1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Moos heeft iets nieuws bedacht. In plaats van dutjes in bed (die hier toch ...
Hahahaha ja Lina doet dat ook weleens. Dan denk ik: waar je zin in hebt met 28 graden, het kan nooit lekker zijn daaronder. Maar heeeeee, what ever works for you 👍🏼

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Oh ja, ik heb dus echt een spuugkindje. Daar heb ik echt een dagtaak aan. E ...
Ik kreeg zostraks na de voeding de volle laag in me bh😅🫣 zo'n voltreffer heerlijk

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Ik kreeg zostraks na de voeding de volle laag in me bh😅🫣 zo'n voltreffer ...
Ja, die zijn het fijnst. De volle lauw-warme laag, via je borsten naar beneden 👍🏼

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik denk ook niet dat ik het perse heel zwaar vind maar meer op momenten en ...
Het is denk ik mentaal wel een stuk zwaarder als je sowieso geen optie tot backup hebt. Ik gebruik die van mij dan niet veel, maar hij zit wel op de bank naast me

2 maanden geleden

Reactie op kich

Het is denk ik mentaal wel een stuk zwaarder als je sowieso geen optie tot ...
Gewoon gebruiken! Jij moet af en toe ook plassen/in rust nr2 doen.

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Liefst als je net gedoucht hebt en zo blij bent met de schone en droge BH

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Ik heb die van mij net in de draagdoek gestopt. Gaan z’n oogjes net dicht voel ik een warme natte plas op m’n buik. Helemaal doorgelekt. (Plas wel gelukkig). Heb even getwijfeld maar toen toch besloten hem maar in z’n plas te laten slapen 🥴

2 maanden geleden

Reactie op kich

Het is denk ik mentaal wel een stuk zwaarder als je sowieso geen optie tot ...
Klopt… ik kan altijd 1 van m’n ouders of m’n zus bellen maar je bent uiteindelijk gewoon alleen. Je belt niet zo snel maar het kán wel. Vorige week waren m’n vader en zus op vakantie en m’n moeder aan het werk. Lina was al uuuuren aan het huilen en dan stort ik zelf ook wel ff in omdat je dan echt niemand kan bellen. Ook niet waar want kan altijd m’n vriendinnen bellen maar dat wil je dan toch ook weer niet.

2 maanden geleden

Reactie op kich

Ik heb die van mij net in de draagdoek gestopt. Gaan z’n oogjes net dicht v ...
Ik ben ook zo'n loedermoeder. Kind laat scheet en je hoort het is een natte..... mooi kind slaapt .... hij brult vanzelf als het hem in de weg zit🫣

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Ik ben ook zo'n loedermoeder. Kind laat scheet en je hoort het is een natte ...
Ik denk dan altijd als hij dit in bed had gedaan had ik het ook pas geweten als hij wakker wordt 🤷🏼‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Ooo en dat er dan helemaal zo'n plas tussen je borsten blijft staan? Bah bah 😂

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Ik ben ook zo'n loedermoeder. Kind laat scheet en je hoort het is een natte ...
'als ik niet in de buurt was geweest had ik er niks van gemerkt en zou hij er ook in liggen, dus dan kan het nu ook wel' 😂

2 maanden geleden

Hier ben ik ook beter in het troosten maar ik zit ook de hele dag met Robbie. Maar zodra m’n vriend thuis is dan laat ik hem aanmodderen en hij doet het ook zonder zeuren of iets. En uiteindelijk krijgt hij hem stil. Mijn vriend zegt juist van ga maar, hij had laatst er zelf voor gezorgd dat ik een halve middag weg was🙈

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Klopt… ik kan altijd 1 van m’n ouders of m’n zus bellen maar je bent uitein ...
Nee ik kan me voorstellen dat je anderen ook niet teveel “tot last” wil zijn. Je doet het hartstikke goed!!! En het zal wel makkelijker worden met de tijd 💪

2 maanden geleden

Reactie op kich

Nee ik kan me voorstellen dat je anderen ook niet teveel “tot last” wil zij ...
Klopt, terwijl je natuurlijk niemand tot last bent! En ik bedenk het meestal ook pas achteraf. Super lief van je 😘 Ze heeft al een week geen kraampjes meer, dat scheelt al een hoop 😂

2 maanden geleden

Reactie op Immie26

Zeker! Trouwens ik ging gisteren in m’n eentje met baby de deur uit voor he ...
Maar echt! Ik had het laatst met m’n vriend erover: je zou alles grotendeels in je eentje moeten doen.. Respect! Wij hebben het soms al lastig met z’n tweeën. Ik zou écht niet weten hoe je het moet doen in je eentje.

2 maanden geleden

Reactie op Guchi

Maar echt! Ik had het laatst met m’n vriend erover: je zou alles grotendeel ...
Je wil je kind toch in leven houden en als het ff kan ook nog gelukkig maken dus je doet het gewoon 😉

2 maanden geleden

Reactie op Charlotte1987!

Soms moet je ze het ook gewoon laten proberen. Mijn vriend is een soort van ...
Herkenbaar! Mijn man kan mijn zoontje ook beter bij hem laten slapen overdag dan ik. Hij gaat gewoon uren met hem liggen en slapen. Dat vind ik wat lastiger 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Charlotte1987!

Het is mijn eerste en ik dacht nog vooraf ik neem de baby overal leuk mee n ...
Zo herkenbaar. Ik had een beeld van iedere week koffietjes doen met vriendinnen enzo en misschien nog lekker op vakantie. Ik had namelijk een baby besteld die niet huilde 😜. Boy was I wrong.

2 maanden geleden

Reactie op AnneM90

Zo herkenbaar. Ik had een beeld van iedere week koffietjes doen met vriendi ...
Haha ja, ik dacht oh dan slaapt de baby in de wagen. Dan kan ik een terrasje of shoppen. Heb in 7 weken tijd geen terras of restaurant gezien😂.