1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ah ja hij ligt hier eigenlijk al 2 dagen in alleen z'n luier 🤭 en die krij ...
En een hydrofiele doek?

2 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

En een hydrofiele doek?
Of ducktape 👌🤪

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Of ducktape 👌🤪
😂😂😂 ik wilde eigelijk zeggen en een extra luier om zn rompje 😂ducktape doet zo’n zeer🤪

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ah ja hij ligt hier eigenlijk al 2 dagen in alleen z'n luier 🤭 en die krij ...
Hahaha

2 maanden geleden

We zijn overgestapt van Infacol naar Etos eigen merk en sindsdien zit z'n fles steeds verstopt 😒 Kind zuigt zich vacuüm, ik ben ooit een uur bezig met 1 fles. Wat een ontzettend gekloot. Bij kindjes die borstvoeding krijgen mag je het gewoon op een lepeltje toedienen, dus dat ga ik hier ook maar voortaan doen, want dit schiet voor geen meter op.

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

We zijn overgestapt van Infacol naar Etos eigen merk en sindsdien zit z'n f ...
Deed dit ook gewoon hoor bij de eerste of hij nu kv of bv uit flesje kreeg. Net als vitaminen. Heb je het idee dat het spul van Etos wel werkt? Onze dochter heeft tot nu toe nog geen mega aanvallen van krampjes zoals zoontje. Maar wel handig om te weten mocht het nog drama worden.

2 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Deed dit ook gewoon hoor bij de eerste of hij nu kv of bv uit flesje kreeg. ...
Ja het helpt ontzettend goed, daarom wil ik eigenlijk niet terug naar Infacol (hoewel die toediening een stuk praktischer is). Heb hem net z'n druppeltjes met een lepeltje gegeven (inderdaad net als z'n vitaminen) en dat ging hartstikke goed 👌🏼

2 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Deed dit ook gewoon hoor bij de eerste of hij nu kv of bv uit flesje kreeg. ...
Ik ben gisteren begonnen met vsm cinababy en had gisterenavond gelijk 2 dikke poepbroeken en driekwartier verdriet ipv 3 uur!

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik ben gisteren begonnen met vsm cinababy en had gisterenavond gelijk 2 dik ...
Wat fijn dat het aanslaat bij d'r! Hopelijk nu een stuk meer rust voor jullie 🫶🏼

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Wat fijn dat het aanslaat bij d'r! Hopelijk nu een stuk meer rust voor jul ...
Hopelijk is het geen toeval en werkt het echt! Kreeg deze aangeraden door de kraamhulp.

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ja het helpt ontzettend goed, daarom wil ik eigenlijk niet terug naar Infac ...
Bedankt nog voor de tip!!! Nu bij 5 flessen gebruikt en hier nu al de hele ochtend een rustige en tevreden baby 😍 Hopelijk geen toeval en helpt dit dus echt!

2 maanden geleden

Reactie op mbaten

Bedankt nog voor de tip!!! Nu bij 5 flessen gebruikt en hier nu al de hele ...
Komen er bij jullie geen klontjes in de melk? Hier zat z'n fles steeds verstopt 😒 Ik geef het nu in een lepeltje, net als z'n vitaminen.

2 maanden geleden

Boertje komt ook weleens liggend aan de borst. Maar als ik hem meteen terugleg dan komt er wel wat melk terug. Ik hou hem daarom wel even rechtop. Meestal komt er dan een boertje en is het klaar. Na een borst en een boertje ook even plat om de melk wat voor te verteren. Verschonen en weer door met de 2e of lekker slapen.

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Komen er bij jullie geen klontjes in de melk? Hier zat z'n fles steeds ver ...
Nee nog niets van gemerkt 🙈

2 maanden geleden

Alsof die kat nog niet genoeg op z'n zenuwen werkt, moet ik haar nu binnen houden met d'r irritante gezeur, omdat er een baby merel in de achtertuin zit, die steeds gevoed wordt door moeder.

2 maanden geleden

Oja en m'n kliko is kwijt 😑🤷🏻‍♀️ Vanochtend aan de straat gezet omdat 'ie geleegd werd en nu is 'ie weg. Bij nr. 15 staat een kliko, en die van nr. 15 staat nog aan de straat - Dus ik vermoed dat die doos de verkeerde heeft gepakt maar ik heb geen zin om 'm daar om te ruilen. Misschien wil m'n man dat zometeen wel even doen 🤭 en anders pakken we die van 15 wel, met haar lelijke poezenstickers erop.

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Oja en m'n kliko is kwijt 😑🤷🏻‍♀️ Vanochtend aan de straat gezet omdat 'i ...
Hahaha

2 maanden geleden

Nou ik ben dus mijn bril kwijtgeraakt vanavond. Nog even een ijsje eten in het dorp. Leuk idee, maar best even een onderneming. Echt geen idee waar ik hem ben verloren; leve de vergeetachtigheid 🫠

2 maanden geleden

Janken dit! Nadat mijn peuter al 2,5 jaar slecht slaapt, nu een baby die elke nacht clustert ipv avond. De meeste nachten slaap ik maar 2 uur. Net ook een regeldag gehad dus het zuigen aan de tiet gaat con-ti-nu door.

2 maanden geleden

Ik dacht dat we de oplossing hadden voor krampjes maar na gisteren een goede nacht vanavond weer uren wakker, huilen en jammeren. Voel me zo naar. Kan haar niet goed troosten. Kan haar maar niet eerder dan 2 uur in slaap krijgen waardoor ze 10-2 wakker is. Heb niet genoeg productie om borstvoeding te geven. Het voelt alsof ik alles fout doe 😭 En m’n man ligt naast me te snurken