2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Nou zeker!
Je woont in Hoorn toch? Ik Zaandam. Misschien ergens meeten?😁
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
Toch kan dat ook benauwen. Hier in de wijk veel jonge gezinnen met ook wel ...
Hoe bedoel je benauwen ? In een ander stuk is zo'n mammacafé waar je andere moeders 1 keer in de maand kan treffen. Dat is nu alleen in de stad en er waren wat types die niet helemaal bij mij aansloten dus ben ik gestopt om te gaan. Als het hier in het dorp zou zijn, zou ik dat wel leuk vinden. We zijn hier komen wonen met COVID, de meeste contacten zijn wat oppervlakkig en ik ben niet extreem extravert op bijvoorbeeld het schoolplein.
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
Toch kan dat ook benauwen. Hier in de wijk veel jonge gezinnen met ook wel ...
Mij lijkt het fijn als je iemand hebt die je kan bellen als je graag koffie wilt drinken samen. Die snapt als jij enigzins dakloos uitziet met spuugvlekken en een zooi thuis omdat het allemaal even tegenzit 😂
één maand geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Je woont in Hoorn toch? Ik Zaandam. Misschien ergens meeten?😁
He daar zit ik ook dichtbij, beemster hier! 😄
één maand geleden
Poging 1 baby wegleggen: grote wakkere ogen
Poging 2 baby wegleggen: veel beweging en wakker worden
Vermoed dat hij weer bij ons eindigt 😅. Zit je dan met je inbakerslaapzak, cosleeper, rood nachtlampje en white noise. NEE MAM, GEWOON NEE
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Hoe bedoel je benauwen ? In een ander stuk is zo'n mammacafé waar je andere ...
Ik ben ook niet heel extravert, dus het socializen in de buurt kost me soms echt energie. Vaak heel andere instelling/type mens. Ik had de tekst slecht gelezen ivm mama café dan is het idd iets vrij blijvender.
Herken wel dat je soms gewoon even met iemand die vlakbij woont en in zelfde schuitje zit wilt delen. Heb wel 2 vriendinnen die ik altijd wel even kan bellen. Alleen wonen ze niet om de hoek.
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Medemblik maar dat is in de buurt van Hoorn idd. Zaandam is niet zo ver ind ...
Lijkt me gezellig. Ik stuur een vriend verzoek
één maand geleden
Reactie op Guchi
Slaapt de kleine eindelijk eens een keer door, lig ik al anderhalf uur wakk ...
Zo herkenbaar! Gelukkig meldt de mijne zich vannacht wel 🤣🤣
één maand geleden
Reactie op sunshine2121212121
Zo herkenbaar! Gelukkig meldt de mijne zich vannacht wel 🤣🤣
Het is ook nooit goed hè 🙃 Hier zit ze ondertussen ook aan de fles, wel half slapend, dus hopelijk drinkt ze hem leeg aangezien haar vorige fles van gisteravond maar voor de helft werd opgedronken..
één maand geleden
Reactie op Guchi
Het is ook nooit goed hè 🙃 Hier zit ze ondertussen ook aan de fles, wel ha ...
Klopt 😄
Ik hoop het ook voor je, dat scheelt weer wat zorgen
één maand geleden
Baby om 1.30 gevoed en in slaap gevallen tijdens het voeden. Om 2 uur wakker van kleuter die onze kamer is ingeslopen en in bed kruipt bij ons. Meestal mag het niet (sinds baby er is) maar nu staan we het toe. Geen oog meer dicht gedaan sindsdien. Met heeeeel veel moeite baby stil kunnen houden in de co. Nu weer voeden. 🥱🥱🥱🥱 dat wordt een dutje meedoen vandaag
één maand geleden
Reactie op WeS187
Ja op de opvang zeiden ze dat hij z'n flessen ook behoorlijk snel leeg heef ...
Dat zou heel goed kunnen! 180+6 (is 200ml ongeveer) is echt al een hele sloot voor zo'n kleintje 😅 Pas na 20 min krijgt je het signaal 'vol' binnen. Heb je wel eens geprobeerd therapeutisch te voeden? Misschien helpt dat al om er wat langer over te doen. En evt een speen als hij klaar is, even wat langer nog de zuigbehoefte voldoen zonder dat er melk nodig is?
één maand geleden
Mijn voorspellende gaven werken goed. Kennelijk is slaap voor iedereen in het gezin belangrijk, behalve voor mama. Prima hoor.
Het is een faaaaaaaaase...