2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

En nu slaapt hij eigenlijk op me in zijn slaapzak en wordt zijn broer wakke ...
😩😩😩😩

één maand geleden

Voel me ineens heel overweldigd. Dat geplak aan me de laatste dagen. Merk dat ik me ga irriteren aan haar gehuil terwijl ik dat eerder niet had. Hoofd zit vol. En mijn man zal ook niet uit zichzelf zeggen goh zal ik haar even in de draagdoek doen of haar in slaap wiegen of zo.

één maand geleden

Dat geplak joh. Het lijkt wel een sticker vandaag ... Pff ook goed om te lezen dat het ook overal hetzelfde is met de papa's. Manlief heeft t zwaar, ben benieuwd of ie nu met een baby , de mannengriep oooooit gaat overleven 🙈

één maand geleden

Het nadeel van je kleine eerder in bed stoppen...... her heeft eerder honger🙄 Me vriend slaapt in elk geval goed en snurkt (nog) niet

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Het nadeel van je kleine eerder in bed stoppen...... her heeft eerder honge ...
Die van mij wel keihard 😩

één maand geleden

Reactie op kich

Die van mij wel keihard 😩
Hij is gewoon klaar wakker nu grrr.... ik wil slapen😭

één maand geleden

Erachter komen dat mijn man de volle kolf op het aanrecht heeft laten liggen ipv in de vriezer leggen 😭😭 waarom doet 150 mL melk weggooien zo'n pijn ? En gisteren bij mijn moeder 3 zakjes melk gewarmd waarvan 1 niet nodig. 250 mL melk op 24 uur weg. En mijn man zegt dan: maar je maakt toch nieuwe. Wat rationeel klopt, maar toch..😭😭

één maand geleden

Goed kleine is net wakker, dus ik was snel douchen. Kleine omkleden en opfrissen.... blijkt mr vriend weer in bed gestapt te zijn!!! Wtf we gaan straks weg en kun je heel misschien even helpen ?!? Hij zal wel de reden hebben het is weekend en morgen moet ik er vroeg uit.... joh ik was er vannacht om 0130 en om 6uur uit en zit nu weer beneden. Fijne zondag iedereen

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Erachter komen dat mijn man de volle kolf op het aanrecht heeft laten ligge ...
Dat doet pijn

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Neeeee 😭😭 Volgende keer misschien bewaren voor in een badje? Dan wordt het iig nog een soort van gebruikt.

één maand geleden

Afspraak van afgelopen nacht was: Ik pak alles vóór 6 uur, hij na 6 uur. Prima. Wordt baby om 5.40 wakker (zal je net zien) dus hij geeft me een por (zo liefdevol die vent) dus ik eruit, fles gemaakt, om 6 uur teruggelegd en zelf ook teruggegaan. Begint ie om 6.30 weer een beetje te jammeren, dus ik geef die vent een por (dan ken je 'm terugkrijgen ook) maar die slaapt heerlijk verder. Uiteindelijk baby maar op me gelegd en nog 1,5 uur gesukkeld tot m'n arm sliep en toen werd baby ook wakker. En man ook. Zegt ie: "Zal ik er anders uit gaan met hem?" en ik: "Oké!" Hij: "Zo dat was wel héél snel 😅" Ik zeg "Ja, het is ook na 6 uur" Hij: "Ja, ik had hem ook niet bij me in bed gelegd hoor" Ik zeg "Nee maar je stond om half 7 ook niet op anders" Nou hij eruit, hoor ik de magnetron 🫠 Dus ik er óók uit, ik zeg "Hij hoeft nog niet te eten hè! 10.00 pas." Zegt ie "Oh ja dat weet ík toch niet" Ik zeg "JIJ duwt er mij toch uit om 5.45??" En hij: "Uhmm oja..." Na-denk-ennnnn 🫠

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ze noemen moedermelk volgens mij ook wel ‘golden liquid’. Mij kost het zó veel moeite om 50 ml te kolven. Elke druppel probeer ik op te vangen. 150 ml weggooien zou mij ook ontzettend veel pijn doen!

één maand geleden

Reactie op Guchi

Ze noemen moedermelk volgens mij ook wel ‘golden liquid’. Mij kost het zó v ...
Ja, het doet gewoon zeer. Ik geef kunstvoeding maar mijn borsten hebben nog altijd wat melk. (Ik denk omdat omdat ik haar af en toe aanleg voor troost maar een volledige voeding zit er niet in) 2 weken geleden ofzo, had ik met m’n handen melk gekolfd om haar wat te kunnen geven omdat aanhappen zo’n drama was. Bloed, zweet en tranen voor een paar lepeltjes melk en ze spuugt het een kwartier later zo weer uit 😅

één maand geleden

Ohhh vreselijk als je melk weg moet gooien of knoeit oid. Gisteren had ze hier niet alles van de gekolfde melk opgedronken. Ja dan kan ik ook wel janken want het was al een keer opgewarmd vanuit de koelkast.

één maand geleden

Zo, ik heb man de baby gegeven voor het slaapje met de boodschap dat hij nu probeert haar weg te leggen/in slaap te laten vallen en veel succes gewenst. “Als het niet lukt help jij dan wel even” Irritant en toch wel een beetje aandoenlijk tegelijk 😂

één maand geleden

Even klagen over mezelf, soort van. Mentaal na de keizersnede nog niet in orde zijn en het gevoel hebben dat niemand geduld met je heeft/iedereen verwacht dat alles nu wel weer soepeltjes moet lopen en daardoor veel discussies en spanning hebben in huis…

één maand geleden

Mijn man heeft een hobby waardoor hij vandaag van 14-19 weg is, wat niet erg is, maar vanochtend moest hij ook al van 7-10:30 weg om dingen voor te bereiden voor z’n zus d’r feest van volgende week. En m’n zoontje weigert ineens de fles… (ik geef bv, maar elke dag krijgt-ie een flesje met afgekolfde melk)

één maand geleden

Ik hou er niet zo van om te klagen over mijn vriend op een forum, maar ik moet echt ff mijn ei kwijt. Als ik dit tegen hem doe gaan we echt de grootste ruzie krijgen, wat ik wil voorkomen voor onze kleine meid. Mijn vriend zit sinds 4 dagen opeens alleen maar te gamen. Hier heb ik absoluut geen problemen mee als onze kleine meid geen aandacht vraagt en dat weet hij ook. Maar nu blijft hij snachts opeens heel de nacht wakker ( zogenaamd voor de kleine meid ) Hij zegt dat als ze dan komt voor een flesje hij wakker is, en ik kan blijven liggen. Hartstikke fijn natuurlijk. Maar mijn vriend gaat dan om 06:00 slapen wanneer ik opsta om de dag te beginnen, en hij komt er smiddags pas rond 15:00 ongeveer uit. De laatste ochtenden doet onze meid geen oog meer dicht en kan ik ook echt niks doen totdat hij wakker is. Vanmorgen vroeg een was erin gedaan, die al sinds 08:00 wacht op opgehangen te worden, ik kom er gewoon niet aan toe. Als ik aangeef dat ik nergens aan toe kom omdat ik overdag voor haar moet zorgen als ze continue wakker is, geeft mijn vriend alleen maar aan dat die het doet voor mij. Ik heb al 2 keer aangegeven dat ik liever snachts een keer extra eruit moet voor een flesje, zodat we onze dag samen kunnen beginnen en ik ook het huishouden een beetje kan bijhouden. Vanmorgen ging meneer weer pas om 07:00 naar bed met de mededeling dat ik hem om 13:00 moest wakker maken aangezien we om 14:30 gaan eten bij zijn familie. Om 13;00 wakker gemaakt maar hij was nog zo moe dus hij zei ‘ maak me over een kwartiertje maar wakker ‘ DIKKE L*L, 3 BIER. Ik maak je nu helemaal niet meer wakker en ik ga ook niet naar ‘t etentje van je familie. De kleine meid moet nog in bad, en ik moet mezelf ook nog omkleden en opmaken wat ik natuurlijk nooit meer ga redden. Hopen dat hij zo zijn lesje leert. 🤷‍♀️

één maand geleden

Behang weer onder de stront 🤣. Deze baby poept graag spuitend op de verschoontafel. Maar goed gisteren heeft ze de hele dag gehuild omdat het vast zat blijkbaar. Nu is ze helemaal opgelucht.

één maand geleden

Reactie op Mommytobe24x

Ik hou er niet zo van om te klagen over mijn vriend op een forum, maar ik m ...
Dit is wel een lastige situatie inderdaad. Deed hij dit ook al voordat de kleine er was? En kan hij niet overdag gamen? Natuurlijk zijn de nachtvoedingen vermoeiend en is het fijn als hij die wil doen, maar een baby heeft overdag veel meer aandacht nodig dan snachts. En bovendien hangt hij snachts de was dus niet op. En als je eens oppert dat hij dit om de nacht doet? Dat hij bijvoorbeeld gaat slapen na de eerste nachtvoeding zodat hij iets eerder op de dag uit bed komt weer?