1536 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Nou..
Hij zag vrij snel dat Moos een voorkeurskant heeft. En dat hij wel n ...
Ah fijn dat je zo’n ervaring hebt!
Lina heeft idd hetzelfde met haar nekje maar dan door de vacuümpomp, bij mij was na afspraak 2 echt een groot verschil.
Ik ben benieuwd voor jullie maandag!
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Girlies met de slaapissues, ik kwam dit net tegen op insta. Zij heeft sowie ...
Hier vandaag overdag ook weer eentje die het niet nodig vind te gaan slapen. Kind is oververmoeid en brult weer. Joepieee
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Girlies met de slaapissues, ik kwam dit net tegen op insta. Zij heeft sowie ...
Oh die van mij lijkt te bedenken waar hij op vakantie gaat komend jaar en lijkt mentaal te verwerken waarom er 6 liter melk komt 😂 slapen na een voeding is er niet meer bij. Sowieso is in slaap vallen steeds lastiger
2 maanden geleden
Die van mij deed net een dut in de maxicosi. In de wagenbak lukt dat niet… iemand ideeën om de wagenbak aangenamer te maken?
Maar goed eerste dutje van vandaag 60 minuten….
2 maanden geleden
Reactie op Charlotte1987!
Die van mij deed net een dut in de maxicosi. In de wagenbak lukt dat niet… ...
Hier ligt eentje naast me in bed nu voor 20min al te slapen.... zo proberen of ik naar beneden kan😬
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Hier ligt eentje naast me in bed nu voor 20min al te slapen.... zo proberen ...
Winst!
2 maanden geleden
Reactie op Evaa1991
Pfoee hier ook al een paar dagen op rij. Mag hopen dat het beter gaat als w ...
Zal wel aan de temperatuur liggen van de dag. Die van mij heeft sinds 5 uur vanochtend 1x 30 minuten in de draagzak geslapen en 1x30 minuten in de kinderwagen. Wat een ***dag. Moest vanochtend naar de verloskundige en vanmiddag naar de garage met de auto. De hele dag een onrustig kind 👎🏻 nu weer thuis en hopelijk nu wel even fatsoenlijk slapen
2 maanden geleden
Reactie op kich
Zal wel aan de temperatuur liggen van de dag. Die van mij heeft sinds 5 uur ...
Hier sinds 9uur vanmorgen 1x30 min met mij in bed.... en nu jaja het record van vandaag al 45min op mij..... koken doen we straks wel🤷♀️🙄 wil hem minimaal uur laten slapen... kind us kapot, maar weigert te slapen
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Hier sinds 9uur vanmorgen 1x30 min met mij in bed.... en nu jaja het record ...
Zelfde hier. In deze vreemde houding 😂. Dan maar later eten…
2 maanden geleden
Reactie op Charlotte1987!
Zelfde hier. In deze vreemde houding 😂. Dan maar later eten…
Jaja papa wou hem in zijn nestje leggen na een uur bij mama te hebben geslapen.... resultaat: kind wakker, meteen honger..... ligt nu bij papa op de borst te slapen. Dus ik kan gaan koken!😁 rijst met spinazie zongedroogde tomaten en geitenkaas. Nomnomnom
2 maanden geleden
Ik ben zo verdrietig 😭 Heb domperidon en neusspray voorgeschreven gekregen voor de borstvoeding en het is nergens op voorraad of leverbaar. Ik vind het zo erg dat het niet lukt en hoopte hiermee nog een klein beetje verschil te maken. Al kolf ik 50 ml ipv 20 of zo. Maar zie het helemaal niet meer gebeuren zonder hulpmiddelen en kan het tegelijkertijd niet loslaten.
2 maanden geleden
Zo ff een flinke jankbui hier.
En dit keer niet van Moos, maar van mezelf.
M'n man is even naar z'n zus met Moos.
Zij is geopereerd aan d'r schouder dus kon niet hierheen komen, en ik had geen zin om met m'n neefje daarheen te gaan.
Nou ja, lang verhaal maar inmiddels is m'n neefje opgehaald en ben ik nog even alleen thuis.
M'n zus zei net "Ik weet niet hoe het komt maar ik mis ons pap en ons mam echt kei erg!" (die zijn op vakantie)
Ik zeg "Nouuuu ik dus óók!!"
Ik weet niet wat dat is maar ik heb het dit keer echt extreem.
Niet eens zozeer voor Moos (hoewel m'n moeder eigenlijk helemaal niet zolang wilde gaan vlak na de geboorte, maar ze hebben er allebei hard zat voor gewerkt dus we hebben ze op het hart gedrukt dat ze echt ff weg moesten) maar ook gewoon echt voor mezelf!
Call me a sissy maar dit moederkindje mist haar mama gewoon 😭
(En papa ook hoor 😅)
En we sturen genoeg foto's, en we krijgen er ook genoeg terug, maar ik vind het dit jaar gewoon écht niet tof dat ze weg zijn.
Het zullen wel hormonen zijn, en vermoeidheid, en misschien nog wel verlate kraamtranen of zo.
Maar ik kan niet wachten tot ze terug zijn! 😭
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Zo ff een flinke jankbui hier.
En dit keer niet van Moos, maar van mezelf. ...
Mijn ouders waren vorige week 2 dagen weg. Ik was helemaal in paniek🥲. Dus ik snap je helemaal. Als je een baby hebt, zeggen ze ook wat je het meeste nodig hebt is je moeder.