1536 Reacties
2 maanden geleden
Waarom poept onze baby altijd tijdens / net na z'n fles terwijl ik zijn luier heb verschoond v贸贸r z'n fles 馃珷
Hij slaapt nu en ik wil hem eigenlijk zachtjes in de co-sleeper proberen te leggen (馃馃徏馃馃徏馃馃徏) maar ik voel me zo'n Loedermoeder als ik hem met poepluier in bed leg 馃槶
2 maanden geleden
Hazenslaapje van 10 minuten in de co-sleeper. Hoera 馃槕
Toch maar z'n luier verschoond..
Nieuwe fles gemaakt (met die warmte drinkt hij minder, maar vaker), lekt die kutfles 馃檮
Nieuwe uit de kast gepakt maar daar zit natuurlijk speen 1 op en hij drinkt uit nr. 2
Midden in de nacht nog op zoek naar een nieuwe nr. 2.
Ik mag hopen dat hij na deze fles minimaal 4 uur achter elkaar slaapt anders ben ik niet te genieten. En die bloedhitte op de slaapkamer maakt het niet veel beter 馃珷
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Hazenslaapje van 10 minuten in de co-sleeper. Hoera 馃槕
Toch maar z'n luier ...
De struggles, ik heb medelijden met je! Ik heb hier de kleine net weggelegd (poging 3) en hoop dat ik zometeen nog wat op de bank kan slapen.. Nu ik dit aan het typen ben, hoor ik de kleine alweer mekkeren 馃槪
2 maanden geleden
Reactie op Guchi
Daar zitten we weer op de bank na haar te hebben verlost van een plasluier ...
Denk ik wel hoor. Hier drinkt ie ook vaker, maar minder. Onderaan de streep nog steeds hetzelfde natuurlijk maar ik denk dat ze misschien nu ook dorst hebben? Haha stom eigenlijk, ik heb geen idee of ze dat gevoel kennen
2 maanden geleden
Ik vind de uitdrukking 'sleeping like a newborn' misleidend. Diegene had geen kinderen denk ik.
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Denk ik wel hoor. Hier drinkt ie ook vaker, maar minder. Onderaan de streep ...
Onderaan de streep drinkt ze hier wat minder: zonet heeft ze maar 20 ml gedronken voordat ze weer in slaap viel en ze moet in 24 uur rond de 600 ml zitten. Vanaf 0.00 uur gerekend, zit ze nu op 110 ml. Hopelijk maakt ze later vandaag een inhaalslag.
2 maanden geleden
Zondag keizersnede gehad. Rotnacht in het ziekenhuis gehad, meneer was onrustig en wou alleen tiet hebben.
Gister thuisgekomen eind van de middag. Afgelopen nacht wou meneer weer alleen maar tiet hebben, dus amper geslapen.
Ik heb gelukkig nu weinig pijn van litteken en heb ook zelf al grote boodschap kunnen doen.
Laten we vandaag dan aub een dag hebben dat meneer gaat slapen ipv huilen. Ik weet lieve vent het was een hele heftige bevalling, maar mama is ook maar een mens馃槶馃槩
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Zondag keizersnede gehad. Rotnacht in het ziekenhuis gehad, meneer was onru ...
Het warme weer helpt natuurlijk ook niet voor zo'n kleintje. Hopelijk inderdaad vandaag wat meer rust.
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
De eerste nacht in het ziekenhuis was bij ons ook draaaa-ma! Dus we hadden ons al schrap gezet voor n贸g een nacht zonder slaap toen we thuis kwamen (toen hadden we al 2 nachten niet geslapen) maar wonder boven wonder sliep hij die nacht zonder mokken in z'n co-sleeper en liet hij er steeds 3 uur tussen zitten 馃コ
Dat hoop ik ook voor jou!
2 maanden geleden
Ik gaf weliswaar kv dus ik deed bijvoorbeeld de luier en mijn man de fles zodat ik m'n ogen even dicht kon doen, en inderdaad, de bevalling was heftig voor die kleine.. Maar toen dacht ik ook op momenten "maar voor mij ook! 馃槶 Wanneer mag ik dan rust?" en dat komt 茅cht. Trust me 馃檹馃徎
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Dikke knuffel voor jou! Wat heftig zo!
De tweede nacht is wel berucht, kindjes beseffen dan dat ze niet meer lekker in de buik zitten en plakken dan echt aan je. Hopelijk krijg je snel een beetje meer rust. 馃
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Ja die eerste 2-3 nachten zijn heel heftig. De borstvoeding moet op gang komen en dat regelen ze door continu te vragen. Als je stuwing krijgt wordt dat minder. Probeer overdag te slapen als de kraamzorg er is. En ook lekker samen met de baby huid op huid slapen (evt met hydrofiel ertussen tegen het zweten).
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Heb je kraamzorg ? Die zijn vaak ook goed ze in bed in slaap te krijgen even zodat je rust krijgt na een voeding. Zodra ze de moeder ruiken denken ze allemaal MEEELLLLKKKKK馃弴.
Heel veel succes, het wordt beter 馃崁
2 maanden geleden
Als ik de baby in houding A leg voor z'n fles, knijpt hij in m'n velletjes (van m'n bovenarm, of m'n zij.
Echt van die gemene velletjes, heb er al allemaal kleine blauwe plekjes van overal 馃珷).
Leg ik hem in houding B, schopt 'ie tegen m'n tiet. Die van vannacht was VOL raak, voelt echt beurs.
Leg ik hem in houding C glijdt hij steeds weg en zie ik ook niet wat ik aan het doen ben, dan zit alles onder de melk. .
Moet ik hem nou echt in z'n Puckababy doen met die hitte, alleen maar omdat hij niet ff gedurende 1 fles kan stilliggen? 馃槕
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Als ik de baby in houding A leg voor z'n fles, knijpt hij in m'n velletjes ...
Je kunt misschien de tip van tijdens het verschonen toepassen. Geen idee hoor 馃槄. Onderkant romper over de armpjes omhoog doen en dan vastmaken met de drukknopen aan de bovenkant. Gegarandeerd rustige armen is mij verteld. Laat even weten of dat werkt voor je. Ben zelf ook wel benieuwd 馃檭