2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Psylliumvezels… brrr ook zoiets goors
Je hebt ze ook in capsule vorm bij de Holland en barrett! Dan proef je ze niet :)

één maand geleden

Pff! Blijkbaar was de P speen kapot of lek. Vanochtend twee keer super snel gedronken en flink gespuugd, vond het al zo raar dat ze opeens zo snel die fles op had. Net andere speen en de nette 30 minuten met twee droge boeren. Gesloopt van dit tafereel! 😳

één maand geleden

Reactie op MD999

Hahaha echt hè, ik kan dat ook echt allemaal niet wegkrijgen. Moest in mij ...
Ik ook niet hoor. Ook al proef je iets niet. Dan is het alsnog bepaalde structuur/substantie. Bonen, broccoli, volkoren brood en als dat niet werkt. Erg veel pech.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Die is minstens zo goor 🫣
Oh oeps

één maand geleden

2 kiwis eten elke ochtend doet ook wonderen. Of koffie en sigaretten, maar ja, dat was in ons vorige leven

één maand geleden

Denk dat er hier toch wat medicatie trauma's moeten worden gesproken 😂

één maand geleden

Reactie op Evaa1991

Je hebt ze ook in capsule vorm bij de Holland en barrett! Dan proef je ze n ...
Dat meen je!

één maand geleden

Reactie op kich

2 kiwis eten elke ochtend doet ook wonderen. Of koffie en sigaretten, maar ...
Ik zal wat keren rokend op de plee gezeten hebben 😂😂

één maand geleden

Ik probeer dus al een uur nieuwe broeken te bestellen bij de hm. Alleen geeft de site steeds technische foutmelding 🤯 mag ik zeker vanavond alles weer opnieuw gaan selecteren 👎🏻

één maand geleden

Reactie op kich

Ik probeer dus al een uur nieuwe broeken te bestellen bij de hm. Alleen gee ...
Ja, dat je weer tot bedtijd met vierkante ogen en een hoop irritatie bezig bent

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Kiwi, sinaasappels of een glas lauw warm water op de nuchtere maag😉 werkt ...
Kiwi helpt inderdaad wel iets. Het is ook niet iedere keer moeizaam gelukkig.. soms een paar dagen. En heb er over het algemeen niet zoveel last van als ik maar de tijd krijg om te poepen. Heb altijd al problemen met m’n darmen, dus ben er inmiddels wel aan gewend 😉 Desondanks wel bedankt voor de tips hoor, ik word alleen geen kampioen snelpoepen

één maand geleden

Reactie op kich

2 kiwis eten elke ochtend doet ook wonderen. Of koffie en sigaretten, maar ...
Zo dat was lekker hey, koffie en een peuk ‘s ochtends en ik kon gelijk naar de wc 😂 Snap wel dat ik nu niet meer zo makkelijk ga

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Dat meen je!
Slik ik al jaren, ik krijg het als dat vieze papje ook echt niet door m'n strot.

één maand geleden

Zo en nu wil ik ff zeuren. Door dat ik begin van de middag dat gezellige contactdutje had gedaan, ivm de overprikkeling door m’n vader, was m’n huis inmiddels 1 chaos. En ja, ik weet het: moet ik me niet druk om maken blablabla. Maar ik woon al klein en dan al die troep, ik word daar zo onrustig van. Nou, goed… Lina gegeten, geknuffeld en gespeeld dus weer tijd om naar bed te gaan. Lukte niet gelijk om in slaap te vallen maar ik heb engelen geduld en ga ernaast zitten tot ze slaapt. Prima. Gauw stofzuigen, keuken opruimen… OJA DIE KEUKEN. Nou weetje, dan zijn m’n vader en z’n vrouw dus geweest en die zetten dan de kopjes boven de vaatwasser. MENSEN. Je ziet dat er een volle wasmand staat, vuil op de grond, ik zat te ontbijten in hun bijzijn omdat ik daar nog geen tijd voor had gehad. Joh. Zet die kopjes ff in de vaatwasser? Kleine moeite en scheelt mij weer werk. Sterker nog: vraag even of je voor me kunt stofzuigen? Het regent, misschien heb ik wel boodschappen nodig? Anyway. Dat ben ik. Maar goed, ik heb uiteindelijk gedaan wat ik wilde doen. In een zeer rap tempo. Wil ik gaan zitten: Lina wakker. Want die ligt in een gewone slaapzak overdag omdat ik het inbakeren af wil bouwen… maar dat betekent korte slaapjes want mevrouw mept zichzelf wakker. Nou goed, inmiddels huilt ze dus ik sta maar weer op. Groetjes xoxo

één maand geleden

Oké ik heb nog meer te klagen vandaag; Ik denk dat jullie genoeg hebben aan 1 woord : telefoonverkopers Ps. Aan de taalnazi’s: vgm bestaat het woord niet, maar hoe noem ik dit volk anders (sorry voor iedereen met deze baan)

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Zo en nu wil ik ff zeuren. Door dat ik begin van de middag dat gezellige co ...
Ik vind dus ook dat kraamvisite hun kopjes in de afwasmachine mogen doen 🤣 Gisteravond had mijn man zijn overhemden opgehangen. Was ergens iets niet goed gegaan want ze waren weer of nog vies. Dus vanochtend roept ie naar beneden: de hemden moeten opnieuw gewassen worden want er zitten vlekken in. Kijk ik een uur later. Heeft hij dus die hemden VOOR de wasmachine gelegd. Echt kerel, stop ze erin en zet dat ding aan….

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Zo en nu wil ik ff zeuren. Door dat ik begin van de middag dat gezellige co ...
Ja dat is ook kak. Zeker van eigen familie. Je hebt nu wel je huis op orde en kunt met Lina knuffelen met rust in jouw hoofd :) (hoop ik)

één maand geleden

Goed ik heb mijn vriend dus instructies gegeven hoe je de kleine rustig houd. Dus niet door die speen erin te rammen 🙄 heb ze ff alleen gelaten en ben ff het afval wegdoen. Kleine heeft net een 40min geslapen gelukkig, maar ben benieuwd wat de dag verder brengt en vooral de nacht

één maand geleden

Reactie op MD999

Oké ik heb nog meer te klagen vandaag; Ik denk dat jullie genoeg hebben aa ...
Er was een Seinfeld aflevering waar hij zegt : sorry, het komt nu niet uit. Geef even je nummer dan bel ik je terug. Nee? Mag dat niet? Is vervelend he als mensen je thuis bellen En dan hangt hij op. Ik wil dat toch ooit eens doen 😅😂

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ja dat is ook kak. Zeker van eigen familie. Je hebt nu wel je huis op orde ...
Nou, ik was gewoon even toe aan een uurtje solo bankhangen en misschien wel even slapen. Maar goed, misschien kruip ik wel even met haar in mijn bed. Kijken of ze dan wil slapen…