2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op WeS187
Zelfs met partner voel ik me soms best alleen.
Met name als we het ergens ...
Precies! Dit heb ik dus ook 🙈
Ik deel het vort gemeen mee dat ik heb opgehoogd 🙈 in t begin waren er ook discussie maar nu niet meer haha misschien niet de beste manier maarja scheelt wel hoop irritaties.
Naar hoeveel wilde je ophogen? Hij krijgt hier ook 5 x 180
één maand geleden
Reactie op Charis91
Precies! Dit heb ik dus ook 🙈
Ik deel het vort gemeen mee dat ik heb opge ...
Ja eigenlijk naar 210 zodat hij wat laat staan (dat hele afgieten vind ik zo'n gedoe)
Maar vandaag heeft hij op de opvang steeds gewoon (minimaal!) 4 uur tussen z'n voedingen gehad en vanavond toen hij thuis kwam ook.
Dus misschien was het even een fase (en had m'n man dus gelijk 🫣).
één maand geleden
Pfff hij is al iedere keer ieder half uur wakker 🥴🥴 dit gaat een zwaaaaaaaaare nacht worden.
En oke, ik snap het. Hij heeft vandaag zijn tongriem en lipband gelaserd gehad, dus zal zich niet top voelen. Maar poeh...
één maand geleden
Reactie op WeS187
Zelfs met partner voel ik me soms best alleen.
Met name als we het ergens ...
Heel herkenbaar hoor. Hier ook veel discussies over stomme dingen en het is vaak een ik heb gelijk/jij hebt gelijk terwijl het zo fijn kan zijn om gewoon iets te bespreken zonder dat iemand per se gelijk hoeft te hebben.
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Dat je kleintje toch zo hongerig is hè, ondanks de aangepaste voeding.
Las ...
Ja op de opvang zeiden ze dat hij z'n flessen ook behoorlijk snel leeg heeft.
Maar ja, die Hero Comfort krijgt hij er niet uit met speen 2, dus heb ik speen 3 erop gezet en die gaat als een tierelier. Dus misschien kan/kon hij niet wennen aan het tempo en krijgt hij dat voldane gevoel niet omdat het te snel leeg is?
één maand geleden
Reactie op kich
Ik snap je helemaal. Mijn middelste is een keer uit bed gevallen tussen de ...
Oh jeetje wat heftig ! Hier heeft het ook niet perse de voorkeur, maar ik krijg hem niet in bed zonder steeds wakker te worden. Nu kan ik niet continue wakker worden omdat ik voor de andere kinderen moet zorgen. Straks met werk is het ook niet te doen. Dus dan toch samen slapen.
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik heb niet een specifieke reden… gewoon een gevoel. Stel gewoon hoge eisen ...
Dat snap ik wel. Ik heb een partner en voel me al eenzaam omdat alle dagen op elkaar lijken. Je woont wat ver weg anders mocht je koffie komen drinken😅
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Had me wel gezellig geleken 😂😂
Ja ik mis dat ook wel. We wonen in een dorp met veel nieuwe gezinnen en snap niet dat daar niks voor is. Denk dat de meeste zich wel wat eenzaam voelen met momenten
één maand geleden
Reactie op WeS187
Ja op de opvang zeiden ze dat hij z'n flessen ook behoorlijk snel leeg heef ...
Hier zijn we nu overgestapt van 6x 165 naar 5x 200, met 3,5 a 4 uur ertussen. Ook Hero Comfort en met speen 2 had ze 165 binnen 20-30 minuten op. We gebruiken nu toch speen 3 met 200 cc en ze heeft het binnen 10 minuten op, maar lijkt er verder geen last van te hebben. In het begin leek ze ook niet voldaan en gaf ik het speentje erna nog even. Nu na een paar dagen lijkt ze er wel meer aan gewend. Misschien werkt het speentje erna voor hem ook wel?
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ja ik mis dat ook wel. We wonen in een dorp met veel nieuwe gezinnen en sna ...
Toch kan dat ook benauwen. Hier in de wijk veel jonge gezinnen met ook wel sociale controle. Is soms ook wel fijn en goed, maar voel me soms ook zo verplicht om te socializen. Heb ik op mijn vrije dinsdag naast mijn werk echt geen zin in. Kan het nu tijdens m'n verlof iets meer opbrengen.
@kellaaa dat perfectionisme + onzekerheid heeft mij best wel in de weg gestaan met onze eerste. Ik sta er gelukkig nu veel zekerder in (nog steeds niet altijd hoor).Probeer echt meer op jezelf te vertrouwen. Je doet het zo goed, ook nog in je eentje. Alleen maar bewondering voor!