1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Nou, wij ook overstag en een slaaptrainer gekocht voor de oudste. Uitgelegd ...
Kun je mischien op de klok tekenen als de kleine wijzer hier voorbij dan mag je komen

2 maanden geleden

Reactie op Chan98

Kun je mischien op de klok tekenen als de kleine wijzer hier voorbij dan ma ...
Zoiets is ook nog wel een optie, of evt een ander merk oid. Ik begrijp vooral een fabrikant niet. Hoezo maak je een ding waarmee kinderen langer in bed zouden liggen zo fel dat je er een straaljager mee kan laten landen 😅

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Zoiets is ook nog wel een optie, of evt een ander merk oid. Ik begrijp vo ...
Mijn neefje heeft deze, heb m'n zus er nooit over gehoord dat 'ie te fel is, dus ik vermoed dat ze er tevreden over zijn want ze gebruiken hem al jaren

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Mijn neefje heeft deze, heb m'n zus er nooit over gehoord dat 'ie te fel is ...
Deze is top. Die brand niet ‘s nachts. Tegen de tijd dat ze eruit mogen word hij oranje en daarna als het tijd is groen. Ook de bedtijd kan je instellen dan word hij rood. Maar schakelt daarna naar donker.

2 maanden geleden

3x raden wie er niet in z'n box wil, en nou bijna stikt in mijn tiet. 🫠

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

3x raden wie er niet in z'n box wil, en nou bijna stikt in mijn tiet. 🫠
Aaaaah, wat een scheetje! Hier doet onze kleine ook af en toe alsof ze levensmoe is, waarbij ze haar neusje gaat blokkeren of haar ogen met haar vingers bijna eruit steekt.

2 maanden geleden

Volgens mij wordt ik zojuist ongesteld🤯🙄. Die ellende niet gemist 😂

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Oh het zou toch zo fijn zijn als hij gewoon in de cosleeper zou slapen.. i ...
Mijn eerste was ook een dramatisch slaper. Die ging pas een beetje slapen rond 18 maanden, 3 weken voordat haar zusje kwam. Bij de middelste heb ik het niet eens geprobeerd, de cosleeper stond er wel maar bijna nooit gebruikt. Zodra het kon qua boeren ben ik haar liggend in bed gaan voeden en sliepen we gewoon zo. Ze heeft een jaar bij mij in bed geslapen. Grotendeels aan de tiet, maar dan kon ik wel liggen ipv zitten in bed. Met 1 jaar is ze naar haar eigen kamer gegaan en vanaf toen sliep ze elke nacht als een roosje. Heb haar overdag tot 5 maanden ook altijd in een draagdoek gehad omdat ik zo een trauma had van die dutjes van de oudste die nooit lukten. Met de derde ga ik nu weer voor die aanpak, ik denk dat als ze in geborgenheid gewoon lekker slapen (op, naast, tegen mij aan) ze eerder goed gaan slapen zelfstandig dan wanneer ik het steeds probeer en het niet lukt…….

2 maanden geleden

Reactie op Guchi

Lijkt me ontzettend fijn om die mogelijkheid te hebben om samen te slapen. ...
Heel eerlijk is op de bank in slaap vallen met de baby gevaarlijker. Dan moet evt je vriend maar op de bank gaan slapen 😅

2 maanden geleden

Reactie op Mommytobe24x

Ons dochtertje is geboren op 29 juli met 2700 gram. Aankomende woensdag heb ...
Zou ik ook nooit ooit doen. Moet je schoonmoeder maar lekker meekomen als ze zo graag per se die avond haar kleindochter wil zien. Je kan maar beter duidelijk zijn. Want anders blijf je dit houden. Zometeen wil ze per se dat ze komt logeren met 1 maand…

2 maanden geleden

Reactie op Linnie2024

Volgens mij wordt ik zojuist ongesteld🤯🙄. Die ellende niet gemist 😂
Ben ik ook alweer inderdaad. Dat was wel het grootste voordeel van zwanger zijn! Gelukkig mag ik m'n menstruatiecup weer gebruiken en hoef ik met deze hitte geen maandverband meer in.

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ben ik ook alweer inderdaad. Dat was wel het grootste voordeel van zwanger ...
Precies! Ik durf nog geen tampons te gebruiken, dus nog lekker broeierig maandverband in🙄😂

2 maanden geleden

Ben opzoek naar iets lekkers voor bij de thee en man zegt ‘moet je altijd wat vreten’. Voelde me al geweldig 4 wk pp thanks😃

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Nou, wij ook overstag en een slaaptrainer gekocht voor de oudste. Uitgelegd ...
Wij hebben al een tijd voor de oudste een luvion slaaptrainer beet nadat ik er eerst ongeveer 6 retour gestuurd heb haha. Ook deze wordt ‘redelijk fel’ maar gaat ‘s nachts helemaal uit. Wij hebben hem nu in haar poppenbedje zodat wanneer hij eerst geel wordt en daarna groen hij onder een dekentje ligt. Ze kan het zeker zien als ze ernaar kijkt maar wordt er niet wakker van.

2 maanden geleden

In bed liggen samen met de baby op je.. aangezien zij niet kan slapen. En zij super onrustig is, en los van 1 van ons alles bij elkaar krijst. Mr wat een hitte! Zweet me kapot!

2 maanden geleden

Reactie op Wendyelst

In bed liggen samen met de baby op je.. aangezien zij niet kan slapen. En ...
Een hydrofiele doek tussen jullie in leggen - dus op jouw borst en daar de baby op leggen - helpt misschien? Klinkt als nog warmer, maar huid op huid gaat echt plakken. En hydrofiel kan evt nog wat zweet opnemen

2 maanden geleden

3,5 uur kramp en verdriet verder. Ze slaapt eindelijk, ik durf me niet meer te bewegen 😭 Voelde me weer erg alleen vanavond ☹️

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Een hydrofiele doek tussen jullie in leggen - dus op jouw borst en daar de ...
Ik lig inderdaad al met een hydrofiele doek om inderdaad het zweet op te vangen etc en zodat we niet aan elkaar vast plakken. Dank! Zeker een goeie tip! Alsnog wel warm, mr voelt wel beter dan huid op huid.

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

3,5 uur kramp en verdriet verder. Ze slaapt eindelijk, ik durf me niet meer ...
Knuffel!!

2 maanden geleden

Reactie op CarolineF1986

Knuffel!!
Van mij ook! 🫂