1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op kich

Oh wat fijn dat het een soort van gelukt is. Mocht je nou echt dringend ee ...
Bedankt voor de tip! Denk dat ik idd een handkolf wil als reserve. Prachtige naam! 🫶

2 maanden geleden

Zo fijn en gezellig om hier mee te lezen. Welk tijdstip ik ook kijk, er staat altijd wel weer een nieuw berichtje 🥰🫶 fijne dag allemaal!

2 maanden geleden

Reactie op kich

Ik ben nog niet alleen de deur uit geweest 🙈 wordt nu wel eens een keer ti ...
T is wel ff lekker hoor om er even alleen uit te zijn!

2 maanden geleden

Reactie op kich

Lekker doen hoor, voel je je weer een beetje jezelf 😘

2 maanden geleden

Reactie op kich

Ik ga na deze voeding even met de auto naar de ah en etos.... is andere kant van de stad dus ben wel vermoed ik uur weg🫤😅 spannend..... maar komt wel goed

2 maanden geleden

Reactie op Veno

Zo fijn en gezellig om hier mee te lezen. Welk tijdstip ik ook kijk, er sta ...
Asjeblieft voor het leesvoer 😂

2 maanden geleden

Ik snap mijn baby niet meer en ik merk dat het me frustreert… 😅 Tegen 12 uur vannacht had ik haar eindelijk in haar cosleeper nadat ze vanaf een uur of 6 ‘s avonds wakker was, af en toe een hazenslaapje tussendoor. Vervolgens wordt ze om 3 uur ‘s nachts wakker voor voeding om vervolgens tot 7 uur ‘s ochtends ook wakker te zijn met tussendoor hazenslaapjes. Om 7 uur naar beneden gegaan waar ze op de bank nog wat op mij heeft geslapen en nu is weer niks goed en is ze weeral vanaf 9 uur tot nu wakker… Ze is niet vervelend of zo, ze is niet continu aan het huilen, vooral rond zich heen aan het kijken en af en toe even jengelen. Niks is goed, want als ze langere tijd bij me ligt dan gaat ze brullen omdat ze het warm heeft, pffffft…

2 maanden geleden

Reactie op Charlotte1987!

T is wel ff lekker hoor om er even alleen uit te zijn!
Ja ben ik ook zeker van plan! Alleen hebben we nog 2 kinderen. En die willen dan of mee of ik wil papa nog niet alleen laten met 3 🥴

2 maanden geleden

Reactie op kich

Oh vooral doen! Geeft even ademruimte. 😊 Ik had afgelopen vrijdag weer de eerste dansles, heeeeeerlijk! En woensdag is de vrije dag van mijn man, dus mag vanmiddag even naar de kapper. 🥹

2 maanden geleden

Reactie op kich

Ja ben ik ook zeker van plan! Alleen hebben we nog 2 kinderen. En die wille ...
Dit herken ik heel erg. Ik zou een uurtje willen fietsen ofzo. Maar mijn man heeft nog niet echt een draai gevonden met de baby (hij is vooral bij mij en onrustig bij hem), waardoor ik hem niet snel met die 4 achterlaat. Maar overdag is hij werken 🤷🏼‍♀️.

2 maanden geleden

Dus ik ben even naar de fysio! Kom ik terug, ligt die kleine meid te drinken. Dus ik zeg tegen m’n moeder: huh, het is haar tijd nog niet. (Nog geen 2 uur terug gehad) Ja, ze was op haar handje aan t sabbelen. Dat kind moeilijk drinken en uiteindelijk dus 60cc over 😶 Grr..

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Dit herken ik heel erg. Ik zou een uurtje willen fietsen ofzo. Maar mijn ma ...
Maar lieverd, ik weet niet hoe oud je andere kinderen zijn maar als hij het een uurtje moeilijk heeft met de baby… dat is toch niet het einde van de wereld? Als jij dan heeel ff een uurtje eruit kan? Dat verdien jij ook hè, lieve mama 😘

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Maar hij krijgt zn draai toch ook niet als iij er altijd maar bij blijft? Jij hebt ook je draai gevonden doordat je er juist ook momenten alleen voor staat. Ik zou zeggen: gun hem dat! En jezelf. :)

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Dit precies

2 maanden geleden

Reactie op citrus1987

Maar hij krijgt zn draai toch ook niet als iij er altijd maar bij blijft? J ...
Nou ik vind dat ook wel lastig hoor. In de avonden is het huiluurtje en dan wordt de baby alleen maar stil bij mij. Ik wil het mijn man en baby niet aandoen om met 2 andere kinderen erbij een krijsende baby te hebben die hij niet getroost krijgt. En de weekenden zijn gewoon erg druk met afspraken enzo. Ik weet van de oudere 2 dat mijn man zijn draai met de baby (of de baby zijn draai met m’n man) pas kreeg rond 3-4 maanden. En om dat nou nu al te gaan forceren? Denk dat niemand daar blij van wordt. Ik werk 1 avond per week als ik weer begin. Weet nog van baby nummer 2 dat ik dan om 22.00 uur thuiskwam en mijn man met een brullende baby in de deuropening stond wel eens 😅

2 maanden geleden

Reactie op kich

Nou ik vind dat ook wel lastig hoor. In de avonden is het huiluurtje en dan ...
Ik snap het gevoel ook wel en ik zou er ongetwijfeld het zelfde instaan, als ik in die situatie zat. Sterker nog: ik ben altijd alleen en denk maar niet dat ik hulp inschakel als Lina al uren achter elkaar huilt. En ook als er wel iemand is en ze huilt, wil ik haar bij me hebben. Maar soms is het wel goed om van een ander te horen dat je ook best aan jezelf mag denken.. Je vindt het vervelend dat je man met een huilende baby in de deuropening staat maar als moeder staan wij toch ook vaak genoeg in die positie? Het is natuurlijk minder lekker weggaan maar ik vind het ook nogal wat om jezelf 4 maanden weg te cijferen omdat hij z’n draai nog niet kan vinden… alsof je dat als vrouw zijnde wel allemaal maar kan. Maar wij doen het ook? Ik heb geen flauw idee wat ik aan het doen ben maar ik doe het toch 🤷🏼‍♀️ Het is echt niet vervelend bedoeld hoor, begrijp me niet verkeerd!! Ik vind alleen dat het zo gemakkelijk op de mama’s afgeschoven. En ik hoor mama’s hier veel zuchten en steunen, terecht want het is vet zwaar maar juist daarom: neem af en toe die break voor jezelf. Al is het een half uur! Echt met de beste bedoelingen 😘🩷

2 maanden geleden

Nou ik ben weer thuis🥰 stond nog in een file vast. Dus snel even app gestuurd naar me vriend. Ligt de kleine te slapen, heeft zijn flesje gegolfde melk op en een schone luier. En ik was ff heerlijk boodschappen (kasten weer goed vol)

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Nou ik ben weer thuis🥰 stond nog in een file vast. Dus snel even app gestu ...
Heerlijk!

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik snap het gevoel ook wel en ik zou er ongetwijfeld het zelfde instaan, al ...
Ja dit! Ik vind het geen forceren. Baby is bij mij ook sneller stil maar dat gaat ook steeds beter bij mijn vriend. En zo heb ik ademruimte en kan er daarna weer beter voor de baby zijn.

2 maanden geleden

Reactie op citrus1987

Ja dit! Ik vind het geen forceren. Baby is bij mij ook sneller stil maar da ...
Ja, dat denk ik inderdaad ook. Het moet ook groeien, mama’s moeten wat meer vertrouwen hebben in de papa’s en de papa’s moeten meer vertrouwen hebben in zichzelf 😅