1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Maar ff gauw een boodschapje halen, dat lukt niet. Laatst moest ik voor 1 ...
Als ze peuter zijn duurt het nog langer 😅😂

2 maanden geleden

Reactie op Charlotte1987!

Draagzak werkt hier meestal ook top!
Hier ook maar het is zoooo warm en benauwd steeds. We smelten 😭

2 maanden geleden

Ik moet zeggen dat ik toch best verbaasd ben om al deze reacties en misschien is dat dan ook wel goed om er eens een ander perspectief op te krijgen. Op zich vind ik het helemaal niet zwaar met de baby, ik weet dat het een fase is. En bij mij slaapt ie (al heb ik nu dus al 6 weken lang niet in bed kunnen liggen omdat ik elke nacht rechtop met de baby slaap). Elke 2-3 uur voeden. 90 procent van de luiers en altijd binnen 2 minuten douchen. Maar het stoort me eigenlijk niet zo. Dus dan denk ik. Ik doe dat wel. Dan doet hij de andere 2 kinderen. Maar met al die reacties die ik hier lees is dit misschien toch niet de beste manier. Nou ja. Baby heeft gisteren z’n 2de flesje op en dat ging goed. Dus misschien dat ik volgende week ff boodschappen ga doen. De week daarop wil ik sowieso weer gaan sporten dus dan zal het sowieso moeten… Bedankt voor alle reacties en inzichten iig!

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Het voelt dan alsof ik mijn baby tekort doe als hij huilt en ik lekker onts ...
Ahh, snap ik helemaal hoor maar dat is natuurlijk echt niet zo 😘

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Inderdaad! Ik krijg de baby het snelste stil, maar bij mijn man slaapt hij ...
Hier is de baby een kachel en mijn vriend ook. Als ik hem terug krijg voelt hij een soort van gefrituurd en is hij helemaal overstuur

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Hahjaaaa 😩😩😩😩 met het fietsje/step erheen. Dan niet meer op het fietsje willen. Zelf een mandje dragen. Zelf alles langs de zelfscan bliepen. Het is een hele ochtendonderneming 😂

2 maanden geleden

Owww, dan..

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

En als je met allebei samen moet kies ik toch het liefst voor de optie 'we bestellen wel wat' 😂

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Gewoon een keer DOEN. Ik ben vorige week voor m'n nagels weggeweest. Dat ...
Ja klopt. Bij de 1e deden we dit ook absoluut. Ik hoop dat hij ergens een dag vrij neemt en even met hem kan zijn dat zou me al rust geven vs die alle 4 thuis. Nummer 3 en 2 zitten in een soort THIS IS SPARTAAAAAAAA strijd en hebben continue ruzie😂. Als hij met dagen alleen eens zou wennen zou ik meer rust hebben. Door zomervakantie heeft hij hem nooit alleen gehad (verschoont wel altijd de luier en geeft de vitamines)

2 maanden geleden

Reactie op kich

Hahjaaaa 😩😩😩😩 met het fietsje/step erheen. Dan niet meer op het fietsje ...
'Je gaat dan wel de hele weg op de fiets he' 'Ja mama' 500 meter IK BEN MOOOOEEEE. MAG IK BIJ JOU HANGEN

2 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

En als je met allebei samen moet kies ik toch het liefst voor de optie 'we ...
Ja ik wil gewoon laten bezorgen, mijn man wil naar de winkel. Denk toch dat de met airco gekoelde rustige winkel een tactiek is.m

2 maanden geleden

Reactie op kich

Ja die van mij laat hem ook rustig huilen. Hij snapt het verschil tussen ee ...
Ja dit inderdaad. 'Dan wacht hij maar even'.

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Owww, dan..
Zijn er bijna 😂

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Maar ff gauw een boodschapje halen, dat lukt niet. Laatst moest ik voor 1 ...
Dan heb je er “maar” 1. Ik moet een dwarse kleuter meenemen dan neem ik liever 10 baby’s mee😅.

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ja ik heb oprecht het idee dat mannen niet zien hoe zwaar het is om al weke ...
Dat is ook zo, ik denk ook dat mannen het vreselijk onderschatten… Zoals je al zegt: even naar de wc gaan. Accuut voor nummer 2 naar het toilet gaan is er niet meer bij, dan moet ze eerst slapen. Als zij in de box ligt, houdt ze het maar eventjes vol en zit ik niet rustig dus lukt het niet. Nou, sta je daar weer… te wiegen en te zingen, tot de kleine slaapt… terwijl je zoooo nodig naar de wc moet 😭 En ik denk dat mannen dat soort dingen écht niet snappen want als zij ‘s avonds de baby hebben en ze moeten naar de wc, wordt de baby aan jou gegeven en gaan ze rustig hun dingetje doen 😂 En dat is natuurlijk met alles zo… daarbij begin je je dag al met achterstand, je gaat doodmoe (te laat, door avondvoeding) naar bed en ‘s nachts en ‘s ochtends word je gewekt. Overreden door een vrachtwagen start je je dag en dan moet je weer vol goede moed verder 😅

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Zou schelen als ze gewoon functionele tepels hadden ipv die harige dingen. ...
HAHAHAHAHA DIT IS ECHT ZO HAHAHA

2 maanden geleden

Reactie op Immie26

Ja ik trap nogal snel in de valkuil “hij werkt de hele dag dus ik doe het w ...
Ja want jij zit de hele dag niks te doen natuurlijk 😂

2 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Dan heb je er “maar” 1. Ik moet een dwarse kleuter meenemen dan neem ik lie ...
Absoluut! Maar bij de 1e vond ik het met de baby ook gedoe. Dat is nu de makkelijke 😂

2 maanden geleden

Reactie op Immie26

Ja ik trap nogal snel in de valkuil “hij werkt de hele dag dus ik doe het w ...
Hier heeft het gewerkt en heel eerlijk ik ben niet meer zo gestresst. Ik kan rustig gaan plassen of douchen in tijd. Heerlijk! In het begin schoot ik meteen in de "ik doe het wel". Niet doen meid! Je bent niet alleen

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Haha ja, I know… gelukkig werk ik met peuters dus m’n geduld wordt al veel op de proef gesteld 😂