1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Dat is ook zo, ik denk ook dat mannen het vreselijk onderschatten… Zoals j ...
Ja als je jaloers wordt als de ander gaat tanken is het wel ver 😂😂

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja want jij zit de hele dag niks te doen natuurlijk 😂
Jaja, wij hebben 'vakantie'🥳

2 maanden geleden

Reactie op kich

Ik moet zeggen dat ik toch best verbaasd ben om al deze reacties en misschi ...
Niks is verkeerd hè, je moet vooral je eigen hart volgen maar denk ook om jezelf 😘

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Haha ja, I know… gelukkig werk ik met peuters dus m’n geduld wordt al veel ...
Op de opvang is hij een engeltje😭 en dan komt hij thuis en kan ik hem zo op marktplaats zetten. Dan heb je altijd dat artikel dat ze 800% moeilijker zijn bij de moeder. Dus dan lig je hier alles te doen om hem alle comfort van de wereld te bieden om over 2 jaar te horen: OMDAT BOZE WOLF Oh en ik had een discussie over hoe laat het was met iemand die geen klok kan lezen. Ook interessant. Draken zijn het

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Jaja, wij hebben 'vakantie'🥳
Het is mijn eerste en ik dacht nog vooraf ik neem de baby overal leuk mee naartoe van de zomer. Zooo was dat een inschattingsfout. Het is allemaal zwaarder en minder makkelijk dan ik dacht…

2 maanden geleden

Reactie op Charlotte1987!

Het is mijn eerste en ik dacht nog vooraf ik neem de baby overal leuk mee n ...
Ja en toch als een ander weer met verlof gaat denk ik: oh die is lekker 4 maanden thuis. En dan zit je er weer in en was ik weer vergeten hoe heftig het was. Nu hebben sommige een baby die ze gewoon in bed leggen die daar netjes slapen, dan zou het heel anders zijn denk ik. Hoewel ik nog steeds denk dat slapende baby's een mythe moet zijn

2 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Dan heb je er “maar” 1. Ik moet een dwarse kleuter meenemen dan neem ik lie ...
Haha ik vind het ook niet perse heftig maar wel als ik dan al moe ben, iets vergeten ben en dan je hele hebben en houden weer mee moet zeulen.

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja want jij zit de hele dag niks te doen natuurlijk 😂
Ja ik heb iedere dag self care dag met haar 😎 nee helemaal niet hahahaha

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Haha ik vind het ook niet perse heftig maar wel als ik dan al moe ben, iets ...
Of ze zitten mooi verzorgd in het stoeltje en klaar om te gaan, om dan zichzelf onder te spugen.

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Absoluut! Maar bij de 1e vond ik het met de baby ook gedoe. Dat is nu de ma ...
Ik denk ook niet dat ik het perse heel zwaar vind maar meer op momenten en dan voornamelijk de avonden. Dan ben ik gewoon moe, wil ik languit op de bank en niet meer na hoeven denken 😅

2 maanden geleden

Wij belden de urologie polikliniek voor een sterilisatie afspraak. Het jongste kind moest eigenlijk ouder dan een half jaar zijn. Heb gevraagd of ze een middag langs wil komen om de motivatie te snappen met 4 kinderen 😂

2 maanden geleden

Reactie op Charlotte1987!

Het is mijn eerste en ik dacht nog vooraf ik neem de baby overal leuk mee n ...
Haha ja, mooi hè… kan na 6 weken nog niet eens normaal op m’n foef zitten, laat staan dat ik elke dag de hort op ben 😂

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Of ze zitten mooi verzorgd in het stoeltje en klaar om te gaan, om dan zich ...
Oh ja, ik heb dus echt een spuugkindje. Daar heb ik echt een dagtaak aan. En ik had haar om half 11 helemaal gewassen en schoon. En als ik haar de fles geef, krijgt ze een slab om en een hydrofiele doek enzo maar nu had m’n moeder dus de fles gegeven, zonder alle voorzorgsmaatregelen… dus ze stinkt weer naar melk en spuug. 🤦🏼‍♀️ (En ik nu dus inmiddels ook)

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Haha ja, I know… gelukkig werk ik met peuters dus m’n geduld wordt al veel ...
Wat doen jullie als de peuter je uitdaagt ? Naar de trap heeft geen zin, dan wil hij zelf de deur open doen 😅 #askingforafriend

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Oh ja, ik heb dus echt een spuugkindje. Daar heb ik echt een dagtaak aan. E ...
Ja ik was de 3e ophalen van de opvang met de baby in de zak. Ik zat lekker onder de baby spuug.

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Wat doen jullie als de peuter je uitdaagt ? Naar de trap heeft geen zin, da ...
In een donker hokje stoppen

2 maanden geleden

Moos heeft iets nieuws bedacht. In plaats van dutjes in bed (die hier toch al zowat nooit voorkwamen) of dutjes op m'n arm, doen we voortaan dutjes IN m'n arm. Nou ja, whatever works for you kid 😅

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

In een donker hokje stoppen
Nee, grapje natuurlijk. Maar ligt er een beetje aan hoe oud de peuter is, zit nogal een verschil in net 2 of 3+ en ook een beetje hoe het gedrag normaal is. Het kan natuurlijk voorkomen dat een kind grenzen opzoekt, heel normaal en gezond zelfs maar als het constant raak is dan spreek ik een kind wel aan op het gedrag. Als het nodig is maar even aan tafel zitten. (Beetje afhankelijk van de situatie natuurlijk)

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ja ik was de 3e ophalen van de opvang met de baby in de zak. Ik zat lekker ...
Ja zalig, living the momlife 😅

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Hier is de baby een kachel en mijn vriend ook. Als ik hem terug krijg voelt ...
😂😂😂😂😂 dit is ook herkenbaar maar had het nooit zo mooi kunnen verwoorden