2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op Chan98

Face to face gaat het niet worden want ze wonen 1 uur rijden verder ik laat ...
Al onze ouders wonen ook 2-5 uur rijden van ons vandaan. Die van 2 uur rijden komen meestal ook niet langer dan 2 uurtjes. Mijn moeder blijft altijd een paar dagen slapen (in een hotel). En die bleef ook altijd veel te lang hangen ‘s avonds. Ik heb toch een keer een goed gesprek gehad met haar dat ik gewoon niet 3 avonden achter elkaar tot 23 uur gezellig kan zijn. Dus nu eet ze braaf mee en dan een theetje en dan gaat ze naar haar hotel. Soms kan een goed gesprek wonderen doen hoor

één maand geleden

Hier net 10 minuten een krijspaleis waar een Ballorig jaloers op zou zijn. Daarna wel een eerste explosief in de luier gedropt. Het was niet bizar veel na 48 uur niets. Dus er zal meer komen. Maar hopelijk geeft dit al wat opluchting en kan ze zo slapen

één maand geleden

Reactie op layla223

Ik hoor zo vaak positieve verhalen over samen slapen en hoe je dit veilig k ...
Ik snap je helemaal. Mijn middelste is een keer uit bed gevallen tussen de cosleeper door. Lag onder ons bed. Duurde even voordat ik kon vinden waar het gehuil vandaan kwam. Alleen mijn baby slaapt gewoon amper in z’n bed. En volgens de veilig slapen regels ook niet, want hij wil niet plat liggen. En een mens moet toch slapen. Dus dan maar zittend met de baby op de borst, het is niet anders…. Jouw hand is ook niet zo zeer heel gevaarlijk. Het zijn meer dekens en partners waar je op bedacht moet zijn

één maand geleden

Reactie op kich

Al onze ouders wonen ook 2-5 uur rijden van ons vandaan. Die van 2 uur rijd ...
Mijn moeder gaat de slachtoffer uithangen weet ik uit ervaring vandaar deed ze vorige week ook bij mijn zwager op verjaardag. Gevolg wij een huilende baby van alle stress

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Hier net 10 minuten een krijspaleis waar een Ballorig jaloers op zou zijn. ...
Hier nogsteeds niks😩 normaal heeft hij er meerdere per dag. Dus hopelijk vannacht. Ik ga een poging doen nu met hem in bed te belanden, want hebben beide slaap nodig

één maand geleden

Reactie op kich

Al onze ouders wonen ook 2-5 uur rijden van ons vandaan. Die van 2 uur rijd ...
Mijn moeder is dus het andere uiterste omdat ze zelf opdringerige ouders en schoonouders had. Zij wil ons totaal niet tot last zijn omdat ze dat zelf ervaarde. Dus moet haar echt zeggen om bijvoorbeeld mee te eten.

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Hier nogsteeds niks😩 normaal heeft hij er meerdere per dag. Dus hopelijk v ...
Nu flesje aan het geven maar ook zo mega onrustig. Dus zal meer dwars zitten. Dit is meestal de meest rustige voeding van de dag.

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Nu flesje aan het geven maar ook zo mega onrustig. Dus zal meer dwars zitte ...
Hier valt het mee met de onrust. Die was gister en eergisteren groter in de avond. Ben benieuwd of hij na deze voeding erin wil

één maand geleden

Reactie op Chan98

Mijn moeder gaat de slachtoffer uithangen weet ik uit ervaring vandaar deed ...
Ik snap dit nooit. Zij hebben toch vroeger ook kinderen gekregen, een kraamperiode gehad, een baby met huilbuien? Dan zou je toch als geen ander moeten begrijpen dat je de wensen van de ouders respecteert en niet je eigen zin moet doordrijven?

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Hier valt het mee met de onrust. Die was gister en eergisteren groter in de ...
Wonderbaarlijk ligt ze nu vrij rustig in haar wiegje om zich heen te kijken. Afwachten maar. Succes zometeen!

één maand geleden

Reactie op WeS187

Ik snap dit nooit. Zij hebben toch vroeger ook kinderen gekregen, een kraa ...
Nou dit dus blijkbaar zijn ze het vergeten

één maand geleden

Mag ik gewoon heel even zeggen dat ik moe ben en een beetje verdrietig. En evengoed gelukkig maar ook een zeer lijf. Maar ik heb wel M&Ms xoxo 💋

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Mag ik gewoon heel even zeggen dat ik moe ben en een beetje verdrietig. En ...
Waarom ben je verdrietig? Geniet van je M&M's 😍

één maand geleden

Reactie op Charis91

Waarom ben je verdrietig? Geniet van je M&M's 😍
Ik heb niet een specifieke reden… gewoon een gevoel. Stel gewoon hoge eisen aan mezelf denk ik maar ik wil gewoon dat alles voor elkaar is. Daarnaast ben ik soms ook een beetje eenzaam ofzo? Denk ook gewoon een beetje de 24/7 aan staan en verzorgen dip. 😅 En dan die walgelijke onzekerheid… Toch best specifieke redenen trouwens. Anyway, het komt wel weer goed. Even vanavond overleven en dan is er morgen weer een nieuwe dag.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ik heb niet een specifieke reden… gewoon een gevoel. Stel gewoon hoge eisen ...
Het moederschap kan soms best eenzaam zijn hoor. Zeker in die beginfase sluit jebjezelf een soort van op. Zie maar hoeveel tijd wij hier op dit forum kunnen slijten. Omdat we de hele dag thuis zitten. En jij hebt dan geen partner rondlopen met wie je kan praten en aan wie je je kan ergeren. Best logisch dat je wel eens een dip hebt. 🥺

één maand geleden

Reactie op kich

Het moederschap kan soms best eenzaam zijn hoor. Zeker in die beginfase slu ...
Ben vandaag ook niet buiten geweest, dat helpt natuurlijk niet. Maarja, het komt gewoon niet altijd uit 🫣 en als het vandaag kon… regende het! Maar goed, wat ik zeg.. morgen een nieuwe dag.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ik heb niet een specifieke reden… gewoon een gevoel. Stel gewoon hoge eisen ...
Ja ik snap je helemaal! Maar je doet het keigoed 😘 Lekker de M&M's op eten, optijd naar bed en morgen een nieuwe dag 😄

één maand geleden

Reactie op Charis91

Ja ik snap je helemaal! Maar je doet het keigoed 😘 Lekker de M&M's op ...
Ik moet nog wachten op de fles. Die geef ik om 22:00, daarna lekker slapen en bidden dat ze de nacht ff goed doortrekt. (Vandaag voor het eerst 5 flessen ipv 6)

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ik moet nog wachten op de fles. Die geef ik om 22:00, daarna lekker slapen ...
Oeh spannend! Hopelijk slaapt ze lekker door 😄

één maand geleden

Reactie op kich

Het moederschap kan soms best eenzaam zijn hoor. Zeker in die beginfase slu ...
Zelfs met partner voel ik me soms best alleen. Met name als we het ergens over oneens zijn. Afgelopen weekend heb ik erover na zitten denken om de voedingen misschien weer op te hogen, omdat de baby elke keer al na amper 3 uurtjes weer kwam. Hij gaat daar dan tegenin "want op die 180 zou de baby het gewoon 4 uur moeten volhouden" Ja dat begrijp ik Gerrit, maar jij zit hier niet dagelijks met een ontevreden baby, te rekken tot die 4 uur onderhand om zijn. Maar dat is dan weer lullig om te zeggen, hij moet nou eenmaal werken. Hij had ook liever meer tijd met die kleine doorgebracht dan met z'n collega's. En dan stop ik daar de discussie, waardoor ik met een rotgevoel tegenover hem, én tegenover de baby zit. Eén van de twee blijft ontevreden, dus dan doe je het als moeder en partner gewoon ergens niet goed, voor mijn gevoel. En juist degene met wie je erover zou moeten kunnen praten, lijkt je dan niet te begrijpen. 😕