1536 Reacties

2 maanden geleden

O en ik moet plassen

2 maanden geleden

Reactie op sunshine2121212121

O en ik moet plassen
Dat is helemaal onhandig. Hoewel, als je hem even weglegt, wil hij misschien die andere borst wel omdat hij wakker wordt 😂

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Dat is helemaal onhandig. Hoewel, als je hem even weglegt, wil hij misschie ...
😂😂😂 Mijn man heeft hem net in z’n wiegje gelegd, dus ik ben vrij, hoera! Geen idee voor hoe lang. Maar ik ga maar even kolven. Zul je zien dat hij dan wakker wordt 😂

2 maanden geleden

😂😂😂 Mijn man heeft hem net in z’n wiegje gelegd, dus ik ben vrij, hoera ...
Ongetwijfeld, zo zijn ze 😂 Ik snap niet waarom ik nog wakker ben, viel net bijna in slaap op de bank en nu in bed lig ik weer klaarwakker 🙄

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ongetwijfeld, zo zijn ze 😂 Ik snap niet waarom ik nog wakker ben, viel ne ...
😂 Het was ook nog zo, hè? Gelukkig kon-ie een flesje krijgen van papa. Ah nee, hopelijk slaap je nu al wel gewoon in je bed!

2 maanden geleden

Pffff al twee uur bezig omdat beeb zn wakkertijd jn schiet na een flinke poep sessie. Ik wil zo graag slapen…en dan wetend dat hij over 1,5 uur weer honger krijgt.

2 maanden geleden

Lina was zomaar vanaf 4 uur al aan het rommelen, viel wel steeds weer in slaap maar 5 minuten later weer woelen etc. Uiteindelijk echt wakker dus nu een flesje. Hoop dat ze zo nog wel ff slaapt want ze sliep al vroeg gisteravond 🫣

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Lina was zomaar vanaf 4 uur al aan het rommelen, viel wel steeds weer in sl ...
Helaas, de dag is hier begonnen 😶

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Helaas, de dag is hier begonnen 😶
Ah nee, sterkte! Hier ook een vreselijke nacht gehad met heel veel wakker worden. Normaal laat m’n zoontje 3-4 uur tussen z’n voedingen ‘s nachts, maar vannacht kwam-ie zo ongeveer om het uur…😑

2 maanden geleden

Ah nee, sterkte! Hier ook een vreselijke nacht gehad met heel veel wakker ...
Ai heftig! Ik ben net wakker. De mannen liggen nog. Kleine en mama lagen er om 2130 in, om 3uur gevoed en net om 7uur. Dus ga zo douchen en ontbijten! Ben nu wakker namelijk🫤🙃

2 maanden geleden

Ah nee, sterkte! Hier ook een vreselijke nacht gehad met heel veel wakker ...
Ahh super balen! Ik had haar uiteindelijk om kwart voor 7 weer in bed en kon ik nog ff een uurtje slapen.

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ahh super balen! Ik had haar uiteindelijk om kwart voor 7 weer in bed en k ...
Ik ben al beneden sinds een uur. De was draait, ik heb gegeten en gedronken en d'r wasmachine aan gezet. De mannen slapen nog. Gebeurd nooit op dit tijdstip😲 heb dus maar moeten kolven, want me shirt was al nat. San kan ik straks dus mooi even boodschappen en heeft me vriend melk hier voor het geval dat. Best gek om alleen even de deur uit te gaan😟😢

2 maanden geleden

Onze nacht was bagger. Maar met hulp van mijn wederhelft en een tepelhoedje heeft Mathijs van mijn borsten gedronken 2 voedingen. Hij drinkt dat niet genoeg… en hij en ik zaten onder bv maar de druk was er wel even af. Eindstand 3 uren geslapen… Hopelijk komt de kolf snel en kan ik kolven! 1 uur tegelijk.🕰️ 1 koffie tegelijk ☕️

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Ik ben al beneden sinds een uur. De was draait, ik heb gegeten en gedronken ...
Wordt het de eerste keer alleen de deur uit? Dat vond ik inderdaad ook heel gek! Ik moet straks naar de fysio dus dan heb ik ook weer even ‘alleen tijd’.

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Wordt het de eerste keer alleen de deur uit? Dat vond ik inderdaad ook heel ...
Ja de aller eerste keer😬 en ook voor mijn vriend het eerste moment alleen met de kleine. Alleen..... de kleine slaapt nog😅😲 zitten we samen beneden te kijken naar de babyfoon🤷‍♀️ dit gebeurd nooit... ene kant heerlijk dat hij slaapt, andere kant best vreemd

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Wordt het de eerste keer alleen de deur uit? Dat vond ik inderdaad ook heel ...
Is idd gek, maar ook zo lekker! Was 2 weken terug met de oudste dagje naar Oud Valkeveen. Voelde ook zo raar dat wij met z'n tweetjes weg waren. En even alleen naar de winkel vond ik ook zo lekker, zo iets simpels.

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Ja de aller eerste keer😬 en ook voor mijn vriend het eerste moment alleen ...
Haha ja daar zit je dan! Hier hetzelfde, kleine meid snurkt nog. Zit al 5 uur na de laatste voeding maar heb zelf geen zin om op te staan 😅 Maar wel lekker om even de deur uit te gaan! Ik vind het af en toe echt even lekker, even m’n armen vrij en m’n brein uit die alertheid.

2 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Is idd gek, maar ook zo lekker! Was 2 weken terug met de oudste dagje naar ...
Haha ja dat dus… al is het maar eventjes. Gaat hier ook om even een boodschapje of naar de fysio, oja ben ook een keer voor m’n wimpers geweest. Het is allemaal maar kort maar het is wel echt heel even uit die 24/7 zorgmolen stappen.

2 maanden geleden

Reactie op kaarllieeen

Onze nacht was bagger. Maar met hulp van mijn wederhelft en een tepelhoedje ...
Oh wat fijn dat het een soort van gelukt is. Mocht je nou echt dringend een kolf nodig hebben kan je bij het Kruidvat een handkolf halen! Kost iets van 50 euro. Sowieso wel handig als reserve…. Mijn zoontje heet trouwens ook Mathijs!

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Haha ja dat dus… al is het maar eventjes. Gaat hier ook om even een boodsch ...
Ik ben nog niet alleen de deur uit geweest 🙈 wordt nu wel eens een keer tijd