1536 Reacties
2 maanden geleden
Vanmorgen het voorstel gedaan om met dit mooie weer 's avonds te gaan picknicken. Vervolgens belt de gastouder van onze peuter af wegens ziekte. Ok ok, got this, dan maar nog een dag met peuter, baby en de oudste heen en weer brengen naar school. Om 15.30 uur had ik nog niks gehaald, qua voeding en slaapjes liep alles compleet anders vandaag. Maar ja, die belofte stond, en dan kan ik het niet loslaten... dus in een rush met peuter en baby naar de supermarkt. De oudste even thuis, papa was boven aan het werk. Auto kwijt, had mn man hem geparkeerd aan de andere kant van het water, waar ik met de wagen niet makkelijk kan komen (tredenbrug). Dus in de snikhitte de hele vijver om, vervolgens telefoon kwijt. Met de auto terug naar het huis, zoeken... man geroepen om me te bellen. Natuurlijk lag ie in de auto, in het zijvak waar ik net de maxi cosy had neergezet.. bij thuiskomst is de oudste heel lief gaan knutselen, met iets teveel lijm... en in de hele korte tijd dat ik even broodjes stond te smeren, plakt de oudste de vingers van de peuter even aan elkaar met plakband (ja maar hij wilde het echt zelf mama!). Om 16.45 uur komt mijn lief naar beneden, en vraag vol verbazing waarom de picknick nog niet klaar staat. Met daarop de volgende legendarische woorden: "waar had jij het dan zo druk mee vandaag?" Ik hou intens veel van hem, maar ik had de boter bijna in z'n haar gesmeerd 😂 Ik geloof wel dat mijn blik genoeg zei, hij droop angstig af... inmiddels wel enorm aan het genieten van de kids die met goed gevulde buiken door de speeltuin sjeesen hoor, maar heeft er iemand een bezem om mij op te vegen? 😅
2 maanden geleden
Reactie op Charlotte1987!
Mijn ouders waren vorige week 2 dagen weg. Ik was helemaal in paniek🥲. Dus ...
Mijn ouders wonen op 2uur enkele reis rijden. Hebben de kleine 2x gezien. Nu ik weer auto rijden hebben we besloten ze zondag op de verjaardag van mijn vader op te zoeken op de camping (is uurtje enkele reis). Mijn vriend rijd het liefst geen snelwegen.... ja van Oost naar noord is de snelweg wel zo handig.
2 maanden geleden
Reactie op kich
Zal wel aan de temperatuur liggen van de dag. Die van mij heeft sinds 5 uur ...
Ja laten we vandaag uitroepen tot nationale baaldag. Het startte hier vanmorgen ook al lekker met om 08:15 een afspraak op het cb waar ik m'n oudste ook mee naartoe moest nemen omdat ik zo vroeg nog geen oppas heb. Hij is echt een uitslaper, dus die was de rest van de dag ook niet te genieten 😅
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Zo ff een flinke jankbui hier.
En dit keer niet van Moos, maar van mezelf. ...
Mijn ouders waren toen onze zoon vier weken oud was drie weken in Schotland
Ik snap je volkomen!
Ook even gehuild.
Heb elk jaar heimwee als ze in het buitenland zijn.
En mijn ouders wonen ook op 2 uren rijden enkele reis ( de liefde bracht mij naar de andere kant van de afsluitdijk)
2 maanden geleden
Reactie op kaarllieeen
Mijn ouders waren toen onze zoon vier weken oud was drie weken in Schotland ...
Hoe is het met je kolf avontuur geëindigd?
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Hoe is het met je kolf avontuur geëindigd?
Lief dat je het vraagt.
Dinsdag toen die kapot ging een nieuwe besteld via bol
( ik heb mijn zoon 3x gevoed met tepelhoed) hij kon de druk eraf drinken. Meer dan ik had verwacht. Alles maar dan alles onder de bv omdat het bleef komen… was een pijnlijke nacht.
Woensdag om 13:30 was de nieuwe kolf er
Dat was een opluchting!
( de oude apparaat maakt nu continu geluid 🤷♀️ hij ligt in de schuur )
Maar kolf stuk en een buikkrampen avond overleefd dus voel mij wel zelfverzekerder 🩵🥹
2 maanden geleden
Reactie op Immie26
Ik ben zo verdrietig 😭 Heb domperidon en neusspray voorgeschreven gekregen ...
Ik weet niet waar je woont, maar als we hier bij de normale apotheek de medicijnen niet kunnen krijgen. Bellen we meestal de radboudapotheek. Bij de meeste ziekenhuizen hebben ze meer op voorraad.
2 maanden geleden
Reactie op kaarllieeen
Lief dat je het vraagt.
Dinsdag toen die kapot ging een nieuwe besteld vi ...
Oh heerlijk! Ik kolf maar 1x per dag in de ochtend voor het flesje, maar weet wat het is om de druk erop te hebben staan😅 dan ben je echt een betty boob zeg maar🤭
Wel mooi dat je je kleine kon aanleggen. Vond ie sws ook wel fijn. En geloof me ook ik kan af en toe het bed verschonen of mezelf met alles onder de melk, spuug of poep🤣
2 maanden geleden
Ik reageer even op iedereen, super lief dat jullie meedenken ❤️ Heb er een paar geprobeerd, ook ziekenhuizen. Ze hebben het in Breda, dat is een stukje rijden maar kunnen we dit weekend misschien wel doen. Of ik ga zelf even met de trein. Maar had gehoopt dat ze het vandaag in het Erasmus zouden hebben en daar hadden ze het ook niet 😵💫 Had gewoon verwacht het vandaag te hebben en dan daarmee verder te kunnen en baal daarom extra erg
2 maanden geleden
Ik ga mijn vriend maar eens achter het behang plakken.... echt serieus! Kleine is oververmoeid dus we probeerden hem eerder in bed te krijgen. Voor voeding ga ik dan op bed met hem liggen. Kleine had volle luier en brulde.... neemt me vriend hem mee naar beneden om tv te kijken🤷♀️🤷♀️ juist geef dat kind nog meet prikkels!!! Wil ie hem een flesje kv maken. Dus ik zeg hoezo, ik geef bv, ja dan kon ik ook even rustig tv kijken. Joh ik ga hem boven voeden in rust, zonder licht en herrie. En nee een flesje hoeft niet dan gaan zijn darmen weer gek doen🙄🙄
Dus heb maar gezegd tot morgen, want nou wil ik ook wel naar bed
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Zo ff een flinke jankbui hier.
En dit keer niet van Moos, maar van mezelf. ...
M'n pa in de groepsapp vanuit Spanje:
"Kan iemand mij helpen? Als ik mijn camera op selfie zet heb ik gewoon beeld. Als ik terugdraai naar foto / video maken is alles zwart.."
Ik: Zit er niet iets voor je lens?
M'n zus: Ja je vinger of zo
Hij: "Ja hahaha ...zat een visitekaartje in mijn hoesje wat er voorgeschoven was 😂😂 Thnx👍👍"
Echt... En dat moet het 13 dagen gaan redden met z'n tweeën 🤦🏻♀️🤣
2 maanden geleden
Wat een kut middag/avond.
Lina reageert zo heftig op die Nutriton en het is zo zielig. Ik heb net de laatste fles zonder gedaan, ga die niet vannacht ook aan met die pijn in der buik.
Ze spuugt niet meer maar ze is wel compleet over de zeik 👍🏼
Oja, ik heb nog niet gegeten dus ik voel me half dood, uitgedroogd en in hongersnood.
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Lina reageert zo heftig op die Nutriton en het i ...
❤️
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Lina reageert zo heftig op die Nutriton en het i ...
Dat is echt het nadeel van sommige middeltjes: het verhelpt probleem X, maar je krijgt Y ervoor terug.. Als het puur en alleen spugen is (zonder irritatie door het zuur) en ze groeit goed, dan zou je haast denken om die Nutriton achterwege te laten aangezien baby’s vaak niks van spugen merken. Succes 😔🙏🏼
2 maanden geleden
Hi dames ,
Dit topic is weer vol . Komen jullie mee naar deel 3 ? https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-juli-2024/klaagmuur-deel-3-1wL19Yw?page=1
Liefs,
Jaleesa|Moderator