1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Maar dat hij borstvoeding geeft, betekent niet dat hij dan wel ‘makkelijk’ ...
Eens! Dat je moet voeden betekent niet dat je ook alle verdere zorg voor je rekening moet nemen. Hij kan ook een keer knuffelen, sussen, in slaap wiegen, verschonen, noem maar op. Voeden is maar een x-percentage van alle tijd die je spendeert met je baby. De rest kan hij makkelijk overnemen.

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Maar dat hij borstvoeding geeft, betekent niet dat hij dan wel ‘makkelijk’ ...
Ik bespreek het ook regelmatig met hem alleen soms lijkt het niet echt door te dringen. Ik probeer hem ook duidelijk te maken dat als hij vaak weg is dat ook ten koste kan gaan van hun hechting. En dat ze straks waarschijnlijk meer naar mij zal trekken en het voor hem dan best pittig kan worden als zijn eigen dochter misschien niet bij hem wil knuffelen.

2 maanden geleden

Reactie op Veer27-07

Ik bespreek het ook regelmatig met hem alleen soms lijkt het niet echt door ...
En voor jou is dat ook niet fijn… goed dat je het bespreekbaar maakt maar wel heel vervelend dat hij het dus niet serieus neemt ☹️

2 maanden geleden

Wat een loeder moeder. Slaapt m’n kindje eindelijk heerlijk, trek ik haar uit bed voor een extra fles. In de hoop dat we een goede nacht maken 🙄

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Wat een loeder moeder. Slaapt m’n kindje eindelijk heerlijk, trek ik haar u ...
Oh dit ga ik ook doen zometeen 🤭👌🏼

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Wat een loeder moeder. Slaapt m’n kindje eindelijk heerlijk, trek ik haar u ...
Zelfde hier hoor. Overigens heeft ze anders ook te weinig voeding binnen, denk dat ze zelf ook wel was gekomen. Fles is schoon op. Ze leek zelfs nog wel iets meer te willen.

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Oh dit ga ik ook doen zometeen 🤭👌🏼
Ze heeft 80cc gedronken, alles in diepe coma 😂

2 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Zelfde hier hoor. Overigens heeft ze anders ook te weinig voeding binnen, d ...
Ja, hier had ze er al 6 gehad. Althans 5 op en de 6e niet omdat ze te moe was maar ze had in 21:00 die 6e fles dus toch maar wat extra’s dan…

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ze heeft 80cc gedronken, alles in diepe coma 😂
Ohhh, ik weet niet wat ik verkeerd doe, maar bij mij lukken die droom voedingen nooit. Bij de eerste niet en bij deze dame ook niet. Ze is nu wel weer in slaap op m'n schouder. 110 heeft ze schoon op. Zo rustig weer verplaatsen richting wiegje.

2 maanden geleden

HAHAHAHA ik gaf een kusje op der neus en zij laat tegelijk een giga harde boer. Thank you lieffie! 😂

2 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Ohhh, ik weet niet wat ik verkeerd doe, maar bij mij lukken die droom voedi ...
Tis hier zelden een fles dat ze echt wakker is, ze sukkelt altijd weg. Maar dat heeft ze al vanaf de eerste keer voeden aan de borst toen ze geboren was 😅

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Tis hier zelden een fles dat ze echt wakker is, ze sukkelt altijd weg. Maar ...
Wat een genot!

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja, hier had ze er al 6 gehad. Althans 5 op en de 6e niet omdat ze te moe w ...
Hier laatste fles om 19.15 (moest switchen van voeding en m'n hele schema ligt overhoop) en om ervoor te zorgen dat we nog enigszins een aaneengesloten nachtrust krijgen geef ik hem zo nog een fles en mag dan doorslapen. Mijn man ligt al in bed en pakt hem als hij wakker wordt (geen idee wanneer dat nu is want zoals ik al zei: Schema aan gort). Maar goed, in alle eerlijkheid is dat vannacht niet mijn probleem. 🤭

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Hier laatste fles om 19.15 (moest switchen van voeding en m'n hele schema l ...
Zo vervelend hè, als de hele planning in de soep loopt 😅 Hoop wel dat hij uiteindelijk lekkerder gaat op deze voeding! Hier is het vannacht wel mijn probleem dus ik hoop dat ze ff een goed slapie doet 🙏🏼🙏🏼🙏🏼

2 maanden geleden

Baby heeft vandaag weer zo goed geslapen en gedronken. Wel één keer in de draagdoek, maar in plaats van alle slaapjes in de draagdoek… ik ben blij. En één slaapje met telkens tussendoor wakker worden en gesust moeten worden. Maaar nu na de laatste voeding is ze alert 🥲 Ligt te slapen maar niet diep, iedere keer als ze wakker dreigt te worden doe ik sssssshhhhh en dan gaat ze weer. Blijf nog eventjes op in de hoop dat ik daarna langer kan slapen

2 maanden geleden

Kennen jullie dat wanneer je kind poept, je verschoont en je tijdens de voeding weer poep eruit hoort flubberen? Denk dat iedereen in dit topic het wel eens heeft meegemaakt. Nu was ze na de voeding in slaap gevallen en ik natuurlijk in dubio: haar verschonen met de kans dat ze uit haar diepe slaap ontwaakt of pas verschonen bij de volgende sessie (3,5 uur later)? Laat ik nu niet wéér een loedermoeder zijn en haar maar verschonen. Guess what: heb haar verschoond en in bed gelegd en ze slaapt gewoon door. Muahahaha 😈 #verschonenvoorexperts

2 maanden geleden

Ik. Wil. Slapen. Ik vind oprecht iedere 2 uur voeden geen probleem. Maar geef me RUST tussen de voedingen door. Waaaaaaaaarom hebben we wéér een kind met zo veel onrust tussen de voedingen En hoe de fuck zijn er kinderen die doorslapen??? Waarom van die uitersten. Joehoe wereld, verdeel dat even ofzo. Doe gewoon iedere baby van 8 weken om de 3 uur een voeding met rustig slapen tussendoor. Veel eerlijker.

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Ik. Wil. Slapen. Ik vind oprecht iedere 2 uur voeden geen probleem. Maar ...
Echt he. Even een hele dikke middelvinger naar alle uitgeruste moeders met baby’s die wél heerlijk slapen ‘s nachts!

2 maanden geleden

Ik dacht eens leuk vanavond: laat ik eens een droomvoeding geven waar ik iedereen over hoor. Misschien slaapt hij dan wél een keer wat langer. Echt zelden zo’n slechte nacht gehad😑

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Ik. Wil. Slapen. Ik vind oprecht iedere 2 uur voeden geen probleem. Maar ...
Op welke manier is je baby onrustig? Misschien kan inbakeren helpen? Ik gebruik nu bijna een week de Love to dream slaapzak (met de armpjes omhoog) en hij is veel minder onrustig nu en slaapt dieper.. Hopelijk helpt zoiets en als je dit allemaal al geprobeerd hebt, onthoud dat het tijdelijk is, hoe moeilijk ook!