1536 Reacties

2 maanden geleden

Weer een spooknacht… maar van 17:30-22:30 heeft-ie wel aan een stuk door geslapen. Voortaan misschien overdag toch maar wel wakker maken voor voedingen?

2 maanden geleden

Reactie op sunflower92

Op welke manier is je baby onrustig? Misschien kan inbakeren helpen? Ik geb ...
Love to dream hebben we geprobeerd, maar maakt geen verschil helaas. Het is heel heel veel kreunen, trappelen. Wegleggen in de cosleeper is een no go, maar vannacht lukte op mij of naast mij ook al amper. Ik eet al koemelk, ei en soja vrij. Ik weet echt niet wat ik nog meer kan doen :( Ik weet dat het tijdelijk is, maar bij mijn dochter hebben we 9 maanden in de overleefstand gezeten. Dat ga ik echt niet nog een keer trekken. Dit wrijft gigantisch in een open wond. Ik verwacht echt geen doorslapen oid. Maar iedere 2-3 uur voeden en tussendoor kunnen slapen zou toch echt geen gekke verwachting mogen zijn op deze leeftijd?

2 maanden geleden

Oh my god, vannacht om 3 uur was de kleine even aan het huilen, waarschijnlijk een droom want sliep dus bijna meteen verder. Ik had dus blijkbaar slaap dronken het geluid van de babyfoon vast uitgedaan (zodat ik niet een dubbel huiltje zou horen). Wordt ik om 6 uur wakker, kijk ik op de babyfoon is hij hard aan het huilen en ik weet dus niet hoelang. 🥴🥴 Dag begint goed zo, ik kan wel janken. Nu mag hij dus de hele dag met me knuffelen🥲😣😔

2 maanden geleden

Reactie op Linnie2024

Oh my god, vannacht om 3 uur was de kleine even aan het huilen, waarschijnl ...
Oh wat voel je je schuldig dan hè. Dit heb ik ook wel eens gedaan 😩 waarschijnlijk was hij pas net aan het huilen hoor. Maar extra knuffels zijn nooit slecht

2 maanden geleden

Reactie op kich

Oh wat voel je je schuldig dan hè. Dit heb ik ook wel eens gedaan 😩 waarsc ...
Ja niét normaal!! Ik hoop inderdaad maar dat hij net aan het huilen was🥴. Zat 7 uur tussen nu en dat heeft hij wel al vaker gedaan de laatste tijd. Maar die gedachte stelt nog niet helemaal gerust 😅

2 maanden geleden

Word ik niet wakker gemaakt door de baby, staat de kat de hele tijd te janken. Lig ik eindelijk weer in m’n bed, begint Lina wakker te worden. Prima tijd hoor maar jammer van het gedoe met de kat ervoor.

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Ik. Wil. Slapen. Ik vind oprecht iedere 2 uur voeden geen probleem. Maar ...
Hier ook de hele nacht onrustig. Ook op mij. En vanaf 4 uur niet meer geslapen. Nu is hij aan het poepen en dan zal je zien dat hij wil slapen. Alleen gaat de wekker over 1 minuten

2 maanden geleden

Oh Jezus, hoe is het mogelijk. Ik moet om half 10 van huis naar het consultatiebureau en vanaf dan mag Lina weer drinken en de fles erna zou dan vanaf half 12 zijn en dan heb ik afspraak bij de verloskundige. Normaal slaapt ze het grote gedeelte van de ochtend en zit er 4-5 uur tussen de fles dussssss alles weer in de war ☹️

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Oh Jezus, hoe is het mogelijk. Ik moet om half 10 van huis naar het consul ...
O en ze valt nu niet terug in slaap na de fles dus dat wordt helemaal drama met de slaapjes vanmorgen. Dus weer oververmoeid straks 😢

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Love to dream hebben we geprobeerd, maar maakt geen verschil helaas. Het is ...
2 tot 3 uur tussen de voedingen is echt niet teveel gevraagd. Wat zegt het cb hierover? Ik heb nooit borstvoeding gegeven dus sorry als ik nu iets doms zeg, maar kan het zijn dat hij niet voldoende voeding(stoffen) binnen krijgt? Met bv weet je natuurlijk niet precies wat hij krijgt - wat je met kv wel heel makkelijk kunt inzien en waar nodig aanpassen. En is het misschien niet sowieso een beter idee om langzaamaan over te stappen op kv? Ik vind vrouwen die bv geven echt krijgers, begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, maar het mag toch niet ten koste gaan van jezelf lijkt me. 😕 Dan is kv echt een meer dan prima alternatief. 😘 En ben je al bij een Osteopaat geweest? Ik weet dat het cb die nooit adviseren omdat het 'alternatief' is maar ik hoor zo ontzettend veel verhalen waar ze enorm veel baat gehad hebben aan zo'n bezoek. Wie weet zit hem iets ontzettend dwars, misschien al sinds de bevalling zelfs. Z'n nek, hoofdpijn, weet ik veel. Er kan vanalles uitkomen.. Misschien het overwegen waard?

2 maanden geleden

Reactie op layla223

Ik dacht eens leuk vanavond: laat ik eens een droomvoeding geven waar ik ie ...
Ik heb gelezen dat een droomvoeding bij zo jong nog niet werkt. Ik had het ook geprobeerd. Gewoon de tijd wakker dat hij altijd is. Vannacht trouwens met een speen af gekunt waardoor hij pas om half 6 weer kwam. Ik neem je dikke middelvinger van harte aan🙈 Maar met mijn eerste ook slapeloze nachten gehad, word nu beloond met de tweede.

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Zou het kunnen zijn dat je melk in de avond/nacht niet genoeg is? Ik weet niet hoe je erover denkt maar misschien een fles geven de laatste voeding? Denk met je mee😊

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Ik weet niet of het werkt natuurlijk, maar ik drink sinds 3 dagen 2/3 koppen kamillethee op een dag. Kleine slaapt langer🤷‍♀️ venkelthee kan ook werken tegen krampjes.... werkt alleen als je bv geeft natuurlijk

2 maanden geleden

Goed ik heb eigenlijk niks te klagen sinds 2 nachten.... kleine slaapt blokken van 5uren in de nacht.... zo erg dat je soms kijkt of hij het nog wel "doet". Babyfoon in de ochtend uitleggen, omdat je dus zelf eerder uit bed gaat en hij nog slaapt🤷‍♀️ Overdag slaapt hij sinds gister ook weer overal 🙄 Misschien hebben we uitgevonden wat precies goed is voor hem.... was het de koffie? De oliedruppel? Of heeft de osteopaat geholpen? Geen idee maar de combi werkt☺️

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Ik. Wil. Slapen. Ik vind oprecht iedere 2 uur voeden geen probleem. Maar ...
Hier was de hele nacht een kreunconcert, mevrouw moest poepen maar dat lukte net pas in de ochtendluier…. Was ook niet geweldig dus…

2 maanden geleden

OMG gisteren trouwens (ff heel iets anders), ik parkeerde m'n auto in het centrum, en pas toen ik uitstapte merkte ik eigenlijk hoe dicht de auto naast me geparkeerd stond. Hij stond een centimeter of 20 buiten z'n vak, waardoor ik de Maxi Cosi er niet uit kreeg.. De chauffeur kwam op dat moment gelukkig terug bij z'n auto, maar ik keek waarschijnlijk een beetje chagrijnig 😅 en ik mompelde iets van "Ook weer lekker geparkeerd dit 😑" En hij: "Sorry?" (op z'n Engels...) Dus ik zei: "Nice parking, thanks a lot" Hij kijkt me aan, die ogen worden groot en hij schreeuwt midden op straat: "SHUT THE F*CK UP!! What the f*ck are you saying!!??" Ik stond zo 😳😳😳 Dus ik zei, "I'm trying to get my kid out of the car but your car is too close, so..." Viel 'ie me in de reden "WELL THAT'S NOT MY F*CKING PROBLEM IS IT!! Are you going to report me?" Ik zei "Uhm no 😅 But I can't get my baby... Viel hij me wéér in de reden, "F*CK YOU!!" Nou, werkelijk waar.. Ik wist niet wat me overkwam! Daarna stapte hij in, reed ie weg, kreeg ik vanuit z'n raam nog een paar lekkere scheldwoorden naar m'n hoofd... Die heeft een prachtige middelvinger voor onderweg van me gekregen. Wat een idioot.

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

OMG gisteren trouwens (ff heel iets anders), ik parkeerde m'n auto in het c ...
Tegenwoordig kan je niks meer zeggen. Sommige mensen🤔

2 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Tegenwoordig kan je niks meer zeggen. Sommige mensen🤔
Sommige mensen denken in een vrachtwagen te rijden ipv een vw up...... die hebben hun rijbewijs gratis bij een pakje boter gekregen. En tis ook de maatschappij van tegenwoordig. Kind van 8 op een fatbike, kind van 4 met een iPhone op school, ouders brengen kind met auto ipv de fiets. En dan kunnen ze allemaal ook niet normaal communiceren of spreken geen nederlands🫤 Dan ben ik maar ouderwets en hard.... maar normen en waarden vind ik heel belangrijj

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Sommige mensen denken in een vrachtwagen te rijden ipv een vw up...... die ...
Ik ben minstens zo ouderwets 😅

2 maanden geleden

Goed ik lig dus nu te wachten tot de kleine aap wakker wordt..... mijn tieten staan op springen en lekken al..... maar kleine snurkt en maakt geluidjes. Dus nog niet wakker🫤 dus vermoed zo maar naar beneden en de kolf erop, tenminste 1 kant..... zonde van die melk dit