2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Nou, ik was gewoon even toe aan een uurtje solo bankhangen en misschien wel ...
Ja doe je dat toch :). Snap dat dit shit is 🍀.
één maand geleden
Reactie op kich
Ik vind dus ook dat kraamvisite hun kopjes in de afwasmachine mogen doen 🤣 ...
Ohhh vreselijk, kan ik echt niet tegen.
Ja in de eerste 3 weken kwamen zij dus nagenoeg elke dag langs, helemaal prima. Maar niet even boodschappen of avondeten meenemen. Of überhaupt vragen of ik daar behoefte aan zou hebben.
Ze kwamen echt elke dag even op visite 🫣
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Er was een Seinfeld aflevering waar hij zegt : sorry, het komt nu niet uit. ...
Hahaha dat is een goede!
Ik probeer altijd netjes te blijven, maar het gebeurd de laatste tijd zo vaak..
Deze kunnen we ook doen: https://youtube.com/shorts/Z-uxw88y8pU?si=c0zlA8xykFlpU5bN
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Goed ik heb mijn vriend dus instructies gegeven hoe je de kleine rustig hou ...
Aanvulling hij voelt zich niet zo fit... zij collega's zijn allemaal verkouden of hebben de griep. Dus ik zeg geef dan aub onze zoon even geen kusje, want straks is het kind ziek. Nou dat maakte hij zelf wel uit, want hij vond het overdreven dat ik het benoemde😩🙄
Echt waarom snappen mannen dingen gewoon niet. Oh btw de kleine zit dus weer bij mij, want ja hij kon hem niet stil krijgen.... uh de luier ia vol, kind heeft krampjes en wat dorst. 2 dingen kun jij wat aan doen en het laatste is mijn taak
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ohhh vreselijk, kan ik echt niet tegen.
Ja in de eerste 3 weken kwamen zij ...
Mijn moeder was met de eerste 2 ook zo. Ik moest ook koffie voor haar zetten bv, want ze was bang dat ze anders mijn apparaat kapot maakte (een nespresso…..). En dan toekijken hoe ik aan het koken was 8 dagen na de geboorte. Gelukkig helpt ze nu wel als ze langskomt 😅
één maand geleden
Reactie op kich
Mijn moeder was met de eerste 2 ook zo. Ik moest ook koffie voor haar zette ...
😅😅 sommige mensen…
Ik lig inmiddels in bed, Lina slaapt in m’n armen. Volgens mij valt dit niet onder veilig slapen of gezonde baby houding.
We liggen met onze buiken tegen elkaar en haar hoofd ligt op mijn bovenarm. Geen idee of dit goed is, we slapen eigenlijk nooit samen in bed.
Laatste keer was in de kraamweek, stom eigenlijk.
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Het ziet er ook niet uit of ze er last van heeft 🤪
Zo slapen wij 's ochtends uit, als er niks op de planning staat.
Vaak wordt Moos tussen 6 en 7 wakker maar dan heb ik nog geen zin om op te staan, dus dan leg ik hem nog bij me in bed en slaapt ie soms vlot tot 9 uur.
Ik slaap dan zelf eigenlijk niet echt, ik sukkel een beetje, maar ik vind het heeeeeeeerlijk.
In het weekend kruipt m'n man dan tegen ons aan en sandwichen we de baby 🤭
één maand geleden
Reactie op Chan98
Hier al 5 🫣 dit en dat allemaal voor 14:00 uur
Hier 0. Dus hopelijk gaat hij nog even flink los zometeen
één maand geleden
Hoe makkelijk een voedschema stuk kan gaan: ik had weer eens wat online besteld. Deurbel ging, dus ik haal de fles uit de mond van de kleine. Til haar op en loop naar de deur. Neem het pakket in ontvangst en ga terug naar de bank om het voeden te hervatten. Kleine houdt stijf haar lippen op elkaar, is in slaap gevallen en heeft dus 50 van de 135 ml laten staan. Die gaat zichzelf zometeen eerder melden..
één maand geleden
Reactie op Chan98
En nummer 6 is er nu ook
Jeetje hoe dan🫣 hier nog geen aankondiging gehad. Maar gister kwam het ook tijdens het eten. Hopelijk nog wel voor we de nacht in gaan😬