefoon gebruiken. Hopelijk lukt het snel weer om normaal te kolven! Zijn de pakketjes bezorgd? En ging het uitje naar de kapper wel? Hoop het! Oh en inderdaad even pink gebruiken voor het rota vaccin. Wel je eigen 😉 Morgen weer een dag! Welterusten alvast en ik wens jullie allemaal een rustige nacht 😘
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Herken je volledig. Onze doet korte slaapjes van 20-30min overdag. Raakt da ...
Pittig dan hè. Fijn dat hij nu slaapt. Onze meid sliep voorbeeldig tot het sprongetje. Hopelijk is het snel gedaan. Ze doet hier nu langzaam de ogen dicht in de draagdoek… eens kijken of ze in diepe slaap komt. Dan maak ik haar wel nog even wakker voordat ik naar bed ga voor de voeding. Man ligt al te slapen want die moet werken. Was mijn eigen voorstel maar poeh
2 maanden geleden
Reactie op Immie26
En ja hoor, ze slaapt in de draagdoek. En nu moet ik mezelf wakker houden w ...
Erg he…
Lina ligt al een paar uur in dromenland, heerlijk natuurlijk maar ze moet nog een fles. Die stel ik nog een beetje uit, zodat ze tot wat later doorslaapt maar ik ben eigenlijk hartstikke moe 😅
2 maanden geleden
Mijn zoontje clustert de afgelopen weken in de avond. Dat heb ik sinds een paar dagen geaccepteerd (omarmd zelfs?). En net nu ik denk z’n ritme te kennen, bedenkt-ie vandaag dat-ie om 20:30 maar één borst wil (ipv twee) en daarna op mijn schoot in slaap valt tot… nouja ik weet dus niet hoe laat want hij slaapt nog. Maar ik wil ook gewoon naar bed en slapen en m’n ene borst staat op knappen, dus hoe lang gaat dit nog duren?